Permalänk
Medlem

vad jobbig du va då Silen Assassin

Visa signatur

003

Permalänk
Medlem

najsiga bilder

Visa signatur

Utvandrad till NH tills vidare

Permalänk
Medlem

*dreglar*

[offtopic][/offtopic]

Vad gör en iPod bättre än alla andra mp3-spelare? Jag har bara sett att de har stora hårdiskar och högre pris.

Visa signatur

Ryzen 7 3700x | ROG X470-F Gaming | Corsair 16GB 2666MHz/CL18 | GTX 1070 Ti 8GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC 24G2U

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xerent
*dreglar*

[offtopic][/offtopic]

Vad gör en iPod bättre än alla andra mp3-spelare?

Litet format, mycket utrymme.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xerent
*dreglar*

[offtopic][/offtopic]

Vad gör en iPod bättre än alla andra mp3-spelare? Jag har bara sett att de har stora hårdiskar och högre pris.

Snygga som f*n tycker jag dom är också

Visa signatur

Scout som är sugen på en utmaning?

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Powermac G5

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Silent Assassin
Du är ju kriminel, låna hem en dator utan lov från ägaren... dig ska man inte lämna sin dator till

Puss på dig också:o

för att förstå vad jag skrev ovan kan du behöva läsa lite om Ironi

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xerent
*dreglar*

[offtopic][/offtopic]

Vad gör en iPod bättre än alla andra mp3-spelare? Jag har bara sett att de har stora hårdiskar och högre pris.

http://www.apple.com/ipod/beyondmusic.html

Senså är det den enda mp3spelaren jag vet som klarar det mycket bra ljud formatet AAC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PenPusher
Skulle inte säga att den är direkt ful, men den är ju hästlängder ifrån iMac:en när det kommer till good looks.. Analysera den du!

Antingen menar du att iMac är snygg, föga troligt, eller så menar du motsatsen

Apples nya "gråskale" design är ju helt klart snyggare än tidigare iMac modeller, less is more.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mhe
Antingen menar du att iMac är snygg, föga troligt, eller så menar du motsatsen

Apples nya "gråskale" design är ju helt klart snyggare än tidigare iMac modeller, less is more.

Nej inte den där fjortisburken i som kom "in the colors of the rainbow", den där fulsnygga bollen med en skärm på, kallas tydligen "nya iMac". Men det här har jag diskuterat förut vill jag minnas!?

Visa signatur

Lee Adama is a bitch!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PenPusher
Nej inte den där fjortisburken i som kom "in the colors of the rainbow", den där fulsnygga bollen med en skärm på, kallas tydligen "nya iMac". Men det här har jag diskuterat förut vill jag minnas!?

Tycker vi håller oss till G5 i denna tråden

Permalänk

Re: Re: Re: Re: Powermac G5

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buster
Puss på dig också:o

för att förstå vad jag skrev ovan kan du behöva läsa lite om Ironi

Aj då, jag mena väl inte alvar heller

Visa signatur

AMD1200|1024MB|Geforce 3 3.8ns 64MB DDR|EPoX 8KTA3+PRO|Win XP PRO SP1|Addtronics 7896A
Har Dyslexi så räkna med stavfel... men jag har allafall inte fel i staven
Nu är det bevisat att svenska folket består av 56,1% totalonanister och idioter. (EMU valet)

Permalänk
Medlem

G5:an är gullig.

Macar är gulliga, satt och petade på en gammal G4 på plugget för många år sedan. Så fort Altivec kom in i bilden läxade den upp min nuvarande Athlon med tre gånger så många megahertz.

Annars, tja... tysta, snygga och allmänt urgulliga burkar. PC-burkar blir gamla fort, medan en fem år gammal mac fortsätter att vara skoj.

(Gull, gull, gull.)

Visa signatur

Dator: C=64 med bandare och diskdrive.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aake
G5:an är gullig.

Macar är gulliga, satt och petade på en gammal G4 på plugget för många år sedan. Så fort Altivec kom in i bilden läxade den upp min nuvarande Athlon med tre gånger så många megahertz.

Annars, tja... tysta, snygga och allmänt urgulliga burkar. PC-burkar blir gamla fort, medan en fem år gammal mac fortsätter att vara skoj.

(Gull, gull, gull.)

Var många tjejer som tyckte min ibook var söt och gullig... Så nu kör jag powerbook..

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Powermac G5

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Silent Assassin
Du är ju kriminel, låna hem en dator utan lov från ägaren... dig ska man inte lämna sin dator till

han kanske fixxar den i hemmet på sin fritid så går det fortare för dig att få burken

sen måste jag bara kommentera din sign.
WTF snackar du för skit....om sverige tvingade EU att ta med dessa länderna i EMU så var det politiker jävlarna och inte svenska folket som gjorde det. För det var inte så att vi röstade om den grejen, nu ska vi rösta om VI i sverige ska gå med i EMU och då är det inte bara dom jävla politikerna som bestämmer serru. Att gå med i EMU är i min mening självmord för oss vanliga arbetare för arbetsslösheten kommer ju att fyrdubblas när möjligheterna för företag att ta sitt pick å pack å dra utomlands där det finns billigare arbetskraft ökar nåt så in i H"#¤"#ete !

jag säger som dom vettiga i landet! politiker skitarna lurade med oss i EU låt dom inte lura med oss i den här kapitalistiska storstaten också för då kan vi vanliga arbetara ta våra avskedspresenter från våra företag och gå ner å mötas vid arbetsförmedlingen där det förmodligen kommer finnas härbärgen som stödjer med mat o dryck :[ jääävlar säger ja

Permalänk
Medlem

såg en G5a i ett Apple-tält utanför skolan idag... den var maaaaad d0p3.

satans snygg både på ut- och insidan. men grymmast var nästan skärmen som fanns till, 23 tum, tunn, genomskinlig och snygg som ¤)#¤/&".

Visa signatur

before i rock the booth / i need lots of loot / got it coming together like siamese prostitutes -- Copywrite

Permalänk
Hedersmedlem

Jo såg också den G5an

Helt galet sjuk, vill ha ! Designen på utsidan var ingenting mot insidan.. ojojojoj lätt den fetaste dator jag sett.. allt var så extrent snyggt och genomarbetat, lådan fick PC-chassina att framstå som prototyper på dagisnivå. Och skärmen talar sitt tydliga språk den med

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

Whee nu när Apple har gått tillbaka till IMB´s Processorer och dess standarder är det inte omöjligt att få igång BeOS på dom igen *SMIIID* Tänka sig en Dual G5 (eller varför inte en quad) som använder 100av båda processorerna under belastning TOTAL smp på en G5 vilket innebär 4ghz PPC *dregglar* Men vi får väl vänta och se när OpenBeOS kommer vilka bus dom får in där

Visa signatur

2x Xeon E5-2699 v4, 256gb Quad Channel RAM, 2x nVIDIA 980ti
----
AMD Ryzen 5950X, 128gb Dual Channel RAM, 2x AMD 6900XT
----
Massiv amiga och 3dfx-samling.