Permalänk
Medlem

Q: När man låst upp alla delar, unika delar och har 10 stjärnor vad finns de mer att hämta, ca 50% avklarat står de.

Visa signatur

ASUS M4A89GTD PRO/USB3 | AMD Phenom2 X6 1055T|GB GF GTX 460 | Corsair 4GB | SSD 40GB Intel X25-M | HD500GB Seagate ST3500418AS | |HD2TB Seagate ST2000DL003 | Corsair TX 650W PSU | Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem

Lite sent inlägg i tråden men jag skulle behöva hjälp..

Är det någon som har en liten trevlig walkthrough eller dyl för att kunna se vad det är som man skall klara av i varje nivå innan man skall gå vidare? (outruns, gömda shops, mm)

Visa signatur

(\__/) Det löser sig alltid!
(O.o) Låt honom/henne ha rätt så är saken ur världen!
(> <) Någonting annat klyftigt!

Permalänk
Avstängd

vad finns det trimaffärer och när får man de i spelet? sen när får man den tredje packeten av alla grejer? Hur skulle man göra för att trimma motorn?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av soffpotatisen
vad finns det trimaffärer och när får man de i spelet? sen när får man den tredje packeten av alla grejer? Hur skulle man göra för att trimma motorn?

man kn fin trimma via ECU mm

Visa signatur

Dator: Ryzen 3900x - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Dell Optiplex CasaOS Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 500Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, Renault Zoe 52kwh Edition One
Solceller: 12,1kwh. Pixii Home 10Kw/10Kwh

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snaze
Jag tycker ni är lite taskiga mot grabben som gjorde ett försök och faq'et hjälpte lite faktist. Bryr mig inte om han kan ren svenska eller inte, bara jag förstår vad han menar så är det lugnt.

Jag tycker du gjorde ett bra jobb kriller007, lyssna inte på dom andra. Dom är bara för kräsna och leker moderater.

Nej. Det är alltid bra att lyssna på dom andra som säger negativa saker. Det hjälper en att göra ett bättre arbete. Det han borde göra är att kolla i andra faq:s och se hur ett FAQ på ett Forum är byggt på ett bra sätt så denna FAQ kan bli "Klistrad" om det är det han vill att denna ska bli.

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem

Lånar tråden.
H-lvete vad hon, Brook Burke, är snygg. Ibland sitter jag och hoppas det ska komma upp en "Loading"-skärm så jag får vila ögonen på henne. Googlade efter henne också, mums. Men jag tror inte jag förtäljer detta för flickvännen
För övrigt, vilken kanonlir NFSU2 är. Jag är riktigt exhalterad. Vilken grafik, vilken farkänsla. Det är väl bara en skademodell som saknas.

Visa signatur

En av två halvor i spelpodcasten Gejma. 🎮