World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil Peter
Har för mig en guildie till mig tog ner 3:e bossen åtminstone men kommer inte riktigt ihåg vad han sade. Randoms blir ju också bättre utanför testservern då de flesta har bättre än den skitgear vissa klasser får där (t ex Magister's set). Ska iaf bli kul att testa med guilden ikväll. Hoppas den är roligare än De andra Zul'-instanserna.

Borde bli lättare eftersom folk verkligen kan sina klasser på riktiga servers.

Testserver:

Killazzninja: Ok guys, i will pull this mob here.

<< Killazzninja casting Charge on mob >>

resten kan ni nog räkna ut själv...

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

Ganska schysst dagger från Zulgurrub.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

3bossar nere i Zul

Fan vad rolig instance!

Nu bwl

Permalänk
Medlem

4 bossen är riktigt skoj. En av dom bästa i wow

Permalänk

blää 450 i kö till bloodscalp =/

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ttiinnoo
4 bossen är riktigt skoj. En av dom bästa i wow

menar du han som sitter på mounten?, isåfall är ju den med pantrarna senare den coolaste, och den innan, han som har tigrar. riktigt tuffa

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Mhjohoh!!!

Bwl buggad =/ Vael är borta .. cry cry

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Mhjohoh!!!

Bwl buggad =/ Vael är borta .. cry cry

är han borta när ni kommer dit?,

annars despawnar han ju efter 1 timme och spawnar några timmar senare

en polares vael är borta med :/

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Vad det laggar på Dunemaul!

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk

Lagget finns på Bloodscalp också.

Visa signatur

E ä e å å i å ä e ö meaning There is a small river and in this small river there is an island .

Permalänk

Inte på Earthen Ring! BWAHAHAHHA! Det här är fjärde gången det strular för er men inte för mig ^^

Permalänk
Medlem

Varför tolererar folk det här, SYND att vi inte bor i USA, då hade inte Blizzard funnits länge till...vi BETALAR för LAGG och inget annat (knappt) dom senaste tre veckorna har man inte kunnat göra ett SKIT på Burning Legion (okejdå kanske kunnat spela 30min-1timme/dag helt laggfritt men inte mer), DOM BORDE HA RÅD MED NYA/FLER SERVRAR.

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raksol
Varför tolererar folk det här, SYND att vi inte bor i USA, då hade inte Blizzard funnits länge till...vi BETALAR för LAGG och inget annat (knappt) dom senaste tre veckorna har man inte kunnat göra ett SKIT på Burning Legion (okejdå kanske kunnat spela 30min-1timme/dag helt laggfritt men inte mer), DOM BORDE HA RÅD MED NYA/FLER SERVRAR.

Bättre serverhandling och personal imho...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Bättre serverhandling och personal imho...

Japp håller med dig där, ett fall för konsumentombudsmannen snart det här.

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem

Patch och mitt gammla grupp/target addon funkar inte.

Så tippsa mig om ett grupp/target addon som ersätter blizzards skit men som är minimalistiskt.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raksol
Japp håller med dig där, ett fall för konsumentombudsmannen snart det här.

Och Sverker Olofsson i PLUS

Permalänk
Medlem

WOAH, femte bossen i ZG äger =P

Permalänk
Medlem

http://rolled4.istheshit.net/

fan vad min guildpolare var sur efter det!

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raksol
Varför tolererar folk det här, SYND att vi inte bor i USA, då hade inte Blizzard funnits länge till...vi BETALAR för LAGG och inget annat (knappt) dom senaste tre veckorna har man inte kunnat göra ett SKIT på Burning Legion (okejdå kanske kunnat spela 30min-1timme/dag helt laggfritt men inte mer), DOM BORDE HA RÅD MED NYA/FLER SERVRAR.

Man kan spela. Sen om de laggar lr inte kommer inte spela större roll tror jag i rätten.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Mja man kan knappt spela heller, hur ofta är inte servrarna/login-servrarna nere?

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem

Kan någon förklara varför ajg helt plötsligt fått grafik lagg efter den nya uppdateringen?...Jag har ett dåligt grafik kort, men det funkade innan denna cepe uppdateringen

Visa signatur

Intelpentium 4 2.8 Ghz | 512 DDR Ram | 280 Gig HD(1 st 200Gig Seagate, 1 st 80 Gig Maxtor) | Geforce FX 5200 128 Mb | <-> ;D

Permalänk

vilka yrken skulle ni rekomondera till en priest?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Ganska schysst dagger från Zulgurrub.
http://www.computergames.ro/forum/attachment.php?attachmentid...

Inte bara "ganska" utan den där är ju riktigt bra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raksol
Mja man kan knappt spela heller, hur ofta är inte servrarna/login-servrarna nere?

Om du läser avtalet du accepterar, som kommer upp efter typ varje patch i början då du startat wow, så står det att du går med på att servrarna inte alltid kommer vara upp så att du kan spela.

Var någon som posta en bild på de förut. Så de kan man inte igentligen klaga på då du accepterar att de kan vara nera extra utöver maintance.

Lagget har bara kommit nu lite på senare tiden.

http://www.spreadshirt.net/shop.php?sid=62466&search%5Btext%5...

Skaffa lite geek tröjor.

"Ask for my sheep services" hehe

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Avstängd

Patchen sabbade allt. Nu sitter jag och installerar om förtvivlat för andra gången. Jag hatar blizzard. Jävla nollor. Det här är primetime speltid, jag betalar fanimej för det här.

EDIT:

Sedan kan jag inte säga annat än att jag är besviken på deras nerf av palas.
Jag avskyr paladins, de är värdelösa och rollar på warriorgear. Ingen vill ha dem och de suger på alla sätt, förutom i stora raidgroups där deras buffs kan vara nice.
Dock förstår jag inte hur de kan nerfa en klass som är så usel att alla skrattar åt dem och föraktar dem för att de är värdelösa.

Visa signatur

Må edra kameler aldrig gå törstiga!

[img]http://www.the-north-pole.com/carols/images/ansanta.gif[/img]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raksol
Varför tolererar folk det här, SYND att vi inte bor i USA, då hade inte Blizzard funnits länge till...vi BETALAR för LAGG och inget annat (knappt) dom senaste tre veckorna har man inte kunnat göra ett SKIT på Burning Legion (okejdå kanske kunnat spela 30min-1timme/dag helt laggfritt men inte mer), DOM BORDE HA RÅD MED NYA/FLER SERVRAR.

Hade du bott i USA hade du haft fina servrar med ingen downtime.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
http://rolled4.istheshit.net/

fan vad min guildpolare var sur efter det!

blev dissad iförrgår i en UBRS grupp, dom hade ingen rogue

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Kommer inte in på bladefist. Ja som hade en fin ubrs raid på g.
Nära att banka sönder skärmen ett tag ^^

Räkna till 10...

Visa signatur

[]i5-2500k[]16gb[]R9-290[]

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers

vad är det nu som är fel >:( loginservern verkar vara död har blizzards socialbidragstagande skräp arbetare gått hem fördagen, veckan elelr året ? fan vill ju spela

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Medlem

Vilken skit patch, nu har spelet kraschat 2 ggr på en timme vilket det aldrig gjort förrut, dessutom så ligger "Laggerspine" nere