Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av "Something"
Tefcar heter den lackbehandligen jag gjorde, funkade kanon fint, alla små repor efter förra ägarens vårdslösa tvättande försvann. Så det får duga fram tills jag lackerar om den,

En till

http://i228.photobucket.com/albums/ee193/Royen_mustang/DSC013...

Grattis till en rolig försäkring

Inhandlade Opeths senaste album, helt underbar skiva!

Visa signatur

Bleak

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
http://img241.imageshack.us/img241/4944/waaaayoutweeestrt5.jp...
Sjuuukt nice
+
http://www.stfturist.se/upload/anlbilder/vh/Molnlycke_Wendels...
Oerhört kul att man hittade vandrarhem relativt nära så här sent. Finns fortfarande sängar lediga för den som är intresserad

Jobbig resväg!

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av "Something"
Tefcar heter den lackbehandligen jag gjorde, funkade kanon fint, alla små repor efter förra ägarens vårdslösa tvättande försvann. Så det får duga fram tills jag lackerar om den,

En till

http://i228.photobucket.com/albums/ee193/Royen_mustang/DSC013...

jag blir kåt när jag ser din bil!
så jävla tuff så det finns inte

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonasc
Jobbig resväg!

Äh. 30 minuter med nattbussen som går varje timma är väl inte hela världen. Vad gör man inte för lite schysst musik

Permalänk
Medlem

16st bananer.

Optisk kabel.

Benq G2400WD.

"Inköp" vet jag inte, men jag hämtar den idag, Harman Kardon 3490.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av "Something"
Tefcar heter den lackbehandligen jag gjorde, funkade kanon fint, alla små repor efter förra ägarens vårdslösa tvättande försvann. Så det får duga fram tills jag lackerar om den,

En till

http://i228.photobucket.com/albums/ee193/Royen_mustang/DSC013...

Som ovanstående har skrivit är det en väldigt fin bil du har. Men jag har en fråga: Det kom en medelålders man till jobbet med en likadan bil och han var enooormt missnöjd med sin. Väldigt dålig kvalité och det kändes som att åka i en plastlåda, har du samma intryck utav den?

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem

Wacom A6 Wide

Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8

Permalänk
Medlem

Ja detta inhandlades till Fredagen.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Final Fantasy 4 Är det amerikanska snes-versionen du plockar hem eller vad är det för nått? Härligt spel i alla fall, helt annan klass än skiten som serien pumpat ut de senare åren ^_^x

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bergmanman
Som ovanstående har skrivit är det en väldigt fin bil du har. Men jag har en fråga: Det kom en medelålders man till jobbet med en likadan bil och han var enooormt missnöjd med sin. Väldigt dålig kvalité och det kändes som att åka i en plastlåda, har du samma intryck utav den?

Allting är ju relativt, jämför man med vilken annan bil som helst i prisklassen så är det inget fel på den, men nej jag har inte alls den uppfattningen. Instrumentpanel är i plast om man inte väljer "Interior upgrade package" vilket ger lite aluminium paneler osv, Men plastig låda skulle jag verkligen inte beskriva den som, är du säker på att det vara GT modellen och kanske inte den mindre med v6an i? Det är ju lite saker som skiljer mellan modellerna så som lädersäten och annat.

Alla reglagen och växelspaken är redigt byggda och känns stabila och så får man en väldig trevlig motor för en ganska resonlig peng.

Vill du själv uppleva så får du komma ner till falkenberg så kan jag ge dig en provtur

Men jag har aldrig kört bilar i högre prisklasser och jag kan tänka mig att den känns lite billig jämfört med sådana bilar.

Min helförsäkring ligger på 6700 om året, riktat till dig som gratulerade mig för en trevlig försäkring

Tack för alla trevliga kommentarer.

Permalänk
Medlem

Siren: Blood Curse på PSN(Playstation Store)

Nu får det vara stop på spel

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av "Something"
Allting är ju relativt, jämför man med vilken annan bil som helst i prisklassen så är det inget fel på den, men nej jag har inte alls den uppfattningen. Instrumentpanel är i plast om man inte väljer "Interior upgrade package" vilket ger lite aluminium paneler osv, Men plastig låda skulle jag verkligen inte beskriva den som, är du säker på att det vara GT modellen och kanske inte den mindre med v6an i? Det är ju lite saker som skiljer mellan modellerna så som lädersäten och annat.

Alla reglagen och växelspaken är redigt byggda och känns stabila och så får man en väldig trevlig motor för en ganska resonlig peng.

Vill du själv uppleva så får du komma ner till falkenberg så kan jag ge dig en provtur

Men jag har aldrig kört bilar i högre prisklasser och jag kan tänka mig att den känns lite billig jämfört med sådana bilar.

Min helförsäkring ligger på 6700 om året, riktat till dig som gratulerade mig för en trevlig försäkring

Tack för alla trevliga kommentarer.

Ok, ne jag försökte inte säga att du köpt en dålig bil. Jag bara blev så fundersam över att den där gubben sa att det var ett dåligt köp utav honom.
Nu har jag ju din inbjudan loggad så om det dyker upp en kille på en Suzuki Marauder någon gång under sommaren så vet du att det är bara bjuda på åkturen.

6700kr .. det är vad jag betalar för halvförsäkring/år på min 855:a. Snacka om att jag är lurad.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem

ZEPTO PANTHEON A42 Full-HD LCD TV

Kommer nu på måndag...

