Permalänk
Medlem

Flasha bios på MSI K8N neo2 platinum

Jag tänkte köra via live update, men när jag kör det så kommer jag bara till MSI´s nån sida som är helt vit nästa, sen händer inget mer.
Hur ska man göra med Live Update igentligen? nån som flashat med hjälp av det?

Permalänk
Medlem

finns en ikon i systemtray där du kan välja autosearch typ..
klicka inte på live update utan den andra ikonen, minns ej va den heter.. ^^

Visa signatur

Om du svarar på mitt inlägg, citera, tack!

Permalänk
Medlem

Tack för det, MSI Live Monitor hette det

EDIT: Vet nån varför den fortfarande hitar samma uppdateringar FAST man redan tagit hem och installerat dom.
Jag flashade till 1.4 (har kollat så det vart det också) ändå hittar Live update 1.4 igen och vill att jag uppdaterar till det, lika så med drivisar som den hittade

Permalänk
Medlem

Likadant för mig, tror det är om man vill installera om eller liknande, bara strunta i.

Jag installerar bara live update när jag ska uppdatera t ex bios, sedan tar jag bort det ^^

Visa signatur

Om du svarar på mitt inlägg, citera, tack!

Permalänk
Medlem

Alltså är det nå speciellt man ska göra när man uppdaterrar bios med live update? Hur ska man igentligen gör ni som gjort det?

Edit: Efter jag har sök nya uppdateringar och ska se dom i "View last results" så kommer det upp en ruta där den klagar på nått script och jag för välja om jag ska fortsätta köra sidan eller inte. Jag testar trycka på "Ja" men sidan är fortfarande helt vit

Visa signatur

[AMD 64 Winchester 3000+ @4000+][MSI K8N NEO2 S939][120 GB IBM 120GXP][PowerColor 9800 Pro][PC3200 1024MB]
First To Go Last To Know!! <> http://zunken.de/