Permalänk
Medlem

Ok... får se hur det blir, de är ju rätt så mycket billigare där så det är rätt lockande

Permalänk
Medlem

Excite Truck ar varldens basta spel.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Var precis på posten och hämtade ut Wii Play + en wiimote till så nu har man äntligen full uppsättning kontrollers.

Någon som har koll på när Trauma Center - Second Opinion släpps i Sverige egentligen, har ju vart ute länge nu i USA om jag inte fattat fel, ser skoj ut.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Excite Truck ar varldens basta spel.

Hear hear!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lind78
Någon som har koll på när Trauma Center - Second Opinion släpps i Sverige egentligen, har ju vart ute länge nu i USA om jag inte fattat fel, ser skoj ut.

Trauma Center är sjukt skoj faktiskt, det enda jag har hört om releasedatum här i krokarna är 26:e juli, men jag har ingen direkt källa att backa upp det med, så det kan mycket väl vara tidigare (förhoppningsvis) eller senare (fast det låter inte så troligt)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Excite Truck ar varldens basta spel.

Kanske inte världens bästa, men roligt är det verkligen.
Köpte det + Sonic Rush till DS häromdan. Båda var bra köp tyckte jag.

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk

http://www.strategyinformer.com/member/3/blog/2182

Inte helt nytt, men fortfarande så är det bara att hålla tummarna!

Permalänk
Medlem

Sjutton också att Wii Play bara stöder 2 spelare, tanks hade rockat hårt i deathmatch på 4 pers.

Aja Tiger Woods PGA 2007 var fint partyspel att lira iaf.

Permalänk
Medlem

Fattar inte varför det inte finns nån wii uppstäld nånstans så man får prova, PS3 kunde man ju redan idag på releasedagen prova på GAME.
Wii har ju ändå funnits ett bra tag, borde ju inte va så svårt att ställa upp en tycker man.

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NAD
Fattar inte varför det inte finns nån wii uppstäld nånstans så man får prova, PS3 kunde man ju redan idag på releasedagen prova på GAME.
Wii har ju ändå funnits ett bra tag, borde ju inte va så svårt att ställa upp en tycker man.

Enorm brist. De vill väl sälja alla de har.
Ska finnas Wii på vissa ställen. Ta en titt på Wii's hemsida.

Permalänk
Medlem

Det måste vara lite svårt med demoställ till Wii eftersom de måste kedja fast kontrollerna till demostället om de inte vill ha en butiksanställd som hela tiden övervakar så att inte kontrollerna helt plötsligt får ben och springer iväg. Detta blir ju lite trasligt samtidigt som det inte riktigt gör kontrollen rättvisa. Vanliga demoställ brukar ju ha rätt ordentliga fästanordningar för kontrollerna.

Har bara sett ett demoställ och där var en butiksanställd med och spelade med kunderna. Men så kan det ju inte vara hela tiden. -Vi är en man kort vi har ingen som lirar med kunderna, Håkan fick ledbandsinflamation efter att ha stått och lirat med kunderna 40 timmar denna vecka.

Permalänk
Medlem

Är det någon här som kan spela SSX Blur? Jag kan för guds skull inte få ordning på det jävla spelet. Att svänga hajjar jag, men resten utav kontrollen är ju värdelös. Och dom jävla Ubertricks:en går ju inte ens att utföra, spelet är ju så pissigt förklarat att det inte finns.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Haha tänkte inte på det där med kontrollerna, kanske inte funkar att kedja fast dom nej

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk

jisses,är en som vill köpa Wii:et för 4000 utav mej,trodde jag aldrig=/.
men jag tvekar,dels för att jag ej har nått behov utav mer pengar samt att det KAN ju komma nått nytt bra spel framöver,ser ju inte så ljust ut på den fronten just nu,men det KAN ju.
vad tycker ni att jag ska göra?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Avstängd

Sälj den om du inte har något behov av den nu.
Skulle du bli sugen om ett par månader kan du nog få tag på en i affär för 2690 typ så.
Sälj medans det är eftertraktat
Wii på blocket börjar redan sjunka rätt markant jämfört med en månad sen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
jisses,är en som vill köpa Wii:et för 4000 utav mej,trodde jag aldrig=/.
men jag tvekar,dels för att jag ej har nått behov utav mer pengar samt att det KAN ju komma nått nytt bra spel framöver,ser ju inte så ljust ut på den fronten just nu,men det KAN ju.
vad tycker ni att jag ska göra?

