Ordning i bagarna..

Permalänk
Medlem

Ordning i bagarna..

Tjaba finns det något addon som lägger saker i ordning i bagarna??
Det finns ju Soulstone, mining, herb, bagar mfl..
Men det måste ju vara någon som gjort ett addon som placerar items efter typ eller liknande så man får lite ordning i bagarna.
Om jag använder mining bag för ores då går det ju bara att lägga ores där och är den bagen nästan tom så tar den ju i alla fall upp 20 slot av vad jag kan ha med mig..

När man har dual spec så har man ju oftast dubbel uppsättning armor med sig åxå så det vore ju bra om man kunde få bagarna att hålla ordning på resten. tex så borde man kunna ställa in så att bag 1 är prio för quest items..
Bag 2 prio1 för cloth.. osv..

Permalänk
Medlem

Eller så kör du ett bag addon som knyter ihop alla dina bags till en stor säck så att du har alla dina items i en frame. Personligen tycker jag bäst om det. "Bagnon" eller "OneBag" är ett sådant addon, det finns dock säkert fler. Jag kör med Bagnon och är jättenöjd. Den har t ex en funktion att du kan kolla vad dina andra chars har för något i sina bags. Besöker du banken kan du kolla vad dina andra chars har i sina banker.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Du kan prova Genie. Det är en addon som sorterar innehållet i dina väskor, bank samt guild bank. Man kan välja att sortera det automatiskt eller att endast sortera när du klickar på ikonen för Genie.

Permalänk

ArkInventory så får du själv välja hur du vill att bagen ska se ut, ex herb å boe saker på ett ställe och soulbound på ett annat

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skyflyer:

Du kan prova Genie. Det är en addon som sorterar innehållet i dina väskor, bank samt guild bank. Man kan välja att sortera det automatiskt eller att endast sortera när du klickar på ikonen för Genie.

Ahh TACK !! Precis vad jag ville ha...
Ett tipps till alla andra som vill ha enkel ordning i bagarna.. skaffa Genie

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Är det ordning på bagarna? Bakade dom för dåligt i början? Förlåt kunde inte låta bli...

Visa signatur

"Jag är inte dum, jag har bara lite otur när jag tänker."

Permalänk
Medlem

Själv brukar jag använda Bankstack.
BankStack - Addons - Curse

Kan sortera bank/bags och flytta stackar mellan bank och bags för o fylla upp osv.

Visa signatur

Ryzen 9 5900X, Asus TUF X570-PLUS, XFX 6950XT, 48GB G.Skill 3600Mhz, Corsair HX650, Samsung 840 EVO 250Gb, Kingston A2000 M.2 500GB, 1+2 Tb HDD, MSI Optix MPG321UR-QD

Permalänk
Medlem
Skrivet av r3flex:

Är det ordning på bagarna? Bakade dom för dåligt i början? Förlåt kunde inte låta bli...

He he... Får väll skylla på wow den här gången...Har semester så jag har lirat 12-18 timmar om dagen i 2 veckor..
Då skulle du höra hur jag pratar nu för tiden....