Permalänk

Framkalla nysning?

Har 2-3ggr ikväll varit påväg att nysa, men det har liksom bara "kittlats" men inte ordentligt. Skitjobbigt är det, kan man på något smidigt sätt framkalla nysningar? xD

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Hedersmedlem

eltandborste som du kör precis under överläppen, jag brukar då nysa av det

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vargeEEEEn
eltandborste som du kör precis under överläppen, jag brukar då nysa av det

Haha låter sådär lagom skumt men det tål att provas, inte ikväll dock ingen lust att väcka två snarkande föräldrar.

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Titta in i solen funkar för att framkalla en nysning!

Dock är det ju inget som rekommenderas att göras under en längre tid.
Minns en i klassen under första året på universitetet som fick höra det och trodde inte på det. Han gick ut och tittade i solen och han nös 8-10 gånger. xD

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem

När jag försöker sjunga börjar ögonen rinna som fasen och jag brukar nysa lite också. Det gäller nog inte så många, dock...

Permalänk
Medlem

Starkt ljus.

Permalänk
Medlem

För mig funkar det om jag ställer mig och andas in genom näsan kraftigt några gånger. Blir sådär halstabletts-kallt i näsan och sen så kommer stormen.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Det där med starkt ljus är lite intressant. Alla nyser inte av det, bara vissa.
I min familj nyser alltid jag och min pappa av sol, medans min syrra och mamma inte gör det.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 48 | In-game namn : iller
Yrke : Kvantanalytiker, systemutvecklare.
Utbildning : PhD matematik. Självlärd med över 10 års erfarenhet av finansiell matematik och associerade ämnen.

Permalänk
Medlem

klia på ögonbrynen, funkar för mej:)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk

Dra ut dina näshår, funkar alltid =D

Permalänk

Peppar...

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Jag nyser som vissa andra av solen. Känns gött när man suttit inne i sunkig luft och få ut det. Detta slår aldrig fel <3

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nivv
Jag nyser som vissa andra av solen. Känns gött när man suttit inne i sunkig luft och få ut det. Detta slår aldrig fel <3

Håller helt klart med

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | Aorus Xtreme WB 3080 | Samsung 970 EVO Plus | Corsair HX1000i | Windows 10

Permalänk
Avstängd

om ajg behöver nysa som jag är så snorig så jag kan ej snyta mig så brukar ja ta en blöt topps och kittlar mig i näsan.

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

Ta en tops och kittla dig själv i näsan. Men du lär nya mer än en gång av det..