Seagate 7200.11 1 TB för 990:- på Siba

Permalänk

elgiganten har dock 30dagars prisgaranti så du kan få tillbaka pengar om du hittar de billigare i liknande affär (ej internet eller typ rabbater)

Permalänk
Medlem

jag som var sugen på nya diskar

Visa signatur

Om du vill att jag ska se ditt svar så tryck på Citera.

Permalänk
Medlem

Köpte idag

Den var borta på SIBAs hemsida men jag var i karlstad i andra ärenden så jag gick in på SIBA... och fann att det var 2 st kvar i butiken, så jag köpte en av dom.

Visa signatur

P5WDHDLX | C2D E6400 | 3GBCorsairPC6400CL5 | SPHXT1900XT256MB | ACFreezer7PRO |
3xIDE, 3xSata HDD| SBAudigy | PromiseSataKontr. | Hiper530w| Asus M51SN Bärbar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allebaggen
elgiganten har dock 30dagars prisgaranti så du kan få tillbaka pengar om du hittar de billigare i liknande affär (ej internet eller typ rabbater)

Fast på EL-giganten heter den isdfkjshdfkjhsdfm och på Siba heter den isdfkjshdfkjhsdfq. Så det är inte samma produkt och då gäller inte prisgarantin.

(lite ironiskt, men det ÄR så om du undersöker det. Jag kollade när det gällde en Bosch frys.)

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Hjälp oss göra världen lite snällare! www.upphittat.nu

Permalänk
Medlem

Kostar för övrigt 1299 på siba nu

Visa signatur

Om du vill att jag ska se ditt svar så tryck på Citera.

Permalänk
Hedersmedlem

heheh kanske tog slut för snabbt

Visa signatur

Samlingstråd om SSD/HDD | PC:amd ryzen 9 5900x, 64gb, nvme SSDs | Silverstone ft03 svart | Seasonic x460FL Server:Intel, 8GB, 20+TB,Ubuntu | Kamera:Canon 5d mk4 oj vad gammal länk MySpace

Permalänk

Köpte en sådan disk. Fick igår kväll "CRC error" och skit. Dessa seagatediskar verkar ju inte allt för imponerande kvalitetsmässigt.

Kör chkdsk etc just nu. Får återkomma med hur det går.

Permalänk
Medlem

Det var ju tråkigt :/ Mina diskar har snurrat dygnet runt större delen av tiden i drygt ett halvår nu och funkar fortfarande fint. Har även utökat med en till disk, dock av den nyare varianten med 3 skivor och även den funkar bra. Det enda problem jag haft med diskarna är att de (fortfarande) klickar till med ett konstigt ljud vid uppstart. Inga av diskarna har haft den felaktiga firmwaren heller.

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Permalänk

Jag körde chkdsk, tog ett bra tag. Den hitta en felaktig sektor som den reparerade och nu har det fungerat bra sedan dess... Får väl se om den håller eller inte, det viktiga på disken är iaf sparat så jag tänker bara köra på med den...