HJÄLP!!!....3dmark...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nightstalker
Jag har plockat ur BIOS batteriet.....o jag har laggt in win 98...hjälp.....jag vill inte ha d OS´et.....jag deppar ihopp....virus i minnena.....hum....hindrar d en från att lägga in XP men inte 98??

Hahahaha -nej, nej! Inte virus i minnena...

Men när jag skulle installera XP på en företagsdator så blev det så som du beskrev, filer hittades inte och senare fick jag konstiga fel. Det visade sig att ena minnesmodulen var full av fel och fick åka på retur... Det var bara en tanke. Testa för säkerhets skull.

<edit> Nu hittade jag länken till Memtest86 3.0. Ladda ner och lägg på en diskett som du sedan startar upp från. </edit>

Visa signatur

Dual XP1900+ & Radeon 9700Pro - När hårdvaran och vattenkylning var spännande! Dubbla XP processorer upplåsta till MP med ledande silverfärg...

Permalänk

Ahm....jag får se vad som händer nu...jag börrjar bli desperat....ett sista försök sen får jag fan köpa ny dator

(min dator av nere i nån vecka så jag har inte kunnat skriva......skolan får man inte många tillfällen)

Visa signatur

Gaming Rig = ROG STRIX B350-F Gaming, Ryzen 1700x, Gigabyte G1 GeForce GTX970 16gb G-Skill Ripjaw V 3200mhz CL14.