Xbox 360 - Vilka butiker har INTE fullbokat?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zyphoon

Kurosaki-San: Det kan säkert ta mer än ett år. [/B]

Det kommer nog ta minst 2 år.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX

tror jag inte de tjänar på egentligen. och det var samma när PS2 kom, inte blev jag gladare för att den var besvärlig att få tag i.. (och dyr pga av bristen och lömska handlare dessutom..)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
Ja ställ den frågan till microsoft men bara i usa blir det flera tio tusentals som förbokat på dom större kedjorna EBg ames osv utan en till jul för att det inte finns tillräkligt många.

Eftersom MS gett sig fan på att lansera konsollen över hela världen samtidigt blir det så. Dom kan inte börja tillverka hårdvaran ett halvår i förväg och bygga upp stora lager. Jag tycker detta är bra mycket bättre än sonys metod att låta oss europeer vänta ett år på den.

Permalänk
Medlem

Till er som fortfarnade vill få tag på en Premium-enhet!
Jag ringde Microstore för att fråga om om dom hade fullbokat än och om jag hann med första leveransen igår. Och dom sa att dom hade över 10st Premium kvar! Fan va skönt, då får man apparaten den andra December trotts allt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
Eftersom MS gett sig fan på att lansera konsollen över hela världen samtidigt blir det så. Dom kan inte börja tillverka hårdvaran ett halvår i förväg och bygga upp stora lager. Jag tycker detta är bra mycket bättre än sonys metod att låta oss europeer vänta ett år på den.

detta är ett sånt där unikt "1 på 250-ögonblick" när jag håller med sprucetwig..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zyphoon
Till er som fortfarnade vill få tag på en Premium-enhet!
Jag ringde Microstore för att fråga om om dom hade fullbokat än och om jag hann med första leveransen igår. Och dom sa att dom hade över 10st Premium kvar! Fan va skönt, då får man apparaten den andra December trotts allt.

Beställde där alldeles nyss jag med, kunde inte hålla mig. Får sälja PSPn helt enkelt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kaZmur
Beställde där alldeles nyss jag med, kunde inte hålla mig. Får sälja PSPn helt enkelt

Jo det gäller ju att passa på medans den finns i lager.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zyphoon
Jo det gäller ju att passa på medans den finns i lager.

Bokade en i Maj faktiskt, men av någon okänd anledning avbokade jag den. Nu när det bara är 16 dagar kvar så kom suget igen Dock så trodde jag inte att det skulle finnas en chans i världen att jag skulle hitta nån...

Permalänk
Medlem

Är microstore pålitliga? Kan man betala med postförskott? hittade ingen info om det på deras sida.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av John86
Är microstore pålitliga? Kan man betala med postförskott? hittade ingen info om det på deras sida.

Jodå dom verkar pålitliga och det går bra med postförskott, jag körde med det. Men du får nog skynda dig om du ska ha en Premium.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag vet inte om jag vågar beställa. De kanske är slut nu. Kan man avboka om det visar sig att alla är slut tror du?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av John86
Jag vet inte om jag vågar beställa. De kanske är slut nu. Kan man avboka om det visar sig att alla är slut tror du?

Klart man kan avbeställa om man vill, varför skulle man inte kunna det? Beställ du en och ring dom imorgon och fråga om du hann med.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Lustigt, ska man inte få någon orderbekräftelse? Jag har iallafall inte fått någon

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Antrax
Antar att du talar om jakobstad Antar även att du menar firman med blå fin logo där jag arbetar

Ontopic: jag köper den inte när den kommer ut för jag väntar tills jag får se möjligheterna med chippning

Jävlar, det finns ju massor med jakobstadsbor här Och jag menade faktiskt inte trefoil (gissar att det är där du arbetar) Jag menade fazer, men om nån jag känner frågar om var den finns så kan jag tipsa om er... ni är ändå bästa elektronikbutiken i stan (får jag rabatt nu? )

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kaZmur
Lustigt, ska man inte få någon orderbekräftelse? Jag har iallafall inte fått någon

Jag fick aldrig någon heller, så du är inte ensam.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zyphoon
Jag fick aldrig någon heller, så du är inte ensam.

Jaja, bara jag får min XO så

Permalänk
Medlem

Jag har bokat nu Fick inte heller någon bekräftelse. Jobbig sida de hade tyckte jag, men hoppas nu att jag får boxen den andra december.
Var de helt säkra på att de skulle få in 50 av varje?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av John86
Jag har bokat nu Fick inte heller någon bekräftelse. Jobbig sida de hade tyckte jag, men hoppas nu att jag får boxen den andra december.
Var de helt säkra på att de skulle få in 50 av varje?

Vet inte. Men som sagt, snubben som jobbade sa att dom hade över 10 premium-enheter kvar. Och då var klockan 16:40. En bra grej för oss som förhoppningsvis får våra konsoler den andra December är att vi får en fjärrkontroll på köpet.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zyphoon
Vet inte. Men som sagt, snubben som jobbade sa att dom hade över 10 premium-enheter kvar. Och då var klockan 16:40. En bra grej för oss som förhoppningsvis får våra konsoler den andra December är att vi får en fjärrkontroll på köpet.

Ja, den kostar ju 350 kr löst

Permalänk
Medlem

Någon som vet vad frakten går på? Hittar ingen information alls på sidan Dessutom står det att beställningen går på totalt 3 316.00 kr, vilket jag inte förstår

Permalänk
Medlem

Det är utan moms. Det stod frakt 95 kr för mig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av John86
Det är utan moms. Det stod frakt 95 kr för mig.

Utan moms blir det 3196kr.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kaZmur
Utan moms blir det 3196kr.

Det står 3196 på min också. Vet inte vad det betyder då. Trodde det var utan momsen, räknade inte så noga

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av John86
Det står 3196 på min också. Vet inte vad det betyder då. Trodde det var utan momsen, räknade inte så noga

Jaja, mindre viktigt Får nog ringa och prata med dom imorron

Permalänk
Medlem

Såg ut såhär för mig.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zyphoon
Såg ut såhär för mig.

http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/xbox_hmmz.jpg

Huh? Såhär ser det ut för mig

http://img148.imageshack.us/img148/3250/jb8hr.jpg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kaZmur
Huh? Såhär ser det ut för mig

http://img148.imageshack.us/img148/3250/jb8hr.jpg

Aha, så du kollade där. Min bild (den jag postade innan) tog jag efter jag hade bekräftat beställningen.

http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/min_order_360.jpg

Visa signatur
Permalänk
Medlem

På "ej leverade, samt delleverade ordrar" står det "inga" för mig. Det står ju "1" för dig?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zyphoon
Aha, så du kollade där. Min bild (den jag postade innan) tog jag efter jag hade bekräftat beställningen.

http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/min_order_360.jpg

Kan inte minnas att det såg ut så för mig efter bokningen, men så har jag ju jobbat hela natten så jag får väl säga att jag missade det och skylla på det

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av John86
På "ej leverade, samt delleverade ordrar" står det "inga" för mig. Det står ju "1" för dig?

Antagligen accepterade du delleverans. Men eftersom jag bara beställt en sak så kryssade jag bort det i vilket fall som helst.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zyphoon
Antagligen accepterade du delleverans. Men eftersom jag bara beställt en sak så kryssade jag bort det i vilket fall som helst.

Jag beställde också bara en sak. Men det spelar ju ingen roll då.