Warhammer Online: Age of Reckoning del 1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av altair4
Är ju en fördel om de får igång mailutskicken. Sitter säkert fler liksom jag och försöker registrera en andra gång med en ny email bara för att de aldrig skickar ut och man är osäker om man ens skrev in rätt email.

Precis vad jag håller på med

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av b1uemchen
http://home.aland.net/bosse/ER-414_FolkeOsterman_web.JPG

Den är ju värd att visa direkt

All aboard the 414 bus, straight to War Beta, ETA Unkown!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Skulle ju varit GOA-414 dock

Visa signatur

[quote]Failure to comply will result in death by catapult.[/quote]
Awesome...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NightCrawler89
Groom vrf?

Det är så länge jag har fått vänta, och har fortfarande inte fått den...

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk

Ska byta nummer på min matchtröja till 414. Missar jag en målchans så skyller jag på Server Timeout.

Visa signatur

MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel Core i5 2500k @ 4,2GHz | Samsung EVO 512GB SSD | Coolermaster v8 | Corsair 16GB | MSI GTX970 G4 | Corsair TX750W | NZXT Phantom 410 RED | ASUS VG248QE | Steelseries APEX M800 | Roccat Kone Pure Red

Permalänk
Medlem

sidan kan inte visas får ja bara på länken i mitt mail

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kapten Kattskit
sidan kan inte visas får ja bara på länken i mitt mail

Du har iallafall fått ett mail..

Permalänk
Medlem

ja men enligt registrering är ja fortfarande på confirm, men mailet dök upp endå..

Permalänk
Medlem

Tog typ 1.5-2 timmar för mig att få mailet (använder @comhem-konto och thunderbird) och nu funkar det inte att aktivera.. webbläsarna bara nöter gummi så att säga, laddar och laddar men ingenting händer...

Visa signatur

Neon
Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

väldigt mysko jag kan se alla realms men jag kan ej klicka på någon

Permalänk
Medlem

The 414 bus has been replaced by the bus 300, please move to exit 2 for entering.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neonxz
...webbläsarna bara nöter gummi så att säga, laddar och laddar men ingenting händer...

Samma här :/
Provade att logga in....guess what?

414 !

Visa signatur

[quote]Failure to comply will result in death by catapult.[/quote]
Awesome...

Permalänk

haha
klockrena bussrna ;:D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sorix
väldigt mysko jag kan se alla realms men jag kan ej klicka på någon

inga av servarna är uppe än, därför dom dessutom är gråa på listan

Permalänk
Medlem

fan då, hoppas det inte tar lika lång tid som med Age of Conan's early access att komma igång

Visa signatur

Antec Nine Hundred / Corsair TX750W / Gigabyte GA-X48-DS5 / Samsung Spinpoint 750GB 7200RPM 32MB / Corsair XMS PC6400 2x2GB / Intel C2D E8400 / Sapphire Radeon HD4870 @ 790/1100 / Win Vista Ultimate 64Bit

Permalänk
Medlem

jo jag antog det :D, men jag vill spela NU!

Permalänk

undra hur mkt det kostar att få regg plåtar med "GOA-414"

nämen fan vad lack jag är atm... varit uppe sen 8 ! inte kommit nån stanns...

Visa signatur

Cpu: E6600 - RAM: Corsair 4GB Grafikkort: 9800GTX+ Moderkort: Asus Striker Extreme
MSI GX740

Permalänk
Medlem

Två timmar nu och fortfarande inget mail. Det må vara beta, men med den serverkapacitet som finns idag jämfört med 5 år sedan så ska man kunna kräva att det fungerar bättre.

Klarar de inte öppna betan kan man ju räkna ut med lillfingret att de inte kommer klara release på ett bra sätt heller. Vad blir nästa steg, att det kommer finnas hack och dupes direkt vid launch som de inte klarar fixa och vi har Funcom igen...

Permalänk

Bara ~6,5h försenat, inte illa.

Mina pengar ligger fortfarande på 17:00

Permalänk

Lite OT kanske, men det går väldans mycket snabbare att ladda ner Betaklienten på Fileplay än vad det gör från orginalkällan. Det finns 7 olika filer att ladda ner. Jag hade en medelhastighet på 1.0 mb/s från de brittiska servrarna.

Visa signatur

MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel Core i5 2500k @ 4,2GHz | Samsung EVO 512GB SSD | Coolermaster v8 | Corsair 16GB | MSI GTX970 G4 | Corsair TX750W | NZXT Phantom 410 RED | ASUS VG248QE | Steelseries APEX M800 | Roccat Kone Pure Red

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Överkill
Bara ~6,5h försenat, inte illa.

Mina pengar ligger fortfarande på 17:00

Jag chansar på sent ikväll.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Visa signatur

Cpu: E6600 - RAM: Corsair 4GB Grafikkort: 9800GTX+ Moderkort: Asus Striker Extreme
MSI GX740

Permalänk
Medlem

Väntat 2½ timme på mail. Wraaaaaaaaurgh, perkele!

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

"Nu när det har gått åtskilliga timmar sen reggen skulle funka så blir jag lugnare och lugnare för varje sekund. Det kommer säkert funka till slut ikväll..

Något jag är RIKTIGT förbannad är däremot att i all frustration över att det inte funkade käkade upp min lunch med så hårda tuggor att jag slant och tog sönder min tandställning. Nu jävlar blir det en stämning på GOA..

Ni som tror att ni har det jobbigt, tänk igen."

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk

Wohooo!

414 igen

Visa signatur

MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel Core i5 2500k @ 4,2GHz | Samsung EVO 512GB SSD | Coolermaster v8 | Corsair 16GB | MSI GTX970 G4 | Corsair TX750W | NZXT Phantom 410 RED | ASUS VG248QE | Steelseries APEX M800 | Roccat Kone Pure Red

Permalänk
Medlem

Detta är bara ett stort skämt,undrar om USA har startat Open Beta eller om de måste vänta på GOA

Visa signatur

P8Z68-VPro - i7-2600K - H80 - Gigabyte 670 Windforce - Force GT120 - WD Black 2Tb @ Raid 0 - Samsung 12X BD-R - HX 850 - Lancool K62 -

Permalänk
Medlem

Jag har iaf kommit till steg 3 av account creation , på typ 6 timmar

partej!

Visa signatur

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Permalänk

är på samma som du matte, ett jävla hjul som snurrar sen kommer 414 <.<

Visa signatur

Cpu: E6600 - RAM: Corsair 4GB Grafikkort: 9800GTX+ Moderkort: Asus Striker Extreme
MSI GX740

Permalänk
Medlem

väntar på ett officiellt uttalande av GOA om detta..

tror dock allt som kommer stå är "414"

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Väntar iaf på ett verifierings mail nu men det tar väl resten av helgen,det lilla som nu är kvar lol!

Visa signatur

P8Z68-VPro - i7-2600K - H80 - Gigabyte 670 Windforce - Force GT120 - WD Black 2Tb @ Raid 0 - Samsung 12X BD-R - HX 850 - Lancool K62 -