Permalänk
Medlem

inbjudan

Nån som har en tips på en studentinbjudan?(A4)

Visa signatur

AMD 64 3000+ Venice @ 2,6 | Sapphire ATI Radeon x550 128MB | Samsung 512MB PC3200 | Maxtor 6Y080PO 80GB | ASrock 939dual-SATA2 | LITE-ON SOHW-1693S DVD Dual-Layer | Atrix C9002-C43 Miditower Black/Silver ATX | Hansol p900

Permalänk
Medlem

Var lite mer specifik tack.

Permalänk
Medlem

Men nån som har tips på hur en A4 student inbjudan ska se ut?

Visa signatur

AMD 64 3000+ Venice @ 2,6 | Sapphire ATI Radeon x550 128MB | Samsung 512MB PC3200 | Maxtor 6Y080PO 80GB | ASrock 939dual-SATA2 | LITE-ON SOHW-1693S DVD Dual-Layer | Atrix C9002-C43 Miditower Black/Silver ATX | Hansol p900

Permalänk
Hedersmedlem

Det där var väl inte att vara mera specifik?

Förklara gärna bättre, jag fattar iaf ingenting.

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Han kanske vill starta en skola och bjuda in studenter dit?

Visa signatur

“Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we.” - President Bush - August 5, 2004

Permalänk
Medlem

Ne, men en studentfest!!!

asså jag tar studenten..
då ska jag ha fest..
osså viill jag ha skriftlig inbjudan till släkten..

Visa signatur

AMD 64 3000+ Venice @ 2,6 | Sapphire ATI Radeon x550 128MB | Samsung 512MB PC3200 | Maxtor 6Y080PO 80GB | ASrock 939dual-SATA2 | LITE-ON SOHW-1693S DVD Dual-Layer | Atrix C9002-C43 Miditower Black/Silver ATX | Hansol p900

Permalänk
Medlem

En studentfestinbjudan ska väl lämpligen vara i de färger som många associerar med studenten. T.ex. en fin liten blågul vimpel någon stans på pappret, en hatt som flyger, svart text på en i övrigt vit bakgrund. Bara lite enkla funderingar.

Förövrigt vad har du för svenskabetyg...

Visa signatur

GCS/GE/GCM d-- s--: a? C+++ UBL+++ P+>++++ L+++(++) E--- W+++ N-(+) o-- w--- O- M++(-) V-- PS PE+++ Y+ PGP- t--- 5-- X-- R- tv- b++ DI++++ D---- G e* h r%(++) y?

Permalänk
Medlem

Jag har MVG!!!
Rosengårdsskolan i malmö....
Jag sa till läraraen att ja skulle döda hon om ja inte fick MVG!!!

Visa signatur

AMD 64 3000+ Venice @ 2,6 | Sapphire ATI Radeon x550 128MB | Samsung 512MB PC3200 | Maxtor 6Y080PO 80GB | ASrock 939dual-SATA2 | LITE-ON SOHW-1693S DVD Dual-Layer | Atrix C9002-C43 Miditower Black/Silver ATX | Hansol p900

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av squasho
Jag har MVG!!!
Rosengårdsskolan i malmö....
Jag sa till läraraen att ja skulle döda hon om ja inte fick MVG!!!

Grattis du har MVG i Svenska men skriver sämre än mig som har IG:D

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av squasho
Jag har MVG!!!
Rosengårdsskolan i malmö....
Jag sa till läraraen att ja skulle döda hon om ja inte fick MVG!!!

Jag har MVG! Rosengårdsskolan i Malmö....
Jag sade till lärarinnan att jag skulle döda henne om jag inte fick MVG!

Hot fungerar

On topic: Det beror väl helt på vilken typ av fest det är och din personliga smak. Jag tycker dock att Helmutts förslag verkar bra, eftersom man då utan vidare eftertanke associerar till en studentfest.

Permalänk
Medlem

Försök kanske att få in ditt programs färg i det hela också kanske. Den färgen som brukar vara på hattarna. Vissa har blåa band, andra gröna och så vidare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Isbjörnen Igor
Jag har MVG! Rosengårdsskolan i Malmö....
Jag sade till lärarinnan att jag skulle döda henne om jag inte fick MVG!

Hot fungerar

On topic: Det beror väl helt på vilken typ av fest det är och din personliga smak. Jag tycker dock att Helmutts förslag verkar bra, eftersom man då utan vidare eftertanke associerar till en studentfest.

LOL!!!!!!

Edit: Förlåt... Lol!

Permalänk
Medlem

Tips: Hjälp honom inte då han är otrevlig. Jag hatar när folk tror att andra är skyldig dem svar.

Visa signatur

Min svävare är full av ålar.