Permalänk
Medlem

Snabb hjälp med hemsida

Måste fixa klart en hemsida tills imorgon och undrar hur jag ska göra det här: Jag har en flash film, jag vill ha den i en frame så att den aldrig börjar om när man byter sida. Så den startar på sida A när du trycker på en länk så hamnar du på sida B och då ska flashfilmen fortsätta där den slutade i A. Hur ska jag göra? skicka gärna med en färdig kod, har bråttom nu...

Permalänk
Permalänk
Medlem

Tack, RobinJacobsson, men löste det på annat sätt, tog för lång tid att fixa till det med frames.

Permalänk

den guiden ger jag inte mkt för...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av walter groupius
den guiden ger jag inte mkt för...

håller med. guiden är nog inte uppdaterad på ett antal år eller så..

Visa signatur

1 >> Intel i5-2500K | GA-P67A-UD5-B | Asus GTX 570 | G.SKILL 16Gb | Windows 7 pro | p183 v3 | LG L226WU-PF
2 >> AMD 64 x2 6400+ | Asus Crosshair | 8800GT 512Mb | Mushkin 4Gb | Vista 64 <> XP 32 | p182 | LG L226WU-PF
2 >> Fujitsu Lifebook | Intel i5-2450M | 4Gb | 300GB HD | GT 525M | Windows 7 pro

Permalänk

Jag tycker att den är väldigt bra. Står allt man behöver veta inom HTML området för min del iallafall.
Sen att den inte är speciellt ny är ju en annan sak...

Permalänk
Medlem

jo den är bra inom html, en bra nybörjar-sida. det iaf jag menade var just sidan med frames. eftersom den biten höjdes till skyarna, därav att sidan va gammal, inte riktigt 'up to date'..

Visa signatur

1 >> Intel i5-2500K | GA-P67A-UD5-B | Asus GTX 570 | G.SKILL 16Gb | Windows 7 pro | p183 v3 | LG L226WU-PF
2 >> AMD 64 x2 6400+ | Asus Crosshair | 8800GT 512Mb | Mushkin 4Gb | Vista 64 <> XP 32 | p182 | LG L226WU-PF
2 >> Fujitsu Lifebook | Intel i5-2450M | 4Gb | 300GB HD | GT 525M | Windows 7 pro

Permalänk

ok missförstod dig trodde det var innehållet du inte va riktigt nöjd med

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RobinJacobsson
ok missförstod dig trodde det var innehållet du inte va riktigt nöjd med

Informationen om frames är innehållet

Visa signatur

Övriga Ämnen - Enbart för människor som är seriösa!