Permalänk
Medlem

Jag har ett litet problem, det är en ganska lång historia men jag ska försöka hålla mig relativt kort. Jag har börjat ha kontakt med en flicka på ett av det mest slumpartade sätt. Jag har haft henne på min kontaktlista i snart 10 år men vi har bara pratat med varandra högst sporadiskt, kanske i snitt 10 minuter om året.

Nu för lite dryg en månad sedan så hade jag en dröm där hon var med i, den var sjukt intensiv och den påverkade mig på sätt jag inte ens trodde var möjligt. I drömmen så blev jag iaf helt sjukt kär i den här flickan, så kär som jag var och så intensivt har jag aldrig känt för någon varken i dröm eller verklighet. Det var så intensivt att när jag vaknade och insåg att det bara var en dröm så hade jag faktiskt fysiskt ont i hjärtat och tårarna låg i halsen. Det tog hela dagen att skaka av sig känslan av upprördhet.

Grejen är att jag alltid uppfattat det som att hon inte varit särskilt intresserad av att ha någon form av kontakt med mig våra konversationer har aldrig varit mer än HÖGST ytliga typ om vädret eller småsnackat en par rader om wow. Jag tänkte länge på saken och jag tänkte aldrig berätta om drömmen, för det är ju helt absurt att tala om för en person man inte känner att man drömt något så pass intimt. Men tillslut kunde jag inte hålla käften utan det slank ur mig och sedan dess har vi pratat med varandra i princip dag och natt.

Det här gör mig förvirrad för jag är HELT okapabel till att förstå typ signaler och tecken eller för den delen pikar eller vinkar. Det viktigaste för mig är att hon och jag är vänner, blir det mer än så... jag blir förstås skitglad men det är inte hela världen ifall det inte blir så. Vi har träffats en par gånger irl och det har väl känts bra, det har inte varit under sociala förhållanden helt och hållet dock utan jag har varit dit och hjälpt henne med datorbekymmer så vi har inte haft tillfälle att riktigt "känna" på varandra på det sättet.

Hon påverkar mig väldigt mycket, jag får typ tunghäfta när jag träffar henne och säger förstås en hel del fruktansvärt puckade saker för helt ärligt det här är kanske den vackraste och mest underbara flicka jag någonsin sett. I vilket fall, för att gåvidare och inte trampa på för länge på samma ställe. Jag fick häromkvällen ett infall under en känslostorm, jag blev helt enkelt tvungen att veta vad det är vi är påväg åt för håll. Så jag frågade rakt ut "Jag t ycker att vi är vänner, är vi det? Dvs inte vänner som småsurrar på MSN och spelar wow utan två st som har ett gemensamt intresse av att umgås fysiskt under sociala förhållanden" och det tyckte hon absolut att vi var. Då på följdfrågan "Finns det möjlighet att vi blir mer än vänner?" hon tyckte förstås frågan var korkad, vilken den helt klart är! Vi känner ju varandra inte rktigt! Men fick iaf till svar "Det kan man ju aldrig veta!".

Ska jag tolka det som att det finns en möjlighet eller vadå? Det känns ju som att om det inte finns någon möjlighet eller intresse av något sådant så kunde hon väldigt enkelt bara ha sagt det!

Visa signatur

AMD X2 3600+ @ 3000Mhz, ASUS M2R32-MVP, 4096Mb Corsair DDR2 800, Gecube Radeon HD3850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorion:

Jag har ett litet problem, det är en ganska lång historia men jag ska försöka hålla mig relativt kort. Jag har börjat ha kontakt med en flicka på ett av det mest slumpartade sätt. Jag har haft henne på min kontaktlista i snart 10 år men vi har bara pratat med varandra högst sporadiskt, kanske i snitt 10 minuter om året.

Nu för lite dryg en månad sedan så hade jag en dröm där hon var med i, den var sjukt intensiv och den påverkade mig på sätt jag inte ens trodde var möjligt. I drömmen så blev jag iaf helt sjukt kär i den här flickan, så kär som jag var och så intensivt har jag aldrig känt för någon varken i dröm eller verklighet. Det var så intensivt att när jag vaknade och insåg att det bara var en dröm så hade jag faktiskt fysiskt ont i hjärtat och tårarna låg i halsen. Det tog hela dagen att skaka av sig känslan av upprördhet.

Grejen är att jag alltid uppfattat det som att hon inte varit särskilt intresserad av att ha någon form av kontakt med mig våra konversationer har aldrig varit mer än HÖGST ytliga typ om vädret eller småsnackat en par rader om wow. Jag tänkte länge på saken och jag tänkte aldrig berätta om drömmen, för det är ju helt absurt att tala om för en person man inte känner att man drömt något så pass intimt. Men tillslut kunde jag inte hålla käften utan det slank ur mig och sedan dess har vi pratat med varandra i princip dag och natt.

Det här gör mig förvirrad för jag är HELT okapabel till att förstå typ signaler och tecken eller för den delen pikar eller vinkar. Det viktigaste för mig är att hon och jag är vänner, blir det mer än så... jag blir förstås skitglad men det är inte hela världen ifall det inte blir så. Vi har träffats en par gånger irl och det har väl känts bra, det har inte varit under sociala förhållanden helt och hållet dock utan jag har varit dit och hjälpt henne med datorbekymmer så vi har inte haft tillfälle att riktigt "känna" på varandra på det sättet.

Hon påverkar mig väldigt mycket, jag får typ tunghäfta när jag träffar henne och säger förstås en hel del fruktansvärt puckade saker för helt ärligt det här är kanske den vackraste och mest underbara flicka jag någonsin sett. I vilket fall, för att gåvidare och inte trampa på för länge på