World of Warcraft-tråden del 2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Adriano18
Felfelfelfelfel......

Jag kan stå i stealth en liten bit från "högen" och se hur min rep skjuter i taket, asbra

Det är som med XP, du får när någon i ditt party/raid dödar

Trevligt, vilken server spelar du på? Jag skulle också vilja ha det så på min.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av murgot
nån som vet hur man återställer backpacken och bagsen ? just nu efter patchen ser dom ut som smörja.. har tagit bort interfacen osv.. körde all-in-one-bag för har jag för mig!

tacksam för snabbt svar! kram på er

Kan ju alltid testa ta bort wtf och wdb mapparna i din wow folder

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk
Medlem

Är den här nå bra för hunters nu när nya patchens släppts: http://www.thottbot.com/?i=13869 ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av weew
Är den här nå bra för hunters nu när nya patchens släppts: http://www.thottbot.com/?i=13869 ?

Den slukar pilar. Dyrt dyrt

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Bara jag som tycker att det droppar gröna items hela tiden?
Märkte detta före patchen också

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Den slukar pilar. Dyrt dyrt

Det gör den ju säkert,men det är inge problem..
Är den nåt att ha alls?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lord_dubbdäck
Nånting är konstigt med Onyxia nu. Konstant deep breaths, och inte bara för oss utan för alla guilder jag pratat med.

japp, de är kul att döda henne igen... inte skitkätt som de va innan

Permalänk
Medlem

Måste fråga, någon som har någon information angående nya servrar? Jag och några kompisar skall börja spela igen, men då på en totalt ny server...Någon som vet när de kommer slänga upp nya servrar?

Tacksam för svar.

Visa signatur

xellos: i7 920 @ 3,9 GHz | Asus P6T Deluxe V2| Corsair 1000W | Corsair 6GB 1600MHz DDR3 | PowerColor ATI 4870x2 x2 CrossFire | Creative SB Xtreme Gamer | 60GB SSD + 500GB Sata II | Samsung t220 x2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KalleJ
Själv kom jag in vid 15.00tiden sen tog de stopp vid 16.00,nu är jag inne igen ;D

dock spelar jag på Shattred Hand,troll hunter lvl 56

offtopic: Jasåfan vad nickar dudå lirar på en ny char där.. en lvl 30 druid

Ontopic: a det var liite kul att druidens alla former kan dansa i den nya patchen ^^

Regnet var för övrigt bara jobbigt. stranglethorn ser inte lika soligt glatt ut

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Adriano18
Asnan du gör bort dig nu igen, precis som med warlock-tanking-frågan. Frost schock ÄR instant for fucks sake

Eller var du ironisk?

Jag gjorde väll inte bort mig i den frågan?

Shammys är overpowerd... alla vet det. Det var så jag fick lära och höra när jag började spela WoW

Shino_san: Gör en slap på "Marshl" om du ser han

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ozzit
japp, de är kul att döda henne igen... inte skitkätt som de va innan

Tyvärr är 33% av raiden idioter som inte lyssnar på raidledaren ... suck. Vägrar gå till sidorna vid deep breath.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anden88
Trevligt, vilken server spelar du på? Jag skulle också vilja ha det så på min.

Kan printa om du vill :O.

Har fått 600 HKs på 2 timmar = 600 rep. Jag är rogue ska tilläggas

Visa signatur

Just do it.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av asnan
Jag gjorde väll inte bort mig i den frågan?

Shammys är overpowerd... alla vet det. Det var så jag fick lära och höra när jag började spela WoW

Shino_san: Gör en slap på "Marshl" om du ser han

Den tiden är förbi, nu är det alla andra klasser man wajnar på att de är odödliga.. t.ex.

Warriors = one-shottar alla klasser imba!

warlocks = wtf seduce, kan inte göra någonting... Soul Link IMBA, odödliga :///

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hasseboy
Måste fråga, någon som har någon information angående nya servrar? Jag och några kompisar skall börja spela igen, men då på en totalt ny server...Någon som vet när de kommer slänga upp nya servrar?

Tacksam för svar.

Mitten av april ska det komma nya servrar, enligt blizzard

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk
Medlem

Inte FLER servrar, slå IHOP servrar istället.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AzII
Inte FLER servrar, slå IHOP servrar istället.

Varför skulle man vilja ha fler allys/hordes på det stället du är på?
Så som det är nu räcker..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neX
Den tiden är förbi, nu är det alla andra klasser man wajnar på att de är odödliga.. t.ex.

Warriors = one-shottar alla klasser imba!

warlocks = wtf seduce, kan inte göra någonting... Soul Link IMBA, odödliga :///

Warriors är inte imba. Kanske med uber eq, men annars, Nej. warriors klarar sig inte en sekund utan minst en healer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AzII
Inte FLER servrar, slå IHOP servrar istället.

Jag håller med dig, lvlade en druid till 60 på Laughing skull 3-4 veckor senare dog servern totalt och jag är välldigt frustrerad har inte varit inne på servern på typ 2 månader

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raikiri
Jag håller med dig, lvlade en druid till 60 på Laughing skull 3-4 veckor senare dog servern totalt och jag är välldigt frustrerad har inte varit inne på servern på typ 2 månader

Men va tusan! Whispa mig där inne istället!

Aikou , alliance <3.

Permalänk

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av mathwarp
[B]

Citat:

Ursprungligen inskrivet av blue eyed devil
Lägg gärna till lite google filmer medans vi väntar

http://video.google.com/videoplay?docid=-2378850695329737917&...
rank 13 shaman 1 shoting alla klasser typ storm strike detta e mina favo film

angående den här shamanen, hur i #¤%& kan en shaman bli så grymt imba i mele fights?
ska tilllägga att jag är ganska ny i wow och inte hunnit testa alla klasser ännu,
1.5k dmg helatiden

total köttarmaskin!

btw finns det några filmer på paladins som äger? lirar själv med en pala

Den där shamanen har ganska fet gear + att han bara har klipp med i filmen när han får Windfurycrits. Det är inte precis så att vi får windfury på varje slag... Jag har bra gear, men gör absolut inte lika mycke damage som den killen.

Och paladins äger aldrig

Btw: Fyfan vad fräcka vädereffekterna är Underbart att det är ljud på regnet också, det ger en otrolig känsla!

Visa signatur

"Apokalypsens fyra Wärschare tågar in" - nienithaur

Permalänk

Har ingen nån cool film med en pvp druid :)?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AzII
Men va tusan! Whispa mig där inne istället!

Aikou , alliance <3.

Tauren druid : /

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk
Medlem

Jösses den här patchen pajjade spelet totalt. Ingen instans funkar, utom onyxia som är buggad och anfaller så fort man kliver in i instansen. AH funkar inte. Varenda addon lär fixas för de verkar ha ändrat språket som addons kodas i, osv listan fortsätter. Shit vilken buggpatch!

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem

okej jag har fattat att pala inte är en köttarmaskin men ändå....

Nu drastiskt över till en annan fråga:
Jag har testat Priest, Hunter och Pala
och funderar nu på att testa en Undead rogue, något specielt jag behöver tänka på? kom gärna med förslag, talant builden verkar nog vara den jobbigaste jag skådat för rogue om man jämför med andra klasser, nästan alla talents verkar ju bra. några hints för talants kanske vore bra? jag kan tilllägga att jag inte vill ha så jätte mycket specifkt inriktade råd på talent trädet bara några få som kan vara viktiga då jag offtast väljer talents som passar dom skills jag kommer använda.

och slutligen kanske något råd på en ny server där inte spelarna whinar så mycket, hatar folk som leavar grupper helatiden när man gör q

tackar på förhand

Visa signatur

i5-4670k - Asus Maximus Hero z87 - Nvidia GTX 780 - Samsung 840 pro 250Gb - Crucial Ballistix 16GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lord_dubbdäck
Jösses den här patchen pajjade spelet totalt. Ingen instans funkar, utom onyxia som är buggad och anfaller så fort man kliver in i instansen. AH funkar inte. Varenda addon lär fixas för de verkar ha ändrat språket som addons kodas i, osv listan fortsätter. Shit vilken buggpatch!

Ääh. Händer samma sak vid varje större patch Om en vecka eller två så är allt lugnt igen

Visa signatur

"Apokalypsens fyra Wärschare tågar in" - nienithaur

Permalänk
Medlem

Mitt första intryck av patchen är en lättnad av att hunters inte verkar påverkats så illa av ändringarna som man först kunde tro. Min DPS hade gått ner lite pga set bonus försämringen men i och med att jag kunde köpa +25 agi till mitt barbarous blade så jämnade det ut sig och jag tror t o m jag fick lite mer dps nu.

I AB kan man fortfarande spöa skiten ur cloth-bärare med critar en bit över 2000 så det var ingen dramatisk skillnad där tycker jag fast min bloodseeker är ett av de vapen som påverkats mest.

Folk sprang fortfarande in i mina freeze traps och scatter shot efter freeze trap fungerade också fast de nu skall vara större chans att de misslyckats om man gör båda efter varandra.

Nåt jag faktiskt gilla var att flare nu är synlig. Kanske kan det avskräcka nån rogue som försöker smyga sig på än när man sitter och käkar.

Så på det hela taget inte alls så illa som jag först fruktade att det skulle vara för hunters. Bara att sätta igång och grinda saker för beastmaster set:et nu då :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neX
Den tiden är förbi, nu är det alla andra klasser man wajnar på att de är odödliga.. t.ex.

Warriors = one-shottar alla klasser imba!

warlocks = wtf seduce, kan inte göra någonting... Soul Link IMBA, odödliga :///

Tiden då warriors var imba är sedan länge förbi... Vi är sönder nerfade totalt!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av asnan
Tiden då warriors var imba är sedan länge förbi... Vi är sönder nerfade totalt!

Var det inte du som nyss sa att man skulle specc 31/20 så skulle man gå runt och one-shotta allt?

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hasseboy
Måste fråga, någon som har någon information angående nya servrar? Jag och några kompisar skall börja spela igen, men då på en totalt ny server...Någon som vet när de kommer slänga upp nya servrar?

Tacksam för svar.

Angående de nya serverarna så kommer de, mest troligt, nästa vecka.

http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-general-en...

Visa signatur

..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lord_dubbdäck
Var det inte du som nyss sa att man skulle specc 31/20 så skulle man gå runt och one-shotta allt?

Nej?

Vart fick du det ifrån?

Eller ja jo, hade warriors varit som på betan så hade MS inte varit dumt när den gav +200% weapon dmg...
Då kan man nog one-shotta nån, kanske, cloth user på lvl 60 med dålig gear?