Permalänk
Medlem

Sims online?

Är det bara jag här som tycker att det skulle vara kul och spela typ Sims online? Alltså man har en egen gubbe, men kan spela med massa andra personer online! Man kan styra egna gubben, starta från början, gå college, skaffa jobb, hus, barn, bil, fru? Tycker det skulle vara riktigt kul, vad tycker ni?

Permalänk

Det kom väl ett sånt här spel?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arctic Eagle
Det kom väl ett sånt här spel?

Stämmer bra det... The Sims Online

"The Sims Online (TSO) is a massively multiplayer online game variation on Maxis' highly popular computer game The Sims. It was published by Electronic Arts and released on December 17, 2002 for Microsoft Windows."

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk

Fast jag tror inte det slog särskilt mycket bara...

Permalänk
Medlem

Jaså, har aldrig hört talas om det.
Man kanske ska ge nytt försök? Och sprida ordet om det mycket bättre än förra gången!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frixos
Jaså, har aldrig hört talas om det.
Man kanske ska ge nytt försök? Och sprida ordet om det mycket bättre än förra gången!

Det stod om det i tidningar och så om jag inte minns fel, hade väl kanske fungerat bättre om man nu körde med Sims 2, fast frågan är ju just vem som skulle köpa, majoriteten som spelar Sims är inte så gammal, och om jag inte minns fel så var det alltså ett spel du betalade för, i månaden då, som WoW t.ex. Visst, nuförtiden finns många unga som speler just WoW och andra MMOs, men jag tror ändå inte att det är samma sak när det gäller Sims.

Permalänk
Medlem

Sen var ju Sims Online helt värdelöst, kanske därför det aldrig slog

Permalänk
Medlem

Man får väl förbättra det! Och ta bort månadskostnaden

Permalänk
Avstängd

De funkar väl bara på Sims 1?
Har hört att de finns många pedofiler som vill träffa barn på de spelet.

Permalänk
Medlem

Det spelet såldes väll inte ens i Sverige? Eller nästan inte, var väll bara ett få tal ställen som ens hadde spelet.

Permalänk
Avstängd

Jag hoppas att Sims 3 bli bra, synd bara de tar så mycke systemkraft

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danne888
Jag hoppas att Sims 3 bli bra, synd bara de tar så mycke systemkraft

Vart haru hört om sims 3?

Permalänk
Citat:

Inget man behöver höra om, det bara kommer, finns väl inget som hindrar?

Permalänk
Avstängd
Citat:

T.ex. The Sims 3

Annars så kan man ju söka på Google och hitta lite mer...

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem

okej, my bad. Men vart står systemkraven? Inte ser jag dem nånstans..

Permalänk
Avstängd
Citat:

okej, my bad. Men vart står systemkraven? Inte ser jag dem nånstans..

De kommer släppas ut när spelet närmar sig release.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GaMeR2K5
De kommer släppas ut när spelet närmar sig release.

Okej, men trodde dem fanns ute eftersom Danne888 skrev att Sims3 tar mycket systemkraft.

Permalänk
Avstängd

The sims 2 tar mycket systemkraft då lär 3an ta ännu mer