MoHPA Craschar stup i ett...

Permalänk
Medlem

MoHPA Craschar stup i ett...

Någon som har liknande problem som jag har med Medal of Honor Pacific Assault.

När det blir allt för mycket på skärmen så hänger sig spelet och det fräser i högtalarna. Jag kör Catalyst 5.3 och patch 1.1

Datorn i sign borde ju tåla en hög upplösning på det mesta tycker jag.

Permalänk
Medlem

Köppt?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Köpt, men kör med NoDVD. Det verkar vara ljudkortet som stör, kanske är nåt med drivrutinerna till ljudkortet. Jag håller på och laborera lite och det har blivit bättre.

Permalänk
Medlem

spelet suger VERKLIGt!!! den e SÄMST spel som finns!!! hatar den spel,jävla n00bs som gjort spelet!!! banna inte mig,det e ju bara kritik

säg inte EMOT mig ffs (ja jag har dubbelmoral)

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hs187
spelet suger VERKLIGt!!! den e SÄMST spel som finns!!! hatar den spel,jävla n00bs som gjort spelet!!! banna inte mig,det e ju bara kritik

säg inte EMOT mig ffs (ja jag har dubbelmoral)

denna tråd var inte till för detta..
edit: och att du sen skickar PM med personangrepp gör inte saken bättre..

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Hedersmedlem

HS187 avstängd tillsvidare

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

mnga prog i bakgrunden? datorn stått på länge? bra spel å snygga djungler, förutom den dryga flygturen man gör d va surt...

Permalänk
Medlem

Fortfarande kraschar i MoHPA, har sänkt lite på detaljerna nu och kör 1024*768 på 75 mhz. Alla andra spel, t ex HL2 och MoHAA fungerar utan bekymmer och grafikkortet borde väl tåla en och annan lian tycker man ju.

EDIT: Problemet löst, minnena var helkassa. Twinmos Speed Premium över 68000 fel i Memtest på några timmar. Dessa minnen skickade på RMA direkt och nu kör jag med ett par gamla BH-5 och allt fungerar perfekt.