Permalänk
Medlem

Den står faktiskt på min flickvän så det är därför den är så billig, sen finns det inte på nån krockstatistik ännu så den kommer säkert gå upp lite, hade jag haft den själv hade jag fått betala mellan 20-30tusen för en helförsäkring.

Jag har också en 855a, 71000 mil and still going strong

Åkturen är inbokad, jag är i oskarshamn på fredag å tar färjan till gotland då kanske du kan få en tur om du orkar köra ner dit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0rk
http://img109.imagevenue.com/loc808/th_77125_500016_1_122_808...

ZEPTO PANTHEON A42 Full-HD LCD TV

Kommer nu på måndag...

Du får gärna säga vad du tycker om den, för jag antar att det kommer gå en hel del anime på den

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
Du får gärna säga vad du tycker om den, för jag antar att det kommer gå en hel del anime på den

Ska försöka lägga ut en mini recension på måndag ifall tiden tillåter... och angående animen.. hehehe.. tror du ?

Btw: Kostar 6990kr på dustinhome.se atm... så pass på..

Permalänk

En Panasonic TH-42PX80 är beställd

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Final Fantasy 4 Är det amerikanska snes-versionen du plockar hem eller vad är det för nått? Härligt spel i alla fall, helt annan klass än skiten som serien pumpat ut de senare åren ^_^x

Bra där! Amerikanska 2an är egentligen Final Fantasy IV.
Ja, det är amerikanska snes-versionen jag köpt på tradera, dock utan kartong.
Jag kan inte uttala mig om de allra senaste, men 10an var ju fantastiskt.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Höken
Bra där! Amerikanska 2an är egentligen Final Fantasy IV.
Ja, det är amerikanska snes-versionen jag köpt på tradera, dock utan kartong.
Jag kan inte uttala mig om de allra senaste, men 10an var ju fantastiskt.

Men var inte ff4 svinaktigt dyrt...? :S Eller? Så bra spel ju. Synd att det blev fördummat i USA bara, typ de tog bort menyval som "var lite svåranvända" t ex Cecils Dark Wave och sänkte svårighetsgraden så mycket :\ Men spelet är fortfarande hur härligt som helst ju ^_^x

Sen ff10 tyckte jag inte var något vidare överhuvudtaget. En kul grej är att jag typ ett år efter jag klarat ff10 spelade ett spel som heter Tales of Symphonia som bär väldigt stora likheter med ff10 storymässigt... skillnaden är bara att när ff10 tar slut så är det först där som ToS-storyn kickar igång ordentligt och blir intressant (precis som ff10s typ blev intressant först på slutet enligt mig) och sen har man minst 30 timmar kvar av ren härlighet XD Synd bara att spelet är så otroligt segt i början, annars hade det nästan varit perfekt...

Permalänk
Medlem

Underbart en sån här dag

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Men var inte ff4 svinaktigt dyrt...? :S Eller? Så bra spel ju. Synd att det blev fördummat i USA bara, typ de tog bort menyval som "var lite svåranvända" t ex Cecils Dark Wave och sänkte svårighetsgraden så mycket :\ Men spelet är fortfarande hur härligt som helst ju ^_^x

Sen ff10 tyckte jag inte var något vidare överhuvudtaget. En kul grej är att jag typ ett år efter jag klarat ff10 spelade ett spel som heter Tales of Symphonia som bär väldigt stora likheter med ff10 storymässigt... skillnaden är bara att när ff10 tar slut så är det först där som ToS-storyn kickar igång ordentligt och blir intressant (precis som ff10s typ blev intressant först på slutet enligt mig) och sen har man minst 30 timmar kvar av ren härlighet XD Synd bara att spelet är så otroligt segt i början, annars hade det nästan varit perfekt...

Börjar bli lite offtopic, kolla din pm-inbox.

Permalänk
Avstängd

x3

Underbart att dricka när det är äckligt varmt ute, men ack så dyra dom är.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0rk
Ska försöka lägga ut en mini recension på måndag ifall tiden tillåter... och angående animen.. hehehe.. tror du ?

Btw: Kostar 6990kr på dustinhome.se atm... så pass på..

Har inte vågat beställa den ännu men det är ju trots allt ett jäkla bra pris, så får se vad du säger.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

x4

x4

x4

x2

Sommaröl ftw

Visa signatur

"Vi har vattenklosetten här som ju nu för tiden är en given del i det svenska folkhemmet. Förr så gjorde man det utomhus men nu i dessa dagar med våra verandor och campingbord så vill vi gärna äta ute och bajsa inne." - Bertil Svensson

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Höken
Börjar bli lite offtopic, kolla din pm-inbox.

Höken och Kidd, sitting in a tree

F . U . C . K . I . N . G !

Dold text
Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Höken och Kidd, sitting in a tree

F . U . C . K . I . N . G !

Dold text

Menade du

?

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Höken och Kidd, sitting in a tree

F . U . C . K . I . N . G !

Dold text

Tyst nu, vi är inte öppna med det här ännu.... O:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0rk
http://img109.imagevenue.com/loc808/th_77125_500016_1_122_808...

ZEPTO PANTHEON A42 Full-HD LCD TV

Kommer nu på måndag...

Jag ser också fram emot dina första intryck av TV:n. Sjukt bra pris ju.

Nog för att jag har en 42" Plasma redan men en till TV har ingen dött av

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |