Alla South Park-säsonger gratis på nätet.

Permalänk

Alla South Park-säsonger gratis på nätet.

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

yes, bout damn time^^

Permalänk

Shiet va najs.

Visa signatur

Får jag lov eller skall vi dansa först? http://www.rpgsource.net/gallery/chinko_eng.swf kekekek

Permalänk
Medlem

Har funnits ett jäkla tag.
www.allsp.com
+ någon mer jag inte kan utantill.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Finns typ 100 sidor med alla SP avsnitt i både flash och dvix.

Permalänk

Skillnaden är väl att det här är lagligt och Matt och Trey tjänar pengar på det, och dom är ju faktiskt några av få i Hollywood som verkligen gjort sig förtjänta av det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
Skillnaden är väl att det här är lagligt och Matt och Trey tjänar pengar på det, och dom är ju faktiskt några av få i Hollywood som verkligen gjort sig förtjänta av det.

Framförallt så är det ohyggligt bra kvalitet.

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem

HAhahaha nattens avsnitt var bland det bästa jag sett på länge. KEEP EM COMIN'

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stormload
http://www.southparkstudios.com/

Säker sida? *Bara undrar*

Visa signatur

Skaparna av Crysis är tre turkiska bröder.

Permalänk
Medlem

Riktigt bra kvalitet dessutom.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Silverwulf
Säker sida? *Bara undrar*

Det är allas gullungar Matt & Trey som står bakom sidan, dom har exlusiva förhandsvisningar, alternativa scener samt lite annat Behind the Scenes bös, så ja, sidan är rätt säker.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk

Är det bara jag som inte får helskärmen att funka i FF när man kollar på hela avsnittet?. Funkar jättebra när man kollar på "teaserna".

Permalänk
Medlem

En av få serier som man kan tänka sig att betala för - och så får man den gratis!?

Världen är bra konstig!

Visa signatur

Something is wrong with science – fundamentally wrong. Theories just keep getting stranger and stranger.

Permalänk
Medlem

Skönt reklam koncept, hade varit störande i vissa serier men i south park stör det inte när det bara är sådär korta pauser.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rankko
Skönt reklam koncept, hade varit störande i vissa serier men i south park stör det inte när det bara är sådär korta pauser.

Synd bara att dom lyckats få tag på världens mest irriterade reklam. Fan vad jag hatar Virgin Mobile-reklamen.

Har blivit några avsnitt nu, otroligt trevlig tjänst.

Krullibull: Helskärm funkar inte för mig när jag har adblock igång, om jag stänger av det funkar det utmärkt igen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Det är allas gullungar Matt & Trey som står bakom sidan, dom har exlusiva förhandsvisningar, alternativa scener samt lite annat Behind the Scenes bös, så ja, sidan är rätt säker.

Var hittar jag Behind the Scenes och Alternativa scener? :>

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Höken
Var hittar jag Behind the Scenes och Alternativa scener? :>

Kika runt lite i bloggen. Det mesta står ju där som är Behind the scenes samt en del poster om Alternativa scener, som slutet på The list tex där cartman står sist på listan.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk

Intressant sak jag märkte, när man använder Firefox så får man reklam när man tittar på avsnitten, men när jag använder Safari så hoppar den bara över reklamen.

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Halligalli
Intressant sak jag märkte, när man använder Firefox så får man reklam när man tittar på avsnitten, men när jag använder Safari så hoppar den bara över reklamen.

nice, kan man ladda ned dom eller är det att man måste hänga på sidan, streamas det eller kan man pausa så avsnittet buffras upp?

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk
Medlem

Nej, det är så att vissa avsnitt inte har reklam och vissa kanske bara har 2 reklamer fast det ska vara 3. Kollat igenom nästan 2 säsonger med bara IE.

Permalänk

Jag har inte fått någon reklam i något avsnitt (firefox). Kanske är för adblock är på?

Har kollat igenom dom flesta på säsong 11, ifall det skulle vara avsnittsbaserat.
Det blir pauser dock där det finns streck i timelinen eftersom den börjar streama om filmen där. Jag antar att det skall komma en reklampaus där egentligen.

Permalänk

Trevligt trevligt, nu har man något att göra på jobbet

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

bara jag som inte får den att buffra upp utan den hackar för mig

Permalänk
Medlem

någon som vet vilket avsnitt och säsong det är när dom gör parodi på pokémon? vill säga när dom hjärn tvättar alla ungar?.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bfgeek
någon som vet vilket avsnitt och säsong det är när dom gör parodi på pokémon? vill säga när dom hjärn tvättar alla ungar?.

Säsong 3, avsnitt 10 "Chinpokomon" - riktigt bra avsnitt.

Southparkstudios är bland det bästa som hänt på länge, riktigt smidigt! Synd bara att serien blivit så kass de senaste säsongerna.

Visa signatur

ny signatur kommer snart