Permalänk
Medlem
Skrivet av Skjulet:

vad är det folk inte förstår med en open beta ?
Denna betan är väl i princip samma som alpha versionen dessutom, med några smärre buggfixar.
Trofan det buggar hit och dit.
Inputlag ? vartdå ? jag har inte upplevt något inputlag, dock så kan det lagga när man skjuternågon/blir skjuten, ibland hinner jag bakom en vägg innan jag dör.

för övrigt så har spelet enorm potential.
Det kommer nog bli grymt bra när det väl släpps om en månad.

folk tror säkert det är en demo, och fattar inte att det är beta.

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

det ja ogillar med detta spel OCH bfbc2 är att gubben kan ju inte gå över en kvist utan att man måste hoppa , sklulle gå tvärs över järnvägsrälsen i metro banan men inte gick det heller.. man får ju spamma space som en tok vars man än är... sen gillar ja inte att detg är som i bfbc2 att det verkar vara en delay or something då folk skjuter en och man går bakom en solid vägg ändå så dör man efter man tagit skydd :S är det någon form av delay innan man dör från man blivit träffad ?

Annars tycker ja det är ett fint spel myckt roligare än bfbc2 (avser vaspian border) metro banan ger ja bara 7/10 och 64players conquest så är det en 9,5:a

Men tror ni alla buggar och dyligt är klart till realese ? det är ju inte långt bort, men ja antar att betan vi spelar nu är inte lika långt gången som de är i själva färdiga versionen hoppas iaf dom kommit längre än såhär för annars ser det mörkt ut..

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Medlem

alphan var ju bättre än betan.. eller är det bara jag som sjunker ner i backen och att betan känns värre än alphan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av trolljägaren:

Ja men det är olika skillnader vi snackar om eller hur? 1942 och BF2 är två olika tider och skillnaderna berodde till största delen på det. För mig är Battlefield serien en helt egen serie och bad company en helt annan. Därför trodde jag att skillnaderna skulle bli annorlunda och inte att de skulle ta spelidén från bad company serien. Kalla mig egoist och vad som helst men jag tror inte jag är den enda som känner på detta sätt, du kanske gillar bc2 och cod men det gör som sagt inte jag och det är jag nog heller inte ensam om.

det här är samma sak men i en annan kartong dom fick nya influenser samtidigt som dom anpassar sig efter marknaden, och nej jag tycker inte om COD men du kan inte sitta och säga att dom gjorde rätt när dom sket i dom som klagade på BF2 för att du gillade det men när COD kidsen kommer till serien och dom gör om BF3 så att det inte passar dig och du står utanför så är det fel.

det kommre säkert vara så att personer som kommer till serien nu kommer sitta och säga samma sak om ett kommande spel i framtiden.

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Medlem

Förstår inte vars vi är påväg, alla klagar på spelen nuförtiden.

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Medlem
Skrivet av sher!kan:

alphan var ju bättre än betan.. eller är det bara jag som sjunker ner i backen och att betan känns värre än alphan?

Nope jag spelade alphan och där kunde man inte krypa under banan och plantera bomben. Dessutom blir det sniperkrig under banan i betan wtf.
Jag blev djupt besviken när jag spelade betan, så jävla många bugs och misstag det finns så det inte är sant!

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D GPU: ASUS GeForce RTX 4070Ti TUF Gaming RAM: Crucial 32GB DDR4 3200MHz CL16 Mobo: ASUS TUF GAMING B550-PRO PSU: Corsair RM1000x SSD: Crucial P5 Plus 2TB Chassi: Fractal Design North OS: Windows 10 Education 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Mupp:

det här är samma sak men i en annan kartong dom fick nya influenser samtidigt som dom anpassar sig efter marknaden, och nej jag tycker inte om COD men du kan inte sitta och säga att dom gjorde rätt när dom sket i dom som klagade på BF2 för att du gillade det men när COD kidsen kommer till serien och dom gör om BF3 så att det inte passar dig och du står utanför så är det fel.

det kommre säkert vara så att personer som kommer till serien nu kommer sitta och säga samma sak om ett kommande spel i framtiden.

Du verkar inte förstå poängen här, problemet i mina ögon är att skillnaderna kommer från ett helt annat håll. Hade skillnaderna inte kommit från bc2 hållet så hade jag inte varit lika besviken. Battlefield ska vara Battlefield och Bad Company ska vara Bad Company. Vet att skillnaderna mellan 1942 och BF2 är rätt stora men de använde då lite fantasi iaf. Nu har de ju tagit samma spelidé som finns hos bc2 fast du kan ligga ner och det är vad jag stör mig på. Hade kanske suttit och gnällt om det hade varit andra skillnader men nu har de inte använt någon fantasi utan gjort ett "bc3".

Såvitt jag kan förstå så verkar du gilla bc2 och känner därför inte att det är något större hopp till bf3 men jag slutade spela bc2 så fort jag insåg att det inte gick att ligga ner. Därför blev jag mycket förvånad och besviken efter många års väntan på detta spel.

Permalänk
Medlem

fattar itne varför folk klagar över buggar när det är beta, instället för att klaga, skriv en raport eller något så dice kan fixa det. barnrumpor

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sher!kan:

alphan var ju bättre än betan.. eller är det bara jag som sjunker ner i backen och att betan känns värre än alphan?

I see what you did there

Visa signatur

Hem/Main: i9 13900KF @ Stock | ASUS RTX 4090 TUF Gaming OC | Corsair RM1200w Shift x | Kingston Fury Renegade 32GB DDR5 CL32 6400mhz | Phanteks G500A | Arctic Liquid Freezer II 360 | ASUS Rog Strix Z790 Gaming-F | 2st Kingston Fury Renegade M2 Gen4 Heatsink 2TB | Acer 27" Predator XB271HU G-sync IPS 165Hz 1440P | Acer Gsync 24" XB240HA | Logitech G Pro X 2 lightspeed | Razer Adder Pro 3 | Corsair K70 RGB
Telefon: Iphone 13 Pro Max Konsol: Playstation 5 w/2TB SSD, Nintendo Switch, Wii U, Xbox One X w/500GB SSD Laptop: Acer Aspire 7 717-71G

Permalänk
Medlem

Jag tycker spelet är årets.. men tanke på att det är betan så kanske inte TS fattar vad beta och en klar produkt är men i betan så låter man allmänheten hitta buggar så att dom kan lösas innan det släpps 100% och för er som klagar över grafiken.. Gör det bättre(?) och som jag sa det är inte ens släppt så varför klaga? det är 3gb ni laddade ner kolla bara på många olika spel som ligger över 10gb.. inte ens nära till grafiken som är på detta så jag tror att det kommer bli snyggare i Final Releasen. Men jag håller med om att origin är skit...

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av trolljägaren:

Du verkar inte förstå poängen här, problemet i mina ögon är att skillnaderna kommer från ett helt annat håll. Hade skillnaderna inte kommit från bc2 hållet så hade jag inte varit lika besviken. Battlefield ska vara Battlefield och Bad Company ska vara Bad Company. Vet att skillnaderna mellan 1942 och BF2 är rätt stora men de använde då lite fantasi iaf. Nu har de ju tagit samma spelidé som finns hos bc2 fast du kan ligga ner och det är vad jag stör mig på. Hade kanske suttit och gnällt om det hade varit andra skillnader men nu har de inte använt någon fantasi utan gjort ett "bc3".

Såvitt jag kan förstå så verkar du gilla bc2 och känner därför inte att det är något större hopp till bf3 men jag slutade spela bc2 så fort jag insåg att det inte gick att ligga ner. Därför blev jag mycket förvånad och besviken efter många års väntan på detta spel.

