Lägga datorerna åt sidan, pris för att sälja grabben?

Permalänk
Medlem

Lägga datorerna åt sidan, pris för att sälja grabben?

Tjenare, jag tänkte att ni på sweclockers kanske skulle kunna hjälpa mig att göra en bra och (opartiskt ) bedömning på vad som är ett rimligt och bra pris att sälja mitt bygge för.

Specs på riggen just nu:

Kringutrustning:
Skärm x2: 1. Samsung syncMaster 2494hs 23.6'' 2. Belinea 1975 S1 19''

Mus och tangentbord; Razer Lachesis (blå) Razer Reclusa (blå)

Ljud: Ett lite modifierat Logitech X-530

Dator:
Chassi; Antec 300 med svart insida och stort! plexiglas fönster med ''digital''-döskalle gravyr som även kan vara belyst med blåa LEDs eller inte, om man vill det (allt noggrant gjort för hand av mig).
Alla fläktplatser är ockuperade av blå led fläktar och de som redan fanns installerade är omgjorda till blå led fläktar.

Moderkort: Evga P55 FTW (dess Ecp v2 har jag moddat in i chassiet så man ser Cpu tempen på chassiets framsida).

Grafikkort: 2ST. Gtx 285 satta i Sli, ett är ett Msi gtx 285 oc (680/1476/1250), men standard kylaren och byggd efter pcb referens v1. Det andra är ett väldigt nytt Gtx 285 från Evga som är helt standard och är av pcb referens v2. (vunnet i en Bad company 2 turnering förresten ).
De har båda varit överklockade en hel del förståss och just nu funkar de 100% stabilt i 720/1552/1332 med tempsen 55/45 i idle och de går sällan över 80 vid 100% stresstest i flera timmar.

Processor: Intel i5 750 2.66ghz 8mb intel smart cache. Den körs för tillfället i 4.1ghz med 1.36v

Kylare: Den kyls av ASUS triton 88 som jag har moddat för att passa socket 1156. temps idle = 35 och spelande 48.

Mínnerna: är av G.skill de är från deras Eco linje, och de är specade för 1600mhz 7-8-7-24 2N med 1.35V (körs lite snabbare för tillfället pga klockningen men inga förändringar på minnerna krävdes).

Hårddiskar: Alla är av märket Western digital: En 1.5tb green. en 1tb balck. en 640gb black och en 500gb blue.

Nätaggregatet: är av Corsair det är deras TX850watt modell.

Cd/dvd brännare/läsare: av samsung och är sprillans nytt, relativt tyst och snabbt.

Fläktkontroller: Zalman ZM-MFC1 Plus (svart) med 6 platser.

Det va väll det, allt detta hade jag tänkt sälja förutom musen och förmodligen inte hårddiskarna heller, men resten!
Och operativsystemet kommer nog med på köpet och det är ett win7 64bit som är äkta, så räkna med det i priset typ.

ps. garantier och lådor finns på allt skulle jag tro, som är värt att ha garanti på iaf.

Pris?

Visa signatur

i5 750@ 4.1ghz - ASUS Triton 88 - EVGA P55 FTW - GTX285 SLI - 8GB G.Skill ECO - Corsair Force GT 120GB - 1TB WD Black - 640GB WD Black - 1.5TB WD Green - 2TB WD Green - 500GB WD Cavair - Corsair TX850W - Xonar Essence STX - Corsair 650D -