Tips på nätspel för en 933:a

Permalänk
Avstängd

ska kolla det.. tackar

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

age of empires!

Visa signatur

MBP: 13" - M1
Stationär: Win11 - Ryzen 5900X - 128GB - GTX 4080
Server: Ubuntu - i5 4670k - 32GB - 4x5TB Raid-Z
Server: Rpi4 8GB, 1TB USB SSD

Permalänk
Medlem

Ja, age 1 och 2 helt klart. Medal of honor:AA över lan är ochså sjukt kul.

Permalänk

Men altså folket, herre gud. Ni gör mej besvikna!

Diablo serien FTW!

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TroNi
Men altså folket, herre gud. Ni gör mej besvikna!

Diablo serien FTW!

Tack satt här o läste igenom hela tråden o hittade inte de förens nu blev allt lite tårögd, Hur kan man glömma ett sånt bra spel

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Medlem

Baldurs Gate 1 och 2
Icewind dale 2
Action Quake 2 (Quake 2 mod men finns stand alone)

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Avstängd

Uhh diablo 1 och 2 har jag verkligen kramat ur sista skvätten ur vill jag lova :). Finns nog en och annan kota i ryggen som sitter fel pga diablo

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Diablo?! Soldier Of Fortune?

Visa signatur

BOOMM HEADSHOT!!!

Permalänk
Medlem

Ni har ju glömt de bästa spelet av alla! Duke Nukem 3D!

Visa signatur

Nu går det undan! Full fart mot Sherwood skogen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lakanman
Uhh diablo 1 och 2 har jag verkligen kramat ur sista skvätten ur vill jag lova :). Finns nog en och annan kota i ryggen som sitter fel pga diablo

Diablo kan inte spelas för mycket! Har man hittat alla heta "items" så kan man börja om och hitta dom en gång till!

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Fungerar utmärkt, i alla fall B.net versionen. Det fungerar i xp64 ochså.

EDIT: Carm 1,2 och tdr 2000 fungerar ochså i Xp.

FEL, Carmageddon 1 fungerar INTE i Xp. Tvåan har dock en Xp-patch (Behövs dock inte alltid om jag inte har fel), så den funkar.

Jag rekomenderar HL-moddar: Natural Selection (marines vs aliens, kräver strategi) och Sven Co-Op (spela tillsammans med andra mot datorn, extremt roligt, www.svencoop.com).

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Worms 1,2 och world party och armageddon och allt vad dom nu heter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
FEL, Carmageddon 1 fungerar INTE i Xp. Tvåan har dock en Xp-patch (Behövs dock inte alltid om jag inte har fel), så den funkar.

Jag rekomenderar HL-moddar: Natural Selection (marines vs aliens, kräver strategi) och Sven Co-Op (spela tillsammans med andra mot datorn, extremt roligt, www.svencoop.com).

Ska vi så vad? Satt och spela det igår. På Xp, service pack 2.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Ska vi så vad? Satt och spela det igår. På Xp, service pack 2.

Jag sår 20 spänn rätt ner i jorden!

Warcraft 3 (på håret) eller Rise Of Nations (årets RTS 2003) kanske vore något?

Visa signatur

Du vaknar en dag och ser dej i spegeln. Du inser att du är en tjock kanin med hängande öron. Du ser dej omkring i din röriga lägenhet - avgnagda sladdar och kulor av bajs överallt. Du vill inte längre leva.

Permalänk

Nfs Underground är rätt så kul och lira i lan

Visa signatur

Lappen: HP DV6 | Turion II P520 | 4Gb | HD5650 | 640Gb | 15.6" | LG 22" | Razer Deathadder + Arctosa

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bombardier
Nfs Underground är rätt så kul och lira i lan

mm, på en 933mhz p3.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coltrasten
mm, på en 933mhz p3.

Funkar fint med lite lägre grafik på en P3 733. 256mb ram o ett Gf2 MX400. Så varför inte
Annars kan äldre godingar som Nfs3 o Nfs4 vara sjukt kul och lira på en sån maskin

Visa signatur

Lappen: HP DV6 | Turion II P520 | 4Gb | HD5650 | 640Gb | 15.6" | LG 22" | Razer Deathadder + Arctosa

Permalänk
Medlem

Quake 1,2,3, Unreal tournament, Carma 1,2 Deltaforce 2, Diablo 1,2 + dom flesta titlar av Blizzard

osv. finns massa bra spel

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Avstängd

Jagar en liten fläkt nu så jag kan sätta i GeForce 3 kortet så blire lite mer pulver i burken

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.