Ja personligen tycker att battlefield har utvecklats från bc1 bc2 och nu bf3, det känns som att dice verkligen går framåt och satsar på frostbite motorn. till skillnad från cod serien som bara går neråt med samma motor som dom hade i cod4, bara lite nya killstreaks, banor, och några nya vapen. Ljudet har blivit mycket bättre, och känsgubbarna rör sig mer normalt, jets, grafiken lan i spel t.ex träden som rör sig med vinden, explosioner. Ja det känns lite som badcompany 2 fast i bf3 kan man röra sig mycket bättre nu. Exempel i badcompany 2 kunde man inte gå åt sidan när man sprintade, det kan man nu i bf3. Självklart känns det lite som badcompany 2 eftersom det är samma motor, men battlefield serien blir bara bättre och bättre.

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Medlem

Mesta som har ställt till problem (förutom menyer och sånt) har varit server relaterat.
Att man sjönk igenom banan det var ett fel på en server inställning som de hotfixa genom att stänga av den funktionen.
Gummibands effekten LAGGGGGGGGG!
Att folk inte dör av skott i huvudet LAGG!
-sätt in valfri gameplay relaterad problem- = LAG!

Ja Beta builden är några veckor gammal p.g.a Sony och Microsoft ->See this<-

Alpha, Beta same shit different name det är ett inte färdig spel som testas,
vad är det som är så svårt att inse att det testas för att hitta fel och se hur det presterar.

IMO:
Jag tycker BF3 har lyckats rätt bra med att vara spirituell BF2 efterföljare, ja den har tagit saker från BC2
men det kommer alltid hända att spel ändras hela tiden(skulle de inte vara för det skulle vi spela Mario Bros eller nåt i den stilen fortfarande).
Det finns både bra och dåliga saker men får hoppas att det reder ut sig till det bättre till release.
Kalla mig fanboy om ni vill ja har alltid tyckt om Battlefield serien och det upplägg det kommer med förutom Rush *urk*.
Jag gillar Battlefield för det är öppet upplägg och inget som egentligen begränsar en hur man kan spela,
en bana i conquest behöver inte alltid gå på sammavis varenda gång,
har haft många roliga situationer med BF och jag hoppas att 3:an kommer ge mig många roliga timmar.

Visa signatur

Rota3: Ryzen 5600 - 32GB - Radeon RX 7600 - Kingston NV200 2TB - Fractal Design R3 - EVGA Supernova 750W

Permalänk
Medlem

Jag bryr mig inte så mycket om buggarna och att man ramlar genom marken hela tiden, det kommer de med största sannolikhet fixa, däremot gillar jag inte riktigt känslan. Tycker det liknar BC2 och COD för mycket; man springer väldigt snabbt, omladdningar och vapenbyte sker väldigt fort utan nån större påverkan på siktet eller hur snabbt man rör sig, att röra på sig och skjuta ger inga större försämringar i aim. Vill ha mer BF2 känsla i BF3, inte CODs galna spring-skjut...

Fast jag har ju inte fått pröva någon större bana med conquest ännu, känske är betydligt bättre då

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dskjono:

Ja personligen tycker att battlefield har utvecklats från bc1 bc2 och nu bf3, det känns som att dice verkligen går framåt och satsar på frostbite motorn. till skillnad från cod serien som bara går neråt med samma motor som dom hade i cod4, bara lite nya killstreaks, banor, och några nya vapen. Ljudet har blivit mycket bättre, och känsgubbarna rör sig mer normalt, jets, grafiken lan i spel t.ex träden som rör sig med vinden, explosioner. Ja det känns lite som badcompany 2 fast i bf3 kan man röra sig mycket bättre nu. Exempel i badcompany 2 kunde man inte gå åt sidan när man sprintade, det kan man nu i bf3. Självklart känns det lite som badcompany 2 eftersom det är samma motor, men battlefield serien blir bara bättre och bättre.

Kan delvis hålla med dig, grafiken, ljudet etc. går inte att klaga på. Explosionerna ser riktigt bra ut nu också men det är spel idén som är keff enligt mig, hade den varit mer lik BF2 än bc2 ja då hade jag förmodligen rankat BF3 som det bästa spelet någonsin. Det är också en anledning varför jag är besviken, allt i spelet ser riktigt bra ut (förutom vapnen möjligtvis) och sen är spelidén densamma som i ett redan befintligt spel. Har förbokat spelet sedan länge men börjar tveka på om jag kommer hämta ut spelet.

Skrivet av Gurgl:

Vill ha mer BF2 känsla i BF3, inte CODs galna spring-skjut...

Precis min mening.

Hoppas på ett mirakel just nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av trolljägaren:

Kan delvis hålla med dig, grafiken, ljudet etc. går inte att klaga på. Explosionerna ser riktigt bra ut nu också men det är spel idén som är keff enligt mig, hade den varit mer lik BF2 än bc2 ja då hade jag förmodligen rankat BF3 som det bästa spelet någonsin. Det är också en anledning varför jag är besviken, allt i spelet ser riktigt bra ut (förutom vapnen möjligtvis) och sen är spelidén densamma som i ett redan befintligt spel. Har förbokat spelet sedan länge men börjar tveka på om jag kommer hämta ut spelet.

Precis min mening.

Hoppas på ett mirakel just nu.

att dem hade delat upp det till 5 klasser skulle ha varit bra, tror inte medic gör sig rätt groupat med Assault eller Support (spec ops skulle inte ha varit fel heller)
Skulle suttit fint med commander också.
Men vi ska inte glömma att inte alla saker är med i spelt som t.ex högsta grafikinställningar (fast det ser ut som det) eller commo-rose.

Visa signatur

Rota3: Ryzen 5600 - 32GB - Radeon RX 7600 - Kingston NV200 2TB - Fractal Design R3 - EVGA Supernova 750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av sebastian383:

Inte en blekaste.

Jag var dock inte seriös. Mer ett inlägg för att visa på nivån i debatten. Känns som folk ser allt så svart eller vitt.

Antingen är BF 3 gudsgåva helt utan brister eller så är det den sämsta skiten som någonsin skådats...

Aha

Visa signatur

Dator1: Chassi Silverstone Fortress II : Cpu AMD Ryzen 7 1700 @ 3.85 GHz : GPU Sapphire R9 390 Nitro (backplate) : MB ASUS Crosshair VI Hero : Ram G.Skill 3200CL14 2x16 @ 1.35V 2933 MHz CL14 : SSD totalt ~2.5 TB : HDD totalt 6 TB
http://hwbot.org/user/oggy_dz2/

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som är besviken på grafiken? Tycker itne den är bättre än BC2 på något sätt, utan snarare sämre i många lägen. Det ända som är bättre är explosionerna.

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av The Mupp:

folk ropade lika högt som du gör nu vid BC2 betan om mer eller mindre samma saker.
det är en Beta get over it.

Ja, bc2 tog ju bara mer än ett halvår att patcha upp helt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av alakabambam:

varför så krävande grafik den ser ju ens inte bra ut gamla crysis från 07 ser bättre ut fortfarande vad har dom gjort för fel finns ingen känsla...

För det första så är grafiken bättre än allt annat, och du har liksom varit på en park med ett par träd och i en tunnelbana?
Kanske borde kolla skärmen eller grafikkortet?
Grafiken kommer ju bli bättre också när spelet kommer ut.

Visa signatur

Fractal Design North | Asus Crosshair VI Hero | AMD Ryzen 1800x | RX Vega 64 | 32 GB DDR4 (2x8) | Corsair 850W 80+ gold PSU| 2 TB M.2 SSD |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av KRQKAN:

fattar itne varför folk klagar över buggar när det är beta, instället för att klaga, skriv en raport eller något så dice kan fixa det. barnrumpor

Tror du dice bryr sig? Dom har jag vet inte hur många miljoner förbokningar ... dom kan ta sitt team o sticka till medelhavet i ett halvår. Människor skulle köpt spelet åndå. EA stor sponsor av Dice.

Jag kommer skriva här på release datumet o skratta åt hur mycket bugs ni har.

Skrivet av Nascend:

För det första så är grafiken bättre än allt annat...

Här slutade jag läsa xD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gurgl:

Jag bryr mig inte så mycket om buggarna och att man ramlar genom marken hela tiden, det kommer de med största sannolikhet fixa, däremot gillar jag inte riktigt känslan. Tycker det liknar BC2 och COD för mycket; man springer väldigt snabbt, omladdningar och vapenbyte sker väldigt fort utan nån större påverkan på siktet eller hur snabbt man rör sig, att röra på sig och skjuta ger inga större försämringar i aim. Vill ha mer BF2 känsla i BF3, inte CODs galna spring-skjut...

Fast jag har ju inte fått pröva någon större bana med conquest ännu, känske är betydligt bättre då

Du har tydligen inte spelat caspian border med 64 spelare...
men kom igen, betan har inga fordon. så det är klart det inte är lika bra som det kommer bli, men ändå, jämfört med cod? cod har inge teamplay ALLS, testa spela betan med ett par vänner. en är assualt och kan reviva, en support mm. och finns squads på cod? om någon säger att bf3 är likt cod slår jag honom.

Visa signatur

Fractal Design North | Asus Crosshair VI Hero | AMD Ryzen 1800x | RX Vega 64 | 32 GB DDR4 (2x8) | Corsair 850W 80+ gold PSU| 2 TB M.2 SSD |

Permalänk
Medlem
Skrivet av trolljägaren:

Du verkar inte förstå poängen här, problemet i mina ögon är att skillnaderna kommer från ett helt annat håll. Hade skillnaderna inte kommit från bc2 hållet så hade jag inte varit lika besviken. Battlefield ska vara Battlefield och Bad Company ska vara Bad Company. Vet att skillnaderna mellan 1942 och BF2 är rätt stora men de använde då lite fantasi iaf. Nu har de ju tagit samma spelidé som finns hos bc2 fast du kan ligga ner och det är vad jag stör mig på. Hade kanske suttit och gnällt om det hade varit andra skillnader men nu har de inte använt någon fantasi utan gjort ett "bc3".

Såvitt jag kan förstå så verkar du gilla bc2 och känner därför inte att det är något större hopp till bf3 men jag slutade spela bc2 så fort jag insåg att det inte gick att ligga ner. Därför blev jag mycket förvånad och besviken efter många års väntan på detta spel.

det är snarare du som missar poängen helt det spelar väll ingen roll varför du inte tycker om det? det är fortfarande fruktansvärt egocentriskt att tycka din åsikt är viktig medan andras inte är det när det handlar om samma situation men att det nu inte är till din personliga fördel.
DICE fick insperation från något håll vid BF2 "soppan" också så det fanns säkert folk som argumentera lika som du gjorde nu men angående andra spel influenser.

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Medlem

Okej, DET ÄR EN BETA, saker och ting är där för att TESTAS.

Gillar ni inte gameplay och inte battlefields känsla? Då behöver ni inte grina över det och bara inse fakta att det är en smaksak.

Klarar ni inte av att skuta någon för att allting är inte lika "lätt" som CoD? Lär er.

Tycker ny det laggar för mycket? Köp en ny PC, alternativs PS3 eller XBox.

Tycker ni någonting är "OP" eller att ni grinar över att ni dör för att det är för mycket buggar, rapportera dem så fixas det!

Visa signatur

CPU: Intel core i7-2600K @ 4.8 GHz, GPU: Asus Strix RX580, Moderkort: Asus Maximux IV Gene-Z, RAM: 16gb Corsair Vengance 1600 MHz PSU: Corsair AX 850w Chassi: CM SL600M.