Det är ju nu alla skoj spel kommer! Mario Party 8, SSX blur och Manhunt 2 till sommaren, jag menar, wuhu!

Permalänk
Medlem

Finns det nåt som tyder på att Mario Party 8 inte är lika sirapssegt som dess föregångare?

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
jisses,är en som vill köpa Wii:et för 4000 utav mej,trodde jag aldrig=/.
men jag tvekar,dels för att jag ej har nått behov utav mer pengar samt att det KAN ju komma nått nytt bra spel framöver,ser ju inte så ljust ut på den fronten just nu,men det KAN ju.
vad tycker ni att jag ska göra?

Jag skullelätt ha sålt den nu och köpa den igen sen när den sjunkit i pris och fått lite bra spel

Visa signatur

ubuntu 16.04

Permalänk

det blir nog att jag säljer den.
nog är den kul att lira på om man får besök osv,men när man väl sitter ensam så står den bara här och sammlar damm.
dum som jag var så sa jag till personen som ville köpa den för det priset att den redan var såld(jag tvekade lite som sagt),men om jag får chansen igen,så säljer jag.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
jisses,är en som vill köpa Wii:et för 4000 utav mej,trodde jag aldrig=/.
men jag tvekar,dels för att jag ej har nått behov utav mer pengar samt att det KAN ju komma nått nytt bra spel framöver,ser ju inte så ljust ut på den fronten just nu,men det KAN ju.
vad tycker ni att jag ska göra?

Sålde mitt Wii för ett förra veckan med två spel och en extra handkonstoll.. Fick 4500;- 8) Tror det är pga den enorma begränsningen på konstoller.

Vad du kan göra med pengarna? Köp en tvåveckors sista minuten

Visa signatur

[Macbook Pro - 2,2 GHz Intel Core 2 Duo - 2 GB minne - 120 GB hårddisk - NVIDIA GeForce 8600M GT-grafik med 128 MB SDRAM]

Permalänk
Medlem

är det verkligen tokomöjligt att få tag i en ny wii från butik i nuläget?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
är det verkligen tokomöjligt att få tag i en ny wii från butik i nuläget?

Mindre leksaksbutiker och små spelbutiker brukar ha 1-2 enheter i lager- Nätbutiker och Stormarknader är i princip att glömma.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Kommer det något nytt Zelda till Wii? Vet att det kommer ett nytt Zelda till DS iallafall.

Permalänk
Medlem

Ja, det kommer ett nytt zelda till Wii. De har visst jobbat på det i över ett år nu.
Mer än så vet man dock inte i dagsläget.

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Synt4x_3rr0r
Ja, det kommer ett nytt zelda till Wii. De har visst jobbat på det i över ett år nu.
Mer än så vet man dock inte i dagsläget.

Okey, skulle ju va kul om de var en uppföljare till Twilight Princess men det lär det ju inte bli

Permalänk
Medlem

Hur funkar det att spela MP i Wario Ware, kan man dela på wiimoten och nunchucken, eller måste varje spelare ha varsin?

Och vart kan man köpa wiimote + nunchuck billigast? Tycker det är grymt dåligt att behöva köpa båda separat och för det priset =/

Permalänk
Hedersmedlem

Här i Oslo finns det gott om dem.

Kan sälja ett sprajlans nytt för hmm 3500??

Permalänk

Ska chippa mitt Wii idag med en Wiikey. Återkommer på fredag om hur det funkar, när det är färdigt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pirateKING
Ska chippa mitt Wii idag med en Wiikey. Återkommer på fredag om hur det funkar, när det är färdigt

Mitt funkar fint. Går bra o köra importerade NTSC-spel.

Permalänk
Medlem

oj, så många som säljer det.. man kanske skulle göra det. har chippat mitt, om jag säljer det med två wiimotes, två nunchuck, en classic och zelda (sports också naturligtvis). undrar om man kan få över 5k för det... hmmm

Permalänk
Medlem

har inte hängt med i tråden riktigt, men om man chippar sitt Wii, funkar fortfarande Wii Shop Channel, Internet channel osv som vanligt? Och funkar det att uppdatera konsolen? Kan man spela t.ex. GC-spel med en classic-controller då?

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist