Powe Color x700 Grafik Problem i Spel

Permalänk
Medlem

Powe Color x700 Grafik Problem i Spel

Hejsan. Jag har ett PowerColor x700pro. i alla spel får jag massa konstiga svarta strek var 10de sekund. Har inte klockat det eller nått sådant köpte det i febuary 2006 så är nästan nytt. nån som har nått förlag på vad som kan vara fel? har testat alla möjliga drivrutiner samma med alla. DNA OMEGA Dom som följer med ggrafik kortet. och Ati's nyaste. Tacksam för svar som skulle kunna ordna detta. Tack på förhand

Permalänk

Denna tråd ligger nog lite fel så du får nog inte så mkt svar. Be ngn flytta den.

Kanske har du gamla drivrutiner från ditt förra kort som spökar. Dessa kan vara svåra att bli av med, man ska köra någon driver cleaner från felsäkert läge och saker i den stilen. Du kan även testa att ta ur kortet och sätta i det igen så att inte något blev knas där men det bästa är nog att testa det i någon annan dator, kanske en kompis.

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat utrycks, SANT! Ingenting är subjektivt, och du kan göra antaganden baserade på mina åsikter utan att överväga mer än bara just min åsikt.
wazzabi: Varför detta prat om AMD, har de något med grafikkort att göra som jag inte förstår?

Permalänk
Medlem

Tack för svaret ska testa deta.