betalning via internet?

Permalänk
Medlem

betalning via internet?

Hej där!. jag söker ett system till att betala en avgift på internet. det gör inget om man måste köpa en programvara eller dyligt.

det ska användas till inbetalning av prenumeration på en tidning.

tacksam för alla svar och all den hjälp jag kan få!

ps. vet att det är ganska dåligt förklarat. är fruktansvärt trött just nu

Visa signatur

//Karl

Permalänk
Medlem

Posten har en funktion för detta - betalväxel. Kortbetalningar och även direktbetalningar (kort i kassa) finns det stöd för. Kostar 20000 att ansluta och sedan en viss avgift för varje transaktion. Bara att beställa.

Jo, jag har just kommit in i projektet som jobbar med detta, så det här kanske kan ses som reklam.

Permalänk
Medlem

paypal kanske fungerar?

paynova finns väl också, har jag för mig (usch )...

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dred
[...] Kostar 20000 att ansluta [...]

@.@

Visa signatur

Phear the beavers!
<>(,,°°> <>(,,°°> <>(,,°°>

Permalänk
Medlem

Jo, ganska mycket pengar, men vi har en hel del kunder. Många resebyråer, t ex. Eftersom vi, till skillnad från många andra, tar ut en viss avgift per transaktion och inte en procentsats, är det gynnsamt om det rör sig om stora belopp, t ex resor.

Permalänk
Medlem

2checkout.com - kreditkort
samport.se - via många sätt
cellsynt.com - via sms

Visa signatur

Mitt modermodem är trimmat!

Permalänk
Medlem

Kan du inte skaffa ett postgirokonto t.ex. och låta folk betala till det? De allra flesta har väl internetbank och kan lätt göra en postgiroinbetalning.

Permalänk

Exakt. Postgiro är väl det bästa och billigaste alternativet så länge som Ni vågar skicka fakturor.

Visa signatur

Ingenting försvinner, allt finns kvar!

Permalänk
Medlem

tack alla som har hjälpt mig! sms betalningen verkade som en mycket bra idé/funktion.. tack och åter tack

Visa signatur

//Karl