Diablo 2-tråden, fortsättning

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cookie_monster
den e crap sry.. när man letar efter etheral armor söker man 0 socks och ingen Edef

då kan man eth bugga doom så deffen blir 50% högre alltså om armor har 100 def så får den 150 och socks 1-4 (man sockar med recept i cuben)

OK, synd.

Förresten ang. jsp; någon som har tips på hur man får folk att lägga bud i ens tråd? Bumpar och bumpar men ingen som bjuder nåt alls. Och då är det iaf vissa bra grejer.

Och vad är det där med att folk betalar för att lägga upp en tråd? Vad ger det för fördel?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Luddinho
OK, synd.

Förresten ang. jsp; någon som har tips på hur man får folk att lägga bud i ens tråd? Bumpar och bumpar men ingen som bjuder nåt alls. Och då är det iaf vissa bra grejer.

Och vad är det där med att folk betalar för att lägga upp en tråd? Vad ger det för fördel?

man kan göra så att texten i topic är fet eller röd osv så den syns bättre och fler kollar t.ex.

Mycket items på jsp, svårt att sälja ibland. brukar sälja ganska billigt ibland bara för att bli av grejorna.

orkar inte mula hela tiden hehe.

Btw, pit runs äger jue
får bara skräp från andy/mephisto osv men i pit ramlar det kul grejor.
en griffon ett par tal armors och annat kul sen jag börja där.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Luddinho
OK, synd.

Förresten ang. jsp; någon som har tips på hur man får folk att lägga bud i ens tråd? Bumpar och bumpar men ingen som bjuder nåt alls. Och då är det iaf vissa bra grejer.

Och vad är det där med att folk betalar för att lägga upp en tråd? Vad ger det för fördel?

du ser till att nån kompis gör ett fake bud...... oftast funkar d
se till att kompisarna bumpar den åt dig genom fake offer elr " pm xxx he migh need/have it" och så vidare

Edit: oftast drar bold/red tpic upp priset endel......

några mer frågor Pm a mig på jsp...Kos-scorpion heter jag där

Visa signatur

:-)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dregelmyller
man kan göra så att texten i topic är fet eller röd osv så den syns bättre och fler kollar t.ex.

Mycket items på jsp, svårt att sälja ibland. brukar sälja ganska billigt ibland bara för att bli av grejorna.

orkar inte mula hela tiden hehe.

Btw, pit runs äger jue
får bara skräp från andy/mephisto osv men i pit ramlar det kul grejor.
en griffon ett par tal armors och annat kul sen jag börja där.

Vilken level / MF har du?

Permalänk
Medlem

lvl 91 290mf eller nå sånt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dregelmyller
lvl 91 290mf eller nå sånt.

vad har du för gubbe?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lurkem
vad har du för gubbe?

En Barb.

Permalänk
Medlem

Sitter på 364 MF nu, skulle kunna höja mig runt 20 genom att fixa bättre Chanceguards och charms.

Funderar på att starta upp en smiter enkom för Uber Tristram, har börjat få ihop en del utrustning och level 85 går snabbt.

Permalänk
Medlem

Ahh, galet. Sitter här på min laptop, men jag hade installerat spelet på min externa.

Finns det möjligheterna att kolla i register på sin dator för att få reda på CDkeyn? Sitter hos min flickvän å ska spela lite med en vän och flickvännens farsa, så skivor har jag som jag kan låna för att installera om det. Nu fattas bara CDkeyn som är hemma, å har inte lust att åka å hämta dom för det är lite sent

Permalänk

köp nya kostar 7 euro på randyrun.com

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem

behöver hjälp me act3 -->act5 på hell på NL
nån som har lust att boosta?

Visa signatur

:-)

Permalänk
Medlem

Hittade en 4 soc Matriarchal bow med 3 to bowskills idag.

Kan denna vara bra för faith?

Permalänk
Medlem

Jag TROR det. Har för mig sist jag kollade att det är Matriarchal Bow som används mest till det. Men sen tror jag också att +3 bowskills försvinner när runordet görs, så just det har ingen betydelse.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk

Folk brukar använda GMB. men jag gillar matri mer
min strafer förra laddern hade en(2all/3bow/15aura/345ed)

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem

Fixat en Occulus till min nya sorc nu men vafan har dom tänkt när dem satte "25% to cast teleport when hit".
Den är så jävla bra annars men det där förstör ju. Ska döda andariel på hell som fire sorc men kan inte ha ihjäl creepsen pga "Fire immune" så lär kita runt i rummet men blir ju bara teleportad så fort nån rör mig och dör av att jag hamnar mitt i klungan med creeps.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cookie_monster
Folk brukar använda GMB. men jag gillar matri mer
min strafer förra laddern hade en(2all/3bow/15aura/345ed)

Där ser man....

Man kanske ska göra en bowazon som nästa char
Faktiskt aldrig kört den, bara javazon.
Någon som har synpunkter på bowazon? Bra i pvm?

För övrigt, kakan tycker du det är värt att slösa 2 hrs på att göra en faith i denna matrin?

Antar att 3 to bow skills kommer finnas kvar.

Permalänk
Medlem

Letar efter lite mulhjälp

*oggi1

Permalänk

ja men under tiden kan du göra harmony i den (vigor e najs-)

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cookie_monster
ja men under tiden kan du göra harmony i den (vigor e najs-)

OK tack för tips kakan!

Permalänk

Och +3 skills försvinner INTE när man gör runeword i bågen.

Permalänk
Medlem

Coolt, fick lära sig nåt nytt. Fan tror att jag tom slängde en precis likadan båge här för bara några veckor sedan. Hade smockfullt i inventory av andra prylar.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Fick 60fg för warcries sk 32 life, känns som att jag kunnat få mer men det var dryygt att hitta köpare :/

Har till salu en bk5, 117 arach och en druid coronet på jsp om någon är intresserad.

50,55,0fg är buden på respektive saker.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Etheral Tomb Reaver med tre sockets dropade idag. Jag tror jag kan bli rik nu, rik på riktigt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Velon
Etheral Tomb Reaver med tre sockets dropade idag. Jag tror jag kan bli rik nu, rik på riktigt.

Tombreaver Eth 3 Sockets | 100+ Forum Gold
Tombreaver Eth Perfect | 1000+ Forum Gold

Nu är ju din tyvärr inte perfect, t om en rätt medioker roll. Men en del får du garanterat för den, gz

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk

den e riiiktigt najs.
hade en på min shaper förra laddern med 2 x 40/15+zod (1023 max dmg. 90 ias)

bättre än medioker imo.

perfekt res

över medel på ed (280 max) säg till när du lagt upp topic lite sugen på den faktiskt.

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Velon
Etheral Tomb Reaver med tre sockets dropade idag. Jag tror jag kan bli rik nu, rik på riktigt.

Grattis. Den var fin! Var hittade du den? O vilken lvl är du?

Permalänk
Medlem

Baal droppade den, är level 87.

Hittade den tillsammans med en kompis så vi ska dela på det jag får för den. Kommer inte lägga upp den för forum guld utan för ists / high runes på http://forums.diii.net/.

Kniff, så vitt jag vet är den här betydligt bättre än medioker.

Full resists.

265% ED av 280% möjliga.

54% Magic Find - är det något som kommer av att den är etheral? Har inte sett det någon annanstans.

Det den skulle kunna falla på är ED och attack rating mot undead men jag är rätt säker på att det är sekundära stats på den här yxan.

Permalänk

ajdå..

ist på jsp är ca 40-45 fgs.. bara så du vet.

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem

Alltså, det spelar ju inte så stor roll om den är "nästan perfekt", det är då en sak jag lärt mig. Antingen vill folk ha en cheap "low" eller en perfekt, inget mitt emellan som är dyrt men halvbra...om du förstår mig. "Rollen" är medioker skrev jag, det enda som är perfekt är just resistance.

Sälj den för ists du istället men det blir nog ungefär samma som på jsp (nån ist eventuellt).

Det är ett grymmt item det håller jag med om, men du har inte hittat hinken vid slutet av regnbågen

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk

om du får crap offers så säg till jag e sugen på den.

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |