World of Warcraft Tråden!

Permalänk
Medlem

INgen som spelar på Stormreaver?

Visa signatur

^^

Permalänk
Medlem

Om man går upp bland undead från South-Shore så kommer man till ett slott, en instanc. Kommer inte ihåg namnet men det är massor av varulvar där, kan alliance få någon quest dit? jag och 2st kompisar var där igår och klarade fram till näst sista bossen (tror vi), kom till "Wolf-Master" eller något i den stilen Fina dropps va det där också. Paladin har en quest där, dom ska hämta en hammare eller något sådant. Skulle vara perfekt om man kunde få tag på en quest eller två dit.

Spelar på Stormscale

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phyrex
INgen som spelar på Stormreaver?

kör stormreaver fast bara lvl 12

Visa signatur

Poor people are crazy. Rich people are eccentric

Permalänk
Medlem

Superdum fråga!

Spelar som hunter och ska nu skaffa mig en pet, vilken mat ska man ge den och var "hittar" man sån mat? När ska man ge den mat?

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beginner
Superdum fråga!

Spelar som hunter och ska nu skaffa mig en pet, vilken mat ska man ge den och var "hittar" man sån mat? När ska man ge den mat?

Vilken mat du matar ditt pet med beror helt på vad för pet du har. Enklast att mata är en björn, då han äter i stort sett vadsomhelst; kött, frukt , svamp eller fisk. En varg eller dinosaurie t ex äter endast kött. Att köpa/hitta bara rent kött hela tiden är IMO rätt drygt så en björn är att föredra.

Du ska sedan mata ditt pet vid behov, alltså när han inte är glad. Du ser detta på en indikator på skärmen. Sur mun eller glad mun.. ja du förstår nog när du ska mata det.

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReDog
Om man går upp bland undead från South-Shore så kommer man till ett slott, en instanc. Kommer inte ihåg namnet men det är massor av varulvar där, kan alliance få någon quest dit? jag och 2st kompisar var där igår och klarade fram till näst sista bossen (tror vi), kom till "Wolf-Master" eller något i den stilen Fina dropps va det där också. Paladin har en quest där, dom ska hämta en hammare eller något sådant. Skulle vara perfekt om man kunde få tag på en quest eller två dit.

Spelar på Stormscale

Shadowfang Keep. Jag måste dit med min Paladin och det kommer att vara jäkligt jobbigt. Visserligen är belöningen värd mödan, men det tar så lång tid.

Visa signatur

"The wolf attacked Little Red hood, not knowing that Little Red Hood had laser eye beams, great combat skills and a powerful uppercut!"

Permalänk
Medlem

Är denna Builden bra? säg va ni tycker (shaman Build)

10-14 - Ancestral Knowledge 5/5
15-17 - Improved Lightning Shield 3/3
18-19 - Improved Ghost Wolf 2/2
20-24 - Thundering Strikes 5/5
25-29 - Flurry 5/5
30-34 - Tidal Focus
35-39 - Totemic Focus
40-44 - Improved Lesser Healing Wave
45-49 - Tidal Mastery
50-50 - Nature's Swiftness 1/1
51-55 - Concussion 5/5
56-60 - Convection 4/5

Visa signatur

Niklas

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Norbius
Vilken mat du matar ditt pet med beror helt på vad för pet du har. Enklast att mata är en björn, då han äter i stort sett vadsomhelst; kött, frukt , svamp eller fisk. En varg eller dinosaurie t ex äter endast kött. Att köpa/hitta bara rent kött hela tiden är IMO rätt drygt så en björn är att föredra.

Du ska sedan mata ditt pet vid behov, alltså när han inte är glad. Du ser detta på en indikator på skärmen. Sur mun eller glad mun.. ja du förstår nog när du ska mata det.

Tackar! Lyckades lista ut! Tog en varg men ska byta till björn!

Kan jag "trolla" undan djuret annat än att hyra stallplats till den? Om den står i stallet måste jag hämta den innan jag ska ut och jaga? Kan jag "stalla" den i Ironforge och hämta den i Stormwind?

Kan jag tämja djur upp till min level och levlar de också?

Många frågor! Underbart lir, helt underbart!