Permalänk
Skrivet av Kardizz:

Japp! om du går in på inställningar så står det ngt om att man kan antingen göra så man klickar eller håller in!
personligen så hatar jag "klick" systemet haha

okej, får kolla runt lite mer, hittade inget de 2 första gångerna:)

Visa signatur

Intel Core i5 8400 2.8 GHz 9MB | Corsair Vengeance LPX Red DDR4 3200MHz 2x8GB | MSI GeForce RTX 2070 GAMING Z | ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING | Crucial MX300 750GB | Cooler Master Hyper 212 LED | Cooler Master V700 | NZXT H440W Silent Ultra New Edition Black/Red Window

Permalänk
Medlem

Palla dömma ett spel efter en Beta. Om man ska bedömma en beta så får man verkligen ha överseende med buggar.... Jag tycker BF3 är ett riktigt bra spel och Betan är skit bra.

Permalänk
Avstängd

ingen som spelade caspian border? det är bf3 på hög nivå! jag blev mållös av kartan spelkänslan och grafiken på just den banan.. metro är kul första timmen eller så sen vill man inte spela mer.. jag körde metro på alfan och alfan var lite mer buggig men dehär är ju beta, vad ska man förvänta sig? ett färdigt spel hehe nä.. jag har spelat metro 2033, crysis 1/2 och man kan inte göra ett spel med så hög grafik som bf3 har och fövänta sig att det ska rulla på bra i BETA! bf3 har bättre grafik än nåt annat spel jag spelat och det är alla senaste spel idag.. tyvärr (frugan är svartsjuk)

Visa signatur

CPU: I7 2600K MB: P8P67 Deluxe GFX: GTX 580 SLI RAM: HyperX Genesis Grey SSD: Corsair Force 120gb HDD: WD Caviar Black 500gb PSU: Corsair AX850 COOLING: Noctua NH-D14 OS: Windows 7 Ultimate CASE: NZXT Phantom 3DMARK 11: P11244 STEAM: Montalva

Permalänk
Medlem
Skrivet av steamuser:

okej, får kolla runt lite mer, hittade inget de 2 första gångerna:)

hittat ? (:

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nirr1:

Okej, DET ÄR EN BETA, saker och ting är där för att TESTAS.

Gillar ni inte gameplay och inte battlefields känsla? Då behöver ni inte grina över det och bara inse fakta att det är en smaksak.

Klarar ni inte av att skuta någon för att allting är inte lika "lätt" som CoD? Lär er.

Tycker ny det laggar för mycket? Köp en ny PC, alternativs PS3 eller XBox.

Tycker ni någonting är "OP" eller att ni grinar över att ni dör för att det är för mycket buggar, rapportera dem så fixas det!

Vi gillar BF-känsla, problemet är att den lyser med sin frånvaro.

Skjuta.

En helt ny dator kommer inte få bort lagget.

De flesta är medvetna om att det är en BETA, vilket innebär att det finns buggar, det är därför den finns.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eott:

Vi gillar BF-känsla, problemet är att den lyser med sin frånvaro.

Skjuta.

En helt ny dator kommer inte få bort lagget.

De flesta är medvetna om att det är en BETA, vilket innebär att det finns buggar, det är därför den finns.

Har du verkligen spelat Caspian Border?

Känslan från BF2 finns där absolut.

Visa signatur

Citera för svar!

i5 2500k @ 4.6 GHz - 2x HD6950@CF - 8 GB CL8 VENGEANCE @ 1866 MHz

Permalänk
Medlem

Verkar mycket negativt, jag tycker spelet är skitbra. Bättre än jag väntade mig.

Finns mycket buggs osv men överlag väldigt positivt enligt mig.

Visa signatur

| Corsair HX850 | VTX3D HD5870 @ 900/1300 med Accelero Xtreme Plus | Corsair 4GB 1600MHz XMS3 | AMD 1090T BE @ 3,8 GHz med H50 GT 1450 PnP | HAF 912 Plus | ASUS M4A89GTD Pro/USB3 |