Spel Planscher/affischer/Poster?

Permalänk
Medlem

Spel Planscher/affischer/Poster?

Tjena

jag har bara hittat.. Tradera då och http://www.posterdreams.com/

Men dom har inte så mycket sen vet jag inte om jag "vågar" köpa på posterdreams.com .. varför ska man skriva in Hela sitt födelsedatum när man går in på kassan? :S

Aja, ge mig tips eller funkar posterdreams.com

Permalänk
Hedersmedlem

Kan ju bero på att man inte kan sluta avtal med omyndiga personer när det gäller större summor. Därvid kan dom få massa merkostnader ifall en omyndig beställer en massa saker och sedan inte betalar. Dom använder ju sig av faktura i vanliga fall annars.
Posterdreams har funnit ett bra tag(flera år), chancen att bli blåst är nog minimal. Fast jag har ju faktiskt inte handlat där själv.

Sen finns det ju utländska Allposters.com. Dom är dyra, men bra.

Psst glöm inte läsa dom klistrade trådarna.

Permalänk
Medlem

Annars kan du surfa in på www.ebay.com / www.ebay.co.uk
Där finns de OTROLIGT många affisher, posters etc.

Men om de inte står frakt kostnad så fråga. Kan bli rätt dyrt annars !, bara ett tips.!

Permalänk
Medlem

Jag har handlat från PosterDreams. Det var inga problem alls.

Permalänk

www.spelfyndet.se har ett antal,samt dockor/figurer från kända spel figurer samt andra objekt som har med spel att göra.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Hedersmedlem

Kan också rekommendera Posterdreams - smidigt med faktura, snabb leverans och sjysst kundtjänst.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Posterdreams är bra - rekommenderas.

Allposters.com är ännu bättre om du vill ha större urval och inte bryr dig om lite större kostnader.

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem

Posterdreams är en fenomenal affär. Bra priser, leveranstider osv

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Avstängd

Rekommenderar Posterdreams jag med.