Permalänk
Medlem

Köpa tv

Hej..

Sitter här och ska köpa tv, en helt vanlig 28" stereotv till inte allt för högt pris... Snubblade över denna http://www.netonnet.se/item.asp?iid=45499

och tyckte att priset föll mig alldeles utmärkt i smaken, frågan är bara.. är den något att ha?.. Den har de funktioner jag kräver osv, men man har ju aldrig hört talas om märket förut.....

Vad säger ni?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Centrum är Netonnets "eget" märke, kan inte svara på hur bra dom är men jag vet att NoN säljer ganska många.
Priset är otroligt bra.

Visa signatur

Moderkort Asus ROG Strix 550-F | CPU AMD Ryzen 5 5600X | CPU-Kylare be quiet! Dark Rock Pro 4 | Ram Kingston HyperX Predator RGB 3200MHz 32GB | M.2 Intel 660p 1TB | GPU Asus GeForce RTX3080TUF | PSU EVGA SuperNOVA G2 750W | Chassi Fractal Design Define R6 TG

Permalänk
Medlem

En kompis har en Centrum TV. Tror han är ganska nöjd.
Det som är dåligt med tvn är att ljudet är kass, men har du en surround anläggning så spelar det ju ingen roll.

Visa signatur

Data

Permalänk
Medlem

Det fanns ju tydligen A/V-utgång.. det borde väl betyda att man kan koppla ljudet till sin nuvarande stereo ?... trist iofs om man vill ändra volymen via fjärr ...

Visa signatur
Permalänk

Jag sulle aldrig köpa en billig tv, du kommer säkert få dras med ett högfrekvent tjut.

Åk in till nån tv-handlar och så kollar du på tv-apparterna, och väljer den med bäst bild.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr SpruceTwig
Jag sulle aldrig köpa en billig tv, du kommer säkert få dras med ett högfrekvent tjut.

Åk in till nån tv-handlar och så kollar du på tv-apparterna, och väljer den med bäst bild.

Det handlar ju om priset också =)..

Såg reklam för en samsung 28" för 4000:- på euronics.. gammal modell tror jag.. Det är en bra tv (vi har en sådan redan).. men denna var ju såpass mkt billigare, och man undrar ju hur stor skillnaden är..

Visa signatur
Permalänk
Medlem

"Centrum" har diskuterats ganska mycket på dvdforum.nu, sök där. Det har kanske diskuterats här på SweC också, men som tur är så rensas forumet då och då (för skojs skull).

Permalänk

http://www.sonystyle.com/home/item.jsp?itemid=36588

Det e bara att börja spara HD tv e ju lika högupplösta som datorskärmar...

Visa signatur

2003 : 3dmark 01 03| Burken
2004 : SuperPI 29s
06 - 07 : Miranda
www.porrverkad.se