The Elder Scrolls V: Skyrim

Permalänk

[quote="Azoicer;11260511"]Hon är troligen Nord om bildspelet är korrekt.

Åh, ser nu att High Elf står med en pilbåge i nävarna . Lol trodde dom va Magiker. :/

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azoicer:

Som jag sagt många gånger tidigare.
Som inbitten ES-nörd så ser det inte ljust ut.
Alldeles för FPS-likt.
Hoppas att de gör detta bra, och inte ännu ett failblivion.

Mer lore-korrekt! Mer RPG än FPS skit!

-1 för min del...

Jag är en av dom som aldrig skulle spela ES om det inte vore för first personläget och likheten med FPS spel.
Dock ser jag inte nödvändigtvis någon motsättning i att göra ett bra RPG och samtidigt få det att tilltala oss som gillar FPS inslaget.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Skrivet av Ninotramp:

WOHO! Är hon High Elf? Får iaf rysningar hon e otroligt het. Gammal bild jag vet men om alla damerna är i så fin kvalité vet jag inte vart detta ska sluta. Mer bilder tack! Har tråkigt på jobbet!

Skickades från m.sweclockers.com

Om du menar 3:e från vänster så är hon garanterat en nordling.

Permalänk
Skrivet av JesperT:

-1 för min del...

Jag är en av dom som aldrig skulle spela ES om det inte vore för first personläget och likheten med FPS spel.
Dock ser jag inte nödvändigtvis någon motsättning i att göra ett bra RPG och samtidigt få det att tilltala oss som gillar FPS inslaget.

Håller med. Jag tycker att det ger överlägsen inlevelse i spelet, och det roligaste gameplayet med störst möjligheter för att kunna göra interaktiva saker i spelmiljön. Jag skiftar dock ganska friskt till tredjeperson vid de tillfällena då jag bara springer/vandrar mellan ställen, så man får en lite mer avslappnad överblick på karaktären och den snygga omgivningen Klarar däremot inte av spel med låst tredjepersons-vy eller klassisk top-down-vy.

Vad gäller level/skill-system så är det inte direkt något som stört mig mycket tidigare. Man får se till att läsa på lite så man förstår hur det funkar och hur man levlar effektivt, så får man kontroll på det och kan balansera sina skills på ett lämpligt sätt. Då slipper man det där skjuta-100-pilar-på-sin-motståndare-även-om-man-är-archer-mästare som många upplevde det som i Oblivion tex.

En till bild:

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperT:

-1 för min del...

Jag är en av dom som aldrig skulle spela ES om det inte vore för first personläget och likheten med FPS spel.
Dock ser jag inte nödvändigtvis någon motsättning i att göra ett bra RPG och samtidigt få det att tilltala oss som gillar FPS inslaget.

Jag har inget emot first person läget eller sådant.
Jag tycker helt enkelt att det ska vara ett rollspel (skillsen du väljer till din karaktär ska spela roll istället för din egen), vilket betyder att du KAN INTE vara en svärdsmästare med 5 i swords. Som i Oblivion (sämsta ES någonsin skapat).

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem

Hade tänkt skaffa detta just för skyrim, kommentarer och om ni tror man kommer kunna maxa uppskattas!

i5 2500k 3,3ghz (överklockning till 4,2 möjligen)
6gb ram
p67 extreme 4 rev b3 moderkort (annat möjligt moderkort som är bättre om ni vet något för SLI och 2500k)
gtx 460 1gb OC edition SLI
750W nätagg

Permalänk
Skrivet av Azoicer:

vilket betyder att du KAN INTE vara en svärdsmästare med 5 i swords. Som i Oblivion (sämsta ES någonsin skapat).

Hur tusan har du lyckats med det? Svärd blev ju inte kul att använda förrän man passerade 75 i blade-skill.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Hur tusan har du lyckats med det? Svärd blev ju inte kul att använda förrän man passerade 75 i blade-skill.

Kul var det aldrig.
Det jag menar är att man kan spöa vad som helst med ingen skill alls.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Skrivet av Azoicer:

Kul var det aldrig.
Det jag menar är att man kan spöa vad som helst med ingen skill alls.

Nja, nu tar du allt i. Tycker man det är för lätt så är det bara att öka svårighetsgraden, alternativt köra med en mod som ändrar level/skill-systemet om man verkligen vill ha en utmaning. Det är ju en hel del olika grejer som spelar in om man vill göra en bra användare av svärd, inklusive ens spelstil. Samma sak gäller i princip alla typer av vapen.

Och på tal om blade-skills så hoppas jag att dom även denna gången lägger in speciella moves och combo's för olika skill-nivåer som det var i Oblivion. Sånt var alltid kul när man nådde de högre nivåerna, och lär bli extra kul nu med nya fysik/animations-motorn! Dom är ju absolut på rätt spår med finishing-moves iaf.

