Alternativ till iTunes?

Permalänk
Medlem

Alternativ till iTunes?

Tja!

äre nån som vet om något program som inte framkallar damp när man försöker föra över musik till ipoden?

Visa signatur

Your remark is hip and cool... and it makes me mad

Permalänk
Medlem

Mediamonkey funkar bra. För övrigt strulade mitt ITunes som tusan innan jag installerade om Quicktime

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad och rubrik redigerad*

Permalänk

MediaMonkey FTW!
www.mediamonkey.com

Visa signatur

-Jag har visst vart ute idag.
-Vart då?
-Ne, jag öppnade fönstret förut...
www.iampear.com Hakona Matata!

Permalänk
Medlem

Jag använder Winamp till min ipod.

Visa signatur

PC anno 2012: (orkar inte uppdatera signaturen):

| i5 2500K @4.8GHz + Corsair H70 + 2x Scythe GT 1450rpm |
| ASUS P8P67 Pro B3 | 2x GTX580 3GB SLI @900/1800/2004 |
|2x 4GB Corsair Dominator GT @2133MHz | Corsair AX1200 |
| CM HAF 932 | Dell U2711 | 120GB Corsair Force 3 |

Permalänk
Medlem

Gamla klassiska EphPod fixar biffen.

http://www.ephpod.com/

Permalänk
Medlem

Re: Dampar på iTunes

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaaGnall
Tja!

äre nån som vet om något program som inte framkallar damp när man försöker föra över musik till ipoden?

Bara flytta låtarna, album till din sync mapp. Ansluta iPoden, surr, surr det är klart.
Kan inte fungera mycket bättre än så, eller körde du Windows?
Vad är det exakt du får damp av?

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Medlem

Man utgår alltid från att det är windows : |
Men sync mapp låter som en typisk avdampande funktion, hoppas det finns i windows med? Är på jobbet nu så jag kan inte checka

Visa signatur

Your remark is hip and cool... and it makes me mad

Permalänk
Medlem

Windows Media Player 11 om du använder Windows.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaaGnall
Man utgår alltid från att det är windows : |
Men sync mapp låter som en typisk avdampande funktion, hoppas det finns i windows med? Är på jobbet nu så jag kan inte checka

Hoppas verkligen att sync mapparna finns i Windows med
Hela skiten bygger ju på synkning mellan din iTunes (den bestämmer) och iPoden.
Lämpligen som jag själv valt 1st mapp (Tony's iPod Selection) där jag lägger min musik jag vill ha i iPoden.
Läger till tar bort eftersom tiden går och när jag införskaffar nya plattor, låtar.

Kopplar in iPoden, den synkar, tar bort, lägger till. Min synkmapp överförs exakt till iPoden samtidigt som den laddar batteriet.
Handlar nog om en vana hur man jobbar med saker och ting men och att hålla på i filsystemet direkt i iPoden som drag och släpa är pasé.
Du missade inte pasé va?

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Medlem

Har snabbt testat alla alternativ med kort tålamod och Mediamonkey verkar fungera som jag vill, dvs, relativt enkelt och snabbt att föra över musik till ipoden utan spellistor och överflödiga funktioner.

Tack för tipset Raksol!

Visa signatur

Your remark is hip and cool... and it makes me mad