Permalänk

släng skiten

Permalänk

haha..och sen pratar folk om att vi inte ska slösa med ström

Visa signatur

Intel 2600k överklockad 4.5gzh | 8 gb corsair vengeance | asus sabertooth | Cruiser ssd 120 gb | Ati Radeon 7970 |Antec twelvehundred

Permalänk
Medlem

Varför inte bara hålla EN dator uppdaterad hela tiden ist för att samla på dig gammalt junk?

Visa signatur

=)

Permalänk

Haha precis släng skräpdatorerna ist.

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | ASUS Maximus Gene V | Intel Corei7 2700k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 680 2GB | Corsair Low-Profile 8Gb | Corsair Force GT120 | Hitatchi 1TB | Seasonic X-560

Permalänk
Medlem

Vad är det för skrivbord ?

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ang3r
Vad är det för skrivbord ?

Ingen aning, men det är kontorsskrivbord och jag hittade det på second hand för 400:- sen har jag köpt till 2 st bohyllesektioner för 300:-

Visa signatur

-= Libertas inaestimabilis res est =-
-= Freedom is a invaluable thing =-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nordblom
Haha precis släng skräpdatorerna ist.

En dator slänger man aldrig, CRT skärmarna kan han däremot göra sig av med, usch.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ludd3
En dator slänger man aldrig, CRT skärmarna kan han däremot göra sig av med, usch.

Jag håller fullständigt med.

Datorerna kommer jag inte att slänga, det står i förrådet lite gamla burkar också som ska sparas till mitt lilla museum. Win 3.1, Win 95 osv, linux och annat gott jag har jobbat med ska sättas upp någon gång i framtiden när man bor lite större. Nostalgi!

Visst är det smidigt med TFT, men hushållsbudgetten gör att det blir så här tills vidare, och det funkar för mig. Uppgradering ligger närmast och då får skärmar vänta.

Visa signatur

-= Libertas inaestimabilis res est =-
-= Freedom is a invaluable thing =-

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Catman
Enda crt skärm jag har är en 22" som jag kopplat in Xbox360 i så frugan kan titta på sina skit serier på våran 52" LCD ^^ (Vet jag är en toffel)
Nice rum iallafall du får en 7a

22' CRT har så mycket bättre bild än en 52', samt vga FTW

Visa signatur

CPU i9-9900K GPU ASUS RTX 2080 TI Strix OC MB ASUS STRIX Z390-E RAM Corsair VENGEANCE RGB 32GB DDR4 3200MHz Case Fractal Design Define C PSU EVGA G3 850W Cooling Noctua D15
Monitor MSI Optix MAG342CQR SSD Samsung 970 EVO 500GB 860 EVO 500GB 860 QVO 2TB + QVO 4TB PLEX Server 2x HC560 20TB+WD RED 2x10TB+12TB