En till Argonian dök upp:

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av antono:

Hade tänkt skaffa detta just för skyrim, kommentarer och om ni tror man kommer kunna maxa uppskattas!

i5 2500k 3,3ghz (överklockning till 4,2 möjligen)
6gb ram
p67 extreme 4 rev b3 moderkort (annat möjligt moderkort som är bättre om ni vet något för SLI och 2500k)
gtx 460 1gb OC edition SLI
750W nätagg

Det finns väl inga specs ute än?
Och definiera maxa. Alla verkar ha olika uppfattning om detta.
Dessutom glömde du att säga vad för upplösning du kommer köra i

Visa signatur

4670K, 8GB RAM, MSI 760

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Nja, nu tar du allt i. Tycker man det är för lätt så är det bara att öka svårighetsgraden, alternativt köra med en mod som ändrar level/skill-systemet om man verkligen vill ha en utmaning. Det är ju en hel del olika grejer som spelar in om man vill göra en bra användare av svärd, inklusive ens spelstil. Samma sak gäller i princip alla typer av vapen.

Självfallet. Men nu snackar vi normalt spelande utan mods, då Skyrim inte är släppt ännu.
Och som sagt tidigare att höja svårighetsgraden gör INGET förutom att göra så att du får stå och slå på en fiende i en halv timma för att ta död på den.
Om man är dålig i en skill så kommer en som använt den "skillen" mycket att blocka alla dina försök till attack. Det är vad systemet borde ha varit, inte något konstant träff men mindre skada beroende på skill med mera.

Combos med mera håller jag med om dock, de var någorlunda roliga.

Och som jag sagt tidigare så hoppas jag de gör en officiell variant av GCD som gör Morrowind/Oblivion väldigt bra RPG-vis då dina skills är det enda som spelar roll för att levela och ingen powerleveling crap med mera.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svbg:

Det finns väl inga specs ute än?
Och definiera maxa. Alla verkar ha olika uppfattning om detta.
Dessutom glömde du att säga vad för upplösning du kommer köra i

Tack för svar ändå, glad att det märks att man skriver något Kör i 1680x1050 vilket är max resolution på min skärm. När jag säger maxa syftar jag på högsta inställningarna fast kanske bara 4x AA eller något sånt där och utan VSYNC och andra FPS ätande möjligheter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av antono:

Tack för svar ändå, glad att det märks att man skriver något Kör i 1680x1050 vilket är max resolution på min skärm. När jag säger maxa syftar jag på högsta inställningarna fast kanske bara 4x AA eller något sånt där och utan VSYNC och andra FPS ätande möjligheter.

Först och främst så bör du köpa 4 eller 8 gb ram. Det funkar mycket bättre. Jag föreslår 8 gb eftersom det är såpass billigt.
Och du kommer antagligen kunna köra Skyrim på höga inställningar. Det är en sak som är säker. Om du kommer kunna köra det på högsta är för tidigt att säga tror jag, det är bara att vänta och se

Visa signatur

4670K, 8GB RAM, MSI 760

Permalänk
Medlem

Tror du verkligen att 2gb extra från 6gb-8gb kommer göra gigantisk skillnad på FPS? Har redan 6gb totalt å så 2gb extra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av antono:

Tror du verkligen att 2gb extra från 6gb-8gb kommer göra gigantisk skillnad på FPS? Har redan 6gb totalt å så 2gb extra.

Det kommer antagligen ge ytterst lite prestanda, men eftersom sock 1155 är Dual Channel så ska man ha 2x2gb alternativ 2x4gb för att få ut mest av det eller något liknande. Socket 1366 är däremot tripple channel, då ska man ha 3gb eller 6gb, osv.

Visa signatur

4670K, 8GB RAM, MSI 760

Permalänk
Medlem

Hej, jag ska bygga min speldator och jag undrar om jag kommer kunna köra Skyrim med detta?
http://www.inet.se/kundvagn/visa/731357/2011-08-13

Behöver inte maxa men skulle va bra!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svbg:

Det kommer antagligen ge ytterst lite prestanda, men eftersom sock 1155 är Dual Channel så ska man ha 2x2gb alternativ 2x4gb för att få ut mest av det eller något liknande. Socket 1366 är däremot tripple channel, då ska man ha 3gb eller 6gb, osv.

Väldigt begränsande budget dock och om skillnaden är så liten så tror jag att jag struntar i det. Har tre st 2gb stickor så att slänga bort alla och sätta i två st 8gb verkar vara som en waste och att bara ta ut en för en aning bättre prestanda verkar konstigt för då förlorar man 2gb RAM vilket är 33% av vad jag har. Tack ändå! Annars ser allt bra ut?

