World of Warcraft Tråden!

Permalänk
Medlem

kolsvart katt: hamster?

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem

Tjena,

Jag har en lvl 21 Troll/Rouge.

Jag skulle gå och se om jag kunde lära mig lite mer skills, så hittade jag
Crippling Poison (RANK 1)
Level Req. på den är 20, men jag kan inte lära mig den.
Det står så här
Requires: Level 20, Poisons (1)

Vet någon varför ja inte kan lära mig skiten, den verkar vara skit bra?

Permalänk
Medlem

här har vi sötisrågen,

baned: du får poisen på lvl 22 om jag inte minns helt fel

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baned
Tjena,

Jag har en lvl 21 Troll/Rouge.

Jag skulle gå och se om jag kunde lära mig lite mer skills, så hittade jag
Crippling Poison (RANK 1)
Level Req. på den är 20, men jag kan inte lära mig den.
Det står så här
Requires: Level 20, Poisons (1)

Vet någon varför ja inte kan lära mig skiten, den verkar vara skit bra?

Du måste göra en quest för att få poison. Du får den av tränaren i Orgrimmar, fast den är svår så se till o fixa några roguepolare eller nåt.

Permalänk
Medlem

Några som lirar på Ravencrest här eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keit
Några som lirar på Ravencrest här eller?

Jag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keit
Några som lirar på Ravencrest här eller?

Jag, heter qrulos där

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av malte
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/Phis.jpg
här har vi sötisrågen,

baned: du får poisen på lvl 22 om jag inte minns helt fel

Hur har du fått ikonerna att ligga så? Med pengarna ovanpå osv? och i vänsterkanten?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReloadMaster
Sedan att fixa buggar är inte att nerfa imho

Knappast en bugg att UNDEAD var UNDEAD i stället för HUMANOID. De kanske skulle gjort dem till BEAST när de änd höll på... då kunde iaf Beastslaying vara nått att ha i PVP.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Malinski
Hur har du fått ikonerna att ligga så? Med pengarna ovanpå osv? och i vänsterkanten?

ui.worldofwar.net

Bara att ladda ner och lägga i din Interface/Addons mapp.

Permalänk
Avstängd

Det jag kan tycka är irriterande i WOW är att inget händer om man dör.. Det ger lite känsla av att det inte spelar någon roll. I andra MMORPG jag spelat så får man lite avdrag på värden osv. Då är det mer "scary" o dö.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Malinski
Det jag kan tycka är irriterande i WOW är att inget händer om man dör.. Det ger lite känsla av att det inte spelar någon roll. I andra MMORPG jag spelat så får man lite avdrag på värden osv. Då är det mer "scary" o dö.

Dock får man ju springa tillbaks vilket ibland kan vara uppemot 10 minuter, vilket är lite jobbigt, samt att det dras av lite av durabilityn på dina grejer.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
Knappast en bugg att UNDEAD var UNDEAD i stället för HUMANOID. De kanske skulle gjort dem till BEAST när de änd höll på... då kunde iaf Beastslaying vara nått att ha i PVP.

Det jag menar är den senaste Sealen som fixades och fick dom flesta Paladins att börja grina och byta till Rogues istälelt. Beastslaying kommer såpass tidigt att den känns som om den enbart bör påverka PvE, det finns högre level enchants som påverkar melee vapen istället.

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem

jag är lvl 28 och har gjort alla quests i darkshire (alliance).. vill ha quest som är 26-32, vart ska jag bege mig?

Visa signatur

arrwhh

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golem
jag är lvl 28 och har gjort alla quests i darkshire (alliance).. vill ha quest som är 26-32, vart ska jag bege mig?

Gjort Wetlands och framförallt Stockade?
Stranglehorn är annars nära. Dom borde väl börja på typ level 30 tror jag.

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av inhe
ui.worldofwar.net

Bara att ladda ner och lägga i din Interface/Addons mapp.

Vad heter den du använder?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Malinski
Vad heter den du använder?

Använder gypsy + en del små saker.

Permalänk

Vilket är det snabbaste och bästa sättet för en lvl 18 prälle att tjäna pengar? Har Herb/Alch...

Permalänk
Medlem

HJälp, vet inte hur jag skall göra nu Mitt hjärta säger svärdet för att svärd är så mycket coolare än mace, fast Verigans är ju bättre Typ. (En HUM/Pal kan bli samma skill i både svärd och mace)

VERIGANS FIST :: http://www.thottbot.com/index.cgi?i=4190
ARCHEUS :: http://www.thottbot.com/index.cgi?i=7216

Citat:

Ursprungligen inskrivet av inhe
Dock får man ju springa tillbaks vilket ibland kan vara uppemot 10 minuter, vilket är lite jobbigt, samt att det dras av lite av durabilityn på dina grejer.

Heh, förklara gärna var man måste springa i 10 min ) Men jag vet, det är jobbigt som en kvist i ögat.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

WoW har börjat lagga / bugga sig för mig, får skyhög ping ibland (över 1000) brukar ligga på 50. Ibland disconnectar jag bara, jag har inga downloads på..
Vad kan detta bero på ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReloadMaster
Gjort Wetlands och framförallt Stockade?
Stranglehorn är annars nära. Dom borde väl börja på typ level 30 tror jag.

'

Wetlands är väl 20-25?

Visa signatur

arrwhh

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hej980
WoW har börjat lagga / bugga sig för mig, får skyhög ping ibland (över 1000) brukar ligga på 50. Ibland disconnectar jag bara, jag har inga downloads på..
Vad kan detta bero på ?

Samma här, fast jag tror det har nått med BBB att göra, tillfälligt... ganska jobbigt. Har iofs ännu inte dött pga det.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Jag har Telia ADSL... har aldrig laggat förut :/
Någon som vet vad felet kan vara?
Läst att det är ganska många som har samma problem.
Det är ruskigt irreterande, måste starta om datorn var 15:e minut tack vare detta, finns det ingen lösning?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kolsvart Katt
Yeah right: Duttig hamster

'Swedish Cirkle'? Är det meningen?

Bläsch för att köra kvinnliga karaktärer, för den delen. Bläsch för att köra NE. Bläsch för att köra alliance

TYST PÅ DIG!
Vilken level är ni btw själv är jag lvl 34

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golem
'

Wetlands är väl 20-25?

Nejdå, den är 20-30.
Du har ju speciellt några Elite-quests uppe i Dun Modr om du vill slippa göra lowlvl questsen.

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
TYST PÅ DIG!
Vilken level är ni btw själv är jag lvl 34

Är lvl 29 (snart 30) Orc Warlock.

Permalänk
Medlem

lvl 16 rogue här bara..
Haft att göra de senaste helgerna o att man jobbar kvällar varje dag gör inte saken bättre..

Men no rush bara man har nåt att göra så e de sköj

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hej980
WoW har börjat lagga / bugga sig för mig, får skyhög ping ibland (över 1000) brukar ligga på 50. Ibland disconnectar jag bara, jag har inga downloads på..
Vad kan detta bero på ?

Det laggar svinmycket för mig, oftast lagg på flera sekunder, sedan är pingen låg igen.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Är det någon som har sett eller hört nått om NÅGOT Legendary/rött eller Artifact/guld föremål? Hur bra är inte de när bara Epic/lila är skit bra...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Fixxade lvl 40 i fredag eftermiddag men var tvungen att åka bort över helgen efter det.
http://web.telia.com/~u24325422/WoWScrnShot_022005_201113.jpg

En i guilden hittade även ett lila item tidigare idag :).

Visa signatur

CCNP