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk

Någon som har bra svärd/dagger macro för att byta i strid och innan?

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReloadMaster
Någon som har bra svärd/dagger macro för att byta i strid och innan?

http://capnbry.net/wow/

"UI Addon to allow you to switch weapons quickly with a single keystroke. "

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
http://capnbry.net/wow/

"UI Addon to allow you to switch weapons quickly with a single keystroke. "

/thanks
/bow

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phyrex
INgen som spelar på Stormreaver?

Japp lirar på stormreaver, vilken lvl är du , horde/allience?

Permalänk
Medlem

Pojken spelar på Stormreaver, Tauren Hunter lvl 15
Dottern spelar på samma realm.. Tauren (femail) Warior lvl 7:)

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet om wow finns att köpa i Stockholm någonstans? En kompis som vill ha det också.

Visa signatur

Amiga 500, Vampire 500 V2
Pentax K-1, Ricoh GR III, Dji Mini 2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 81_jocke
Är det någon som vet om wow finns att köpa i Stockholm någonstans? En kompis som vill ha det också.

I alla spelaffärer

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem

Jag lirar på Stormreaver Night Elf Rogue lvl 16

Visa signatur

|| AMD64 Winchester 3200+ @ 2040mhz || Minne 2x512mb|| Radeon 9800pro 128mb || Abit AV8 3RD EYE || HDD 1TB ||

Permalänk
Medlem

Kan Night elf druid lära sig att avända Wands? Isf vart !

Permalänk
Medlem

Schysst fågel jag hittade nere i Deadmines va?

Permalänk

Fågeln går även att köpa i Booty Bay.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erikholmgren
I alla spelaffärer

Hmm, säker på det? Det verkar mer som att det är slut överallt. Skulle vilja vetom någon vet ett ställe som har det i lager.

Visa signatur

Amiga 500, Vampire 500 V2
Pentax K-1, Ricoh GR III, Dji Mini 2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt.bastard
Fågeln går även att köpa i Booty Bay.

Katter och ugglor går att köpa i Stormwind också. Funderar på att köpa en svartvit katt om man kan döpa den själv, kan man det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tejpis
Katter och ugglor går att köpa i Stormwind också. Funderar på att köpa en svartvit katt om man kan döpa den själv, kan man det?

Nej, det är redan namn på djuren.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk

Finns kaniner att köpa syd-öst om IF, vid get-farmen(kommer inte ihåg vad dvärgarnas rid-djur kallas)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt.bastard
Finns kaniner att köpa syd-öst om IF, vid get-farmen(kommer inte ihåg vad dvärgarnas rid-djur kallas)

Ram?

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem

PALADIN WARHORSE

Jag är själv en Human Paladin, och är ute efter hur F*N man får tag i sin warhorse??

Alla jag pratat med säger olika saker, en del säger att jag får den per automatik när jag når level40, en del säger att jag ska prata med en kille i stormwind 2 gånger för att få den, en annan säger att jag får den när jag gör en quest...

Så min fråga är ganska enkel, hur får jag tag i mina lilla polle?

Permalänk

Re: PALADIN WARHORSE

Citat:

Ursprungligen inskrivet av VitoC
Jag är själv en Human Paladin, och är ute efter hur F*N man får tag i sin warhorse??

Alla jag pratat med säger olika saker, en del säger att jag får den per automatik när jag når level40, en del säger att jag ska prata med en kille i stormwind 2 gånger för att få den, en annan säger att jag får den när jag gör en quest...

Så min fråga är ganska enkel, hur får jag tag i mina lilla polle?

Du går till han killen i cathedral square i stormwind när du e lvl 40 å pratar med han, ska visst inte va någon quest för att få hästen än...

Visa signatur

Lingonmannen

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReloadMaster
Ram?

Japp

Permalänk
Medlem

http://www.wowpm.com/view_profile.html?num=679 <- Sådär är jag equippad just nu. Hur ser era ut?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 81_jocke
Hmm, säker på det? Det verkar mer som att det är slut överallt. Skulle vilja vetom någon vet ett ställe som har det i lager.

Kolla www.softwareexpress.se, köpte wow där i veckan .. och då hade de ett par lådor kvar. De finns i hötorgest tunnelbana ....