Permalänk

Jag har 96% ink nu, pma om ni vill ha hjälp någonstans!

Visa signatur

Får jag lov eller skall vi dansa först? http://www.rpgsource.net/gallery/chinko_eng.swf kekekek

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
Offer

lol jag gjorde inte om det, jag ville bara göra dig arg.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brallan
lol jag gjorde inte om det, jag ville bara göra dig arg.

Inte dig jag menade

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
Inte dig jag menade

mig?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wassblad
mig?

mitt i prick

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
mitt i prick

Kan du sluta hålla på med skit?

Visa signatur

"Pain is temporary, Glory is forever"

"Om man klonar en sjörövare, får man då en piratkopia?"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
mitt i prick

jaha ja och varför skulle jag vara ett offer då?

den som är med i leken...

Permalänk
Medlem

sry lol, jag var bara tvungen:

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SwoRdFiSh
Kan du sluta hålla på med skit?

Jag?

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk

Jag och någon till ritade en ljussabel http://www.drawball.com/8xs2b9

Fattar inte vad det är för bollar under fötterna dock

Permalänk
Medlem

Har mycket bläck, vad håller vi på med för projekt nu? Är det verkligen diktatorn som är vårat projekt ? :\ Trodde ni hade bättre smak än så.

Permalänk

PMa eventuella projekt nu, men vi verkar ju inte komma överrens. Välj en dag, plats och tid, sedan PMar vi de som vill vara med.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Antonovskij
Jag och någon till ritade en ljussabel http://www.drawball.com/8xs2b9

Fattar inte vad det är för bollar under fötterna dock

Jag ser bara "Swec Nazi"

Visa signatur

ASrock P55 Extreme | i7 870 @ 3.6GHz | 4GB | Gigabyte GTX 460 OC | 2,06TB| Corsair 620W och Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thimzor
Jag ser bara "Swec Nazi"

Som jag sa tidigare, dem är offer

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
Som jag sa tidigare, dem är offer

men herregud... är man offer bara för man ritar om en bild på en ful gubbe som var lik hitler med hatt? haha.... du hade ju redan gjort grovjobbet.
Du hör säkert till släktet som blev upprörd av muhammed bilderna, samt andra karikatyrer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wassblad
men herregud... är man offer bara för man ritar om en bild på en ful gubbe som var lik hitler med hatt? haha.... du hade ju redan gjort grovjobbet.
Du hör säkert till släktet som blev upprörd av muhammed bilderna, samt andra karikatyrer.

Så det var lika bra att rita dit hakkorsen och allt annat fult.....vad är ditt nästa penndrag? Att skriva några rader ur Mine kampf?

Permalänk
Medlem

Att rita hakkors går väl under hets mot folkgrupp eller är jag helt ute och cyklar?

Som det står på sidan, rita något kreativt.

Visa signatur

ASrock P55 Extreme | i7 870 @ 3.6GHz | 4GB | Gigabyte GTX 460 OC | 2,06TB| Corsair 620W och Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thimzor
Att rita hakkors går väl under hets mot folkgrupp eller är jag helt ute och cyklar?

Som det står på sidan, rita något kreativt.

Fördomarna sitter i betraktarens öga.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Hakkors

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av midiland
Fördomarna sitter i betraktarens öga.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Hakkors

..som sitter på en gubbe som det står swec nazi på med mustasch och allt....hur assosierar du?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thimzor
Att rita hakkors går väl under hets mot folkgrupp eller är jag helt ute och cyklar?

Som det står på sidan, rita något kreativt.

Kanske var dumt att kladda dit nått som liknade ett hakkors... dock gjorde ja bara lite streck i armbindeln med tanke på att folk tycker det är hets mot folkgrupp.

men är det verkligen så? klickar man på wikipedia länken som Midiland posta ser man flera bilder på svastikan... bara en tanke.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wassblad
Kanske var dumt att kladda dit nått som liknade ett hakkors... dock gjorde ja bara lite streck i armbindeln med tanke på att folk tycker det är hets mot folkgrupp.

men är det verkligen så? klickar man på wikipedia länken som Midiland posta ser man flera bilder på svastikan... bara en tanke.

