Permalänk
Medlem

Fotokungen, billiga som fan eller?

Kolla priset på Powershot S1 IS, dom är till och med billigare än Cyberphoto, och ändå verkar det vara en helt vanlig butikskedja.

Nån som handlat där?

Fan vad nice iallafall om man kan köpa kameran i butik, det känns alltid lite bättre på något sätt...

http://www.fotokungen.com

Permalänk
Medlem

Köpte min olympus där polaren också inget strul trevlig kunnig personal.
ok har inte haft något strul med kameran så jag kan inget säga om deras garanti support.

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Medlem

Ok, låter ju trevligt. Support är nog skit samma för köper jag en Canon kan jag lika gärna vända mig direkt till Canon om det blir nåt garantiärende på den

Permalänk
Medlem

Cyberphoto brukar inte vara jättebilliga, men de har en hyffsad prissättning. I alla fall så kan du ju få kameran billigare, kolla här:

http://se.pricerunner.com/photography/digital-cameras/195226/...

Permalänk
Medlem

Tack, men jag hade tänkt att köpa en svensk kamera ifrån sverige, och då är fotokungen riktigt billiga...spöar de flesta nätbutiker och expert/onoff och liknande ska vi inte ens tala om

Permalänk
Medlem

Fotokungen är enligt mig en ytterst bra och professionell fotobutik, med helförsäkringar till mycket bra pris. Köpte min systemkamera där och tänker köpa min första digitala systemkamera där när jag har råd till en

Permalänk
Medlem

Ok, tack tack, alltid trevligt att få höra lite positiva erfarenheter

Får se om det blir en S1 IS snart eller om man ska vänta på Olympus nya C765/C770...kan hända att dom kanske har bättre/snabbare auto-focus samt mindre kromatisk abberation. Olympus har ju lite mer vana vid såna där extrema zoom-kameror. Fast samtidigt vill man ju ha bildstabilisator.....svårt det här med kameror

Permalänk
Medlem

Fotokungen är billiga och har trevlig personal.

Jagrekommenderar dock inte att lämna in fil för framkallning hos dem - fick en hel rulle repad. *tack* I fortsättningen framkallar jag själv...