Få tillbaka bilder efter formatering?

Permalänk

Få tillbaka bilder efter formatering?

Antar att det är ganska omöjligt, men ger det en chans.

Har formaterat från XP till Windows 7, och glömde kopiera bilderna jag hade. Går det med något program att leta fram dem? Man får ju jämt höra att saker och ting inte riktigt försvinner.

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Primär Dator: Asus Sabertooth Z97 Mark 2/USB 3.1 | Intel Core I7 5775C | 32GB RAM (DDR3 1600MHz) | Nvidia Geforce GTX 1070 (Asus Strix) | Corsair HX750i 750W | Fractal Design Define R5 | 3,5TB SSD + 3TB HDD + 64TB NAS + 36 TB Backup | Asus Xonar Essence STX II | Win10 Pro

Permalänk
Medlem

Det stora problemet är inte att det är borta utan att du antagligen har skrivit över bilderna när du installerade Win 7 över bilderna. Vissa du kan få tillbaka men resten kan du glömma.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av panpo98
Det stora problemet är inte att det är borta utan att du antagligen har skrivit över bilderna när du installerade Win 7 över bilderna. Vissa du kan få tillbaka men resten kan du glömma.

Har jag också förstått nu efter lite läsande.. har ju dessutom installerat Winrar, Winamp, drivrutiner, AVG och sådant också. Aja, det är bara bilder något år tillbaka, och en del har jag på kameran. Får bara hoppas jag lärt mig av mitt misstag.

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Du kan testa ändå så kanske du hittar några men kom ihåg att du förvärrar lägget genom att spara, ändra och lägga in nya saker på samma disk.

PC Inspector File Recovery
http://download.cnet.com/windows/convar/3260-20_4-83687.html?...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av panpo98
Du kan testa ändå så kanske du hittar några men kom ihåg att du förvärrar lägget genom att spara, ändra och lägga in nya saker på samma disk.

PC Inspector File Recovery
http://download.cnet.com/windows/convar/3260-20_4-83687.html?...

Jo, det vet jag. Därför är det nog inte lönt, inga jätttebilder egentligen. Har provat lite olika program men inga hittar något så. Men tack för hjälpen

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!