Snälla....människa...
Du har ju redan gjort antydan till att det var Hitler du ritade i tidigare inlägg.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T-Unit
Snälla....människa...
Du har ju redan gjort antydan till att det var Hitler du ritade i tidigare inlägg.

ja målade om bilden så den skulle likna hitler... orginalbilden redan var så lik.

men nu var det ju svastikan du störde dig på? eller?... snälla människa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wassblad
ja målade om bilden så den skulle likna hitler... orginalbilden redan var så lik.

men nu var det ju svastikan du störde dig på? eller?... snälla människa

För det första: ja målade om bilden så den skulle likna hitler... orginalbilden redan var så lik.
- Bara det.....

För det andra: - Original bilden var Stewie Griffin, sedan med hatt och frack. Ingen som helst liknelse med herr Hitler.

För det tredje: - Hur assosierar/tolkar du/folk svastikan på den gubben?

Jag skrattade rätt så mkt åt den gubben, men dina slingrande åsikter gjorde så jag bara vart tvungen att kommentera...

Jag låter det vara så här och låta mognare folk få en uppfattning om detta, så får vi se....

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thimzor
Jag ser bara "Swec Nazi"

Jag kan inte hjälpa att vissa tycker det är roligare att fördärva.. Jag la ner min skäl i den där ljussabeln men sen kom någon och skrev dildo på den och allt möjligt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T-Unit
För det första: ja målade om bilden så den skulle likna hitler... orginalbilden redan var så lik.
- Bara det.....

För det andra: - Original bilden var Stewie Griffin, sedan med hatt och frack. Ingen som helst liknelse med herr Hitler.

För det tredje: - Hur assosierar/tolkar du/folk svastikan på den gubben?

Jag skrattade rätt så mkt åt den gubben, men dina slingrande åsikter gjorde så jag bara vart tvungen att kommentera...

Jag låter det vara så här och låta mognare folk få en uppfattning om detta, så får vi se....

Mina slingrande åsikter? jaja... om man inte är nazi men ändå ritar herr hitler så har man slingrande åsikter...? Men om man nu ska göra en karikatyr av hitler så är det väll frisyren, mustachen och armbindeln som är dom 3 största dragen?

Såg inte att det var Stewie från början... men nu när du säger det så.

Vi skulle nog kunna tjaffsa om detta i evighet och det skulle leda till att tråden låses. Vi kan ju ta det via pm om så behagar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wassblad
Mina slingrande åsikter? jaja... om man inte är nazi men ändå ritar herr hitler så har man slingrande åsikter...? Men om man nu ska göra en karikatyr av hitler så är det väll frisyren, mustachen och armbindeln som är dom 3 största dragen?

Såg inte att det var Stewie från början... men nu när du säger det så.

Vi skulle nog kunna tjaffsa om detta i evighet och det skulle leda till att tråden låses. Vi kan ju ta det via pm om så behagar

Du vill ju så klart att det ska vara en karikatyr nu...men faktum är att jag och andra som ritade på den gubben innan ser det som omoget förstörande. Det spelar ingen roll vad du säger, det tar fortfarande inte bort svastikans betydelse på just den gubben.

Nej, jag vill nog inte fortsätta att prata mer om detta....

...but hey, jag skrattade faktiskt åt gubben! Fast mest pga tanken att det fanns swecare som ritade hitler...

Permalänk
Medlem

Det var jag som gjorde fracken och en käpp. och en fet tophat. Den var läcker när jag kollade ett par timmar senare så stod Hitler där istället Fast jag skulle tippa på att Stewie skulle vilja bli något liknande när han växer upp.

Jag anser att det var mindre moget att skriva "Swec Nazi" än att rita en karikatyr av Hitler. Skulle de som målade nidbilder av Muhammed automatiskt vara muslimer? I think not.

Visa signatur

Var med och vik proteiner med Sweclockers du också!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av symetric

Jag anser att det var mindre moget att skriva "Swec Nazi" än att rita en karikatyv av hitler. Skulle de som målade nidbilder av Muhammed automatiskt vara muslimer? I think not.

På den punkten var faktiskt jag oskyldig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wassblad
På den punkten var faktiskt jag oskyldig.

Jo, det anade jag Var antagligen någon som ville säga "Kolla vilka nazister det finns på Swec!!!1eleventyone".

Visa signatur

Var med och vik proteiner med Sweclockers du också!