Permalänk
Medlem
Skrivet av antono:

Väldigt begränsande budget dock och om skillnaden är så liten så tror jag att jag struntar i det. Har tre st 2gb stickor så att slänga bort alla och sätta i två st 8gb verkar vara som en waste och att bara ta ut en för en aning bättre prestanda verkar konstigt för då förlorar man 2gb RAM vilket är 33% av vad jag har. Tack ändå! Annars ser allt bra ut?

Jag är inte så insatt i det, men om jag var du så hade jag frågat någon kunnigare om du ska köra med 4gb eller 6gb ram.
Eftersom du ändå har 3x2gb så skulle du ju kunna med bara 2x2gb om det nu skulle ge bättre prestanda, men som sagt fråga någon om det.

Annars ser det riktigt bra ut!

Visa signatur

4670K, 8GB RAM, MSI 760

Permalänk
Skrivet av antono:

Väldigt begränsande budget dock och om skillnaden är så liten så tror jag att jag struntar i det. Har tre st 2gb stickor så att slänga bort alla och sätta i två st 8gb verkar vara som en waste och att bara ta ut en för en aning bättre prestanda verkar konstigt för då förlorar man 2gb RAM vilket är 33% av vad jag har. Tack ändå! Annars ser allt bra ut?

Om du har tre stycken 2 GB-stickor kan du ju bara stoppa i en fjärde så har du 8 GB i dual channel, om jag inte är helt ute och cyklar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Asus Maximus IV Gene-Z | Intel i5 2500K @ Stock | Asus GTX 580 DCII | Corsair Vengeance 8 GB | Crucial M4 64 GB | Samsung F3 1000 GB |
| Corsair AX750 | Fractal Design Arc Mini + 2x Silverstone AP-121| Mionix Naos 3200 | Microsoft Sidewinder X4 | LG M227WDP |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azoicer:

Självfallet. Men nu snackar vi normalt spelande utan mods, då Skyrim inte är släppt ännu.
Och som sagt tidigare att höja svårighetsgraden gör INGET förutom att göra så att du får stå och slå på en fiende i en halv timma för att ta död på den.
Om man är dålig i en skill så kommer en som använt den "skillen" mycket att blocka alla dina försök till attack. Det är vad systemet borde ha varit, inte något konstant träff men mindre skada beroende på skill med mera.

Combos med mera håller jag med om dock, de var någorlunda roliga.

Och som jag sagt tidigare så hoppas jag de gör en officiell variant av GCD som gör Morrowind/Oblivion väldigt bra RPG-vis då dina skills är det enda som spelar roll för att levela och ingen powerleveling crap med mera.

Håller med dig i allt vad din poäng du försöker göra.

Men för att upprepa det som sagt 20 ggr i tråden redan, att spela ett TES spel och helt blint ignorera alla kvadriljoner moddar kan jag inte ens hitta någon metafor för.
Och är man så idiotisk att man köper detta på konsol, då får man ju bara skylla sig själv
Skyrim släpps 11-11-11 innan julafton kan jag lova dig det finns 10.000 olika moddar som fixar precis det DU inte gillar, eftersom det finns säkerligen många fler som tycker detsamma.

Visa signatur

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Permalänk
Medlem
Skrivet av matte54:

Håller med dig i allt vad din poäng du försöker göra.

Men för att upprepa det som sagt 20 ggr i tråden redan, att spela ett TES spel och helt blint ignorera alla kvadriljoner moddar kan jag inte ens hitta någon metafor för.
Och är man så idiotisk att man köper detta på konsol, då får man ju bara skylla sig själv
Skyrim släpps 11-11-11 innan julafton kan jag lova dig det finns 10.000 olika moddar som fixar precis det DU inte gillar, eftersom det finns säkerligen många fler som tycker detsamma.

Jag håller helt med där också.
Det är väldigt dumt att spela det utan mods.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Skrivet av Azoicer:

Självfallet. Men nu snackar vi normalt spelande utan mods, då Skyrim inte är släppt ännu.
Och som sagt tidigare att höja svårighetsgraden gör INGET förutom att göra så att du får stå och slå på en fiende i en halv timma för att ta död på den.
Om man är dålig i en skill så kommer en som använt den "skillen" mycket att blocka alla dina försök till attack. Det är vad systemet borde ha varit, inte något konstant träff men mindre skada beroende på skill med mera.

