World of Warcraft Tråden! V.2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av marsu
är det någon mer än jag som inte har fått någon uppdaterad order från webhallen?

Det är straffet vi får för att ha beställt beta-kit. Vi får ingen som helst info om våra paket.

Permalänk
Medlem

Cdon och ligger inte på latsidan. Låg ett paket i lådan nu när man kom hem från jobbet.

Nu är det bara att vänta. Surt att man jobbar i morgon och på lördag men men....

Visa signatur

Mycket ström är det!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av marsu
är det någon mer än jag som inte har fått någon uppdaterad order från webhallen?

På min order från Webhallen står de:

Skickad: 2005-02-09

2005-02-10 18:59 Postcenter Klarabergsviadukten

Jag har inte köpt betakitet, får verkligen hoppas man får de imonbitti.

Visa signatur

| NF7-S 2.0 | AMD Athlon XP-M 2400+@2500Mhz - H20 Kyld DD-TDX v240radde | 1024Mb DDR333@400Mhz 6-3-3-2.5 |
| ATi Sapphire 9800Pro@XT 475/405 (R360) - CPUKylning - vModd --> Kylningen |
| Antec True Power 430W | Antec Performance Plus1080AMG Chassi Modd | 440Gb HDD | 8Mbit |

Permalänk
Medlem

Softwar Express har fått in Collectors Edition som de säljer på sin nattöppet idag. Dock tar de ut ett svinigt pris för den, men de vet väl att den är slut överallt.

http://www.softwareexpress.se

Citat:

Vi tar inga bokningar på denna produkt och den kommer endast att säljas i vår butik i Hötorgets T-bana i Stockholm. Max ett World of Warcraft Collector´s Edition per kund. Priset under natten är 799:-.

De öppnar 21:00

Permalänk
Medlem

Efter mycket daltande har jag äntligen fått mitt ex av WoW
Fick åka fram och tillbaks till olika postcenter, men det var det värt, annars skulle jag ha fått det imorgon. Så nu väntar jag bara på att servrarna ska öppnas.

Antar att det inte går att regga förräns servarna öppnar, något som vet något mer om det?

Permalänk
Medlem

Var precis på posten och hämtade mitt paket från tradition.. Tyckte paketet var lite väl stort och fick mig en överraskning när jag öppnade det.. Fick 4st 30cm höga Tauren shamaner på köpet till mina 4 spel jag beställt

http://www.bostream.nu/knug/wow/sham2.avi

Spelade in en liten film om nån ville se hur dom såg ut.. Inspelat med min mobilkamera så kvaliten är inte den bästa.

Visa signatur

Ungos

Permalänk
Medlem

Re: World of Warcraft Tråden! V.2

Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
lås inte denna.. den förra går inte att skriva i!.. så ny börjar jag en ny!..

Ta't lugnt, samma sak hände med den orginala wow tråden, det var tillfällig stop där med. De kommer att fixa den med tiden

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av knug
Var precis på posten och hämtade mitt paket från tradition.. Tyckte paketet var lite väl stort och fick mig en överraskning när jag öppnade det.. Fick 4st 30cm höga Tauren shamaner på köpet till mina 4 spel jag beställt

http://www.bostream.nu/knug/wow/sham2.avi

Spelade in en liten film om nån ville se hur dom såg ut.. Inspelat med min mobilkamera så kvaliten är inte den bästa.

varför fick du det

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av knug
Var precis på posten och hämtade mitt paket från tradition.. Tyckte paketet var lite väl stort och fick mig en överraskning när jag öppnade det.. Fick 4st 30cm höga Tauren shamaner på köpet till mina 4 spel jag beställt

Coolt! Det är dessa:

http://www.sotatoys.com/prod_wow.htm
(Klicka på bilderna för att se en stor version)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av knug
Var precis på posten och hämtade mitt paket från tradition.. Tyckte paketet var lite väl stort och fick mig en överraskning när jag öppnade det.. Fick 4st 30cm höga Tauren shamaner på köpet till mina 4 spel jag beställt

http://www.bostream.nu/knug/wow/sham2.avi

Spelade in en liten film om nån ville se hur dom såg ut.. Inspelat med min mobilkamera så kvaliten är inte den bästa.

hur sjutton fick du ut det idag? tradition ge ju inte ut kollid nr... berätta gärna så kanske ja kan få ut mitt fort

Visa signatur

♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av knug
Var precis på posten och hämtade mitt paket från tradition.. Tyckte paketet var lite väl stort och fick mig en överraskning när jag öppnade det.. Fick 4st 30cm höga Tauren shamaner på köpet till mina 4 spel jag beställt

http://www.bostream.nu/knug/wow/sham2.avi

Spelade in en liten film om nån ville se hur dom såg ut.. Inspelat med min mobilkamera så kvaliten är inte den bästa.

Fan va balla synd att du inte fick olika :/ var det för att du köpte CE lr?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av inhe
Fan va balla synd att du inte fick olika :/ var det för att du köpte CE lr?

'

han vann säkert nått för att han köpte 4st

och hur fick du ditt på tradition

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Jag beställde inte CE och jag har ingen aning varför jag fick med dessa figurer i mitt paket, verkar dock som att fler som har beställt från tradition har fått liknande.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av serios
hur sjutton fick du ut det idag? tradition ge ju inte ut kollid nr... berätta gärna så kanske ja kan få ut mitt fort

Ringde till mitt postcenter (stället dit all post kommer innan brevbärarna delar ut den) och bad om att få komma och hämta ut morgondagens post. Där fanns ju självklart en avi och med den var det inga problem att åka till utlämningstället och hämta paketet.

Visa signatur

Ungos

Permalänk
Medlem

Jag är sur missar o spela i natt, när jag börjar är säkert alla andra level 15

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av knug

Ringde till mitt postcenter (stället dit all post kommer innan brevbärarna delar ut den) och bad om att få komma och hämta ut morgondagens post. Där fanns ju självklart en avi och med den var det inga problem att åka till utlämningstället och hämta paketet.

smart.. kanske jag ska göra imorrn

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av knug
Ringde till mitt postcenter (stället dit all post kommer innan brevbärarna delar ut den) och bad om att få komma och hämta ut morgondagens post. Där fanns ju självklart en avi och med den var det inga problem att åka till utlämningstället och hämta paketet.

Precis sådär har jag gjort ett antal gånger. Inga problem alls å göra på de viset.

Visa signatur

| NF7-S 2.0 | AMD Athlon XP-M 2400+@2500Mhz - H20 Kyld DD-TDX v240radde | 1024Mb DDR333@400Mhz 6-3-3-2.5 |
| ATi Sapphire 9800Pro@XT 475/405 (R360) - CPUKylning - vModd --> Kylningen |
| Antec True Power 430W | Antec Performance Plus1080AMG Chassi Modd | 440Gb HDD | 8Mbit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
Jag är sur missar o spela i natt, när jag börjar är säkert alla andra level 15

jag ska spela imorrn, surar inte för det:p

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

bara undra lite snabbt om att spela retail på betan man har ju ny key?
Är det under manage account? den sidan verkar nere:(

Visa signatur

Det är mycket nedslående att leva i en tid då det är lättare att spränga en atom än en fördom.A. Einstein

Öh en dag närmare döden:)

Permalänk
Medlem

när fåra man göra ett account till spelet?

Visa signatur

Niklas

Permalänk
Medlem

När servrarna går igång skulle jag tippa på.

Visa signatur

| NF7-S 2.0 | AMD Athlon XP-M 2400+@2500Mhz - H20 Kyld DD-TDX v240radde | 1024Mb DDR333@400Mhz 6-3-3-2.5 |
| ATi Sapphire 9800Pro@XT 475/405 (R360) - CPUKylning - vModd --> Kylningen |
| Antec True Power 430W | Antec Performance Plus1080AMG Chassi Modd | 440Gb HDD | 8Mbit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nikeke
när fåra man göra ett account till spelet?

troligtvis när spelet öppnar.

titta releasedatumet igen.

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem

När servrarna öppnar...... tippar på 01:00 eller någe i den stilen kanske senare...

Ska lira med en polare ech lotten som warior föll på mig... Är den någe vidare?

Visa signatur

Mycket ström är det!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
jag ska spela imorrn, surar inte för det:p

Flancen Nice Town :D, blir väl o börja sätta sig o spela vid 14:00 i morrn o sen hela helgen

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mice
När servrarna öppnar...... tippar på 01:00 eller någe i den stilen kanske senare...

Ska lira med en polare ech lotten som warior föll på mig... Är den någe vidare?

lol spela vad du själv vill inte vad andra säger?

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
Jag är sur missar o spela i natt, när jag börjar är säkert alla andra level 15

Jag börjar spela på söndag kväll eftersom jag ska till min flickvän under helgen, så de flesta är väl ganska många levlar över mig. Men jag blir inte sur för det, kommer ha det roligare med flickvännen

Och så blir låglevelområdena lugnare, och inte som under första timmarna av us-stresstestet jag körde. Då var inte det svåra att döda monster, det var att hitta dem

Jag fick för några timmar sen ett mail från webhallen om att jag kan hämta ut mitt spel efter 00:00. Jag har köpt betapaketet så det var bara att komma förbi med odernummer och kvitto så är spelet mitt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
lol spela vad du själv vill inte vad andra säger?

Vi surrade om vad vi skulle lira som. Nu funderar ma på någe annat men vet inte vad... Lite beslutsångest

Så bestämma får jag göra själv

Visa signatur

Mycket ström är det!

Permalänk
Medlem

Någon som beställt från webhallen och inte fåt spelet/avi/kolli nr?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
Jag är sur missar o spela i natt, när jag börjar är säkert alla andra level 15

jag spelar inte efter dom andras lvl.. jag lirar för min lvl och att jag har roligt.. så jag blir inte lessen.. D:

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
Flancen Nice Town :D, blir väl o börja sätta sig o spela vid 14:00 i morrn o sen hela helgen

o vad innebät nice town?:p iaf så spelar det nog ingen roll om du spelar hela helgen, finns alltid en galen tysk som sitter på högsta lvl innan lördagen är över:p

EDIT: såg just att du var vänersborgare:p hoppas du inte kommer ifrån vargön trakten:p

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av poppen
Någon som beställt från webhallen och inte fåt spelet/avi/kolli nr?

Ja, och en hel del till. verkar som om de som endast beställde WoW och inte FB+WoW från Webhallen har fått sina ex. Detta är priset vi får betala för FB-discen.