Det gjorde dom ju? Ju bättre skills NPC's hade med svärd/sköld och styrka destu flitigare använde dom specialmanövrar och skydd. Var man då själv kass och klen så var det svårt att få in en träff över huvud taget som inte blockades eller bara repade deras rustning. Vanligaste taktiken då var ju att invänta deras powerattacks, och då passa på att hoppa åt sidan och springa runt för att hugga dom i ryggen. Det var typ ända sättet att inte bli "staggered" och totalköttad Sen fick man självklart veva ett tag för att få resultat, som att attackera ett kylskåp med en käpp.

Men aja, i vilket fall så lär det iaf inte vara sämre i Skyrim. Lite besviken på det man sett av att få slag mot skölden bara, vilket såg väldigt effektlöst ut jämfört med smällarna man upplevde i Oblivion. Men får väl se hur det blir i slutändan.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Nåt annat ställen än webhallen som säljer CE? Börjar bli lite smått sugen på skiten.

Visa signatur

Gigabyte Z390 AORUS MASTER | i7 9700K | Corsair 32GB | EVGA GTX 1080 8GB ACX 3.0 FTW | Windows 10

Permalänk
Skrivet av U-S-S-R:

Nåt annat ställen än webhallen som säljer CE? Börjar bli lite smått sugen på skiten.

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=645878

http://www.inwarehouse.se/k/ki.aspx?sku=645878

Fick bl.a. dessa två på prisjakt
Här är länk till prisjaktsökningen.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=948031

Visa signatur

CPU: i5-10600kf Stock
Minne: Corsair 4x8GB DDR4 2666MHZ GPU: MSI RTX 3070ti
Det där med citat är inte så dumt

Permalänk

En till redguard. Dom verkar ha fläskat på med en hel del spejsade frisyrer till karaktärerna Ser riktigt bra ut.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Skrivet av Lamajka:

Hej, jag ska bygga min speldator och jag undrar om jag kommer kunna köra Skyrim med detta?
http://www.inet.se/kundvagn/visa/731357/2011-08-13

Behöver inte maxa men skulle va bra!

Du kommer kunna spela det ganska hyfsat. Den hårddisken är väldigt dålig dock 5400 RPM. Du kommer itne kunna maxxa spelet med behaglig fps (kommer lagga)

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Skrivet av Ninotramp:

Du kommer kunna spela det ganska hyfsat. Den hårddisken är väldigt dålig dock 5400 RPM. Du kommer itne kunna maxxa spelet med behaglig fps (kommer lagga)

Bara en fråga kring spekulationer: Om man använder en liknande hårddisk med Sata 3.0 (6gb/s), tror du att det kommer göra en stor skillnad?

Visa signatur

CPU: i5-10600kf Stock
Minne: Corsair 4x8GB DDR4 2666MHZ GPU: MSI RTX 3070ti
Det där med citat är inte så dumt

Permalänk
Skrivet av finnejanson:

Bara en fråga kring spekulationer: Om man använder en liknande hårddisk med Sata 3.0 (6gb/s), tror du att det kommer göra en stor skillnad?

Det är skitsvårt att säga innan spelet släpps. Oblivion var väldigt tungdrivet för hårddisken pga spelets usla "cache-system". Hade man spelet på en mekanisk hårddisk så upplevde man hack när nya större objekt laddades i omgivningen, särskillt när man rör sig fort genom skogar med tex häst eller dylikt. En SSD botade detta och gjorde även spelet stabilare, och vissa påstod sig få en liknande förbättring via RAMdisk. Men iom att dom nu har skrivit om motorn från grunden så är det ingen som vet hur pass mycket dom har förbättrat detta. Men traditionellt sett så är denna typen av "sandbox"-spel ganska krävande vad gäller hårddiskshastighet, plus att spelet utvecklas till konsoller i förstahand som förlitar sig betydligt mer på disk-utrymmet än RAM-utrymmet, så det skulle inte förvåna mig att även detta spelet bör liras från en SSD istället för mekaniskt.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Tror Skyrim kommer kräva mycket laddningstid. 5400 RPM NEJ! 7200 går väl då 90% kör med det?

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Skrivet av Ninotramp:

Tror Skyrim kommer kräva mycket laddningstid. 5400 RPM NEJ! 7200 går väl då 90% kör med det?

Så klart det kommer gå, men det beror väl i slutändan på hur pass kräsen man är på flytet. Alla brydde sig tex inte om hur det ständigt småhackade när objekt ploppade fram 10m framför dom i Oblivion, medans vissa blev helt tokiga på det.
Men detta är som sagt bara spekulationer baserade på hur det har varit tidigare i deras spel och i andra titlar med liknande storlek och mekanik. Förhoppningsvis har Bethesda lärt sig och förbättrat det avsevärt i sin nya motor, men personligen så har jag inga större förväntningar på den fronten.

Ännu en ny bild! Sjukt mycket coolare Orcs har blivit. Skulle nästan kunna tänka mig att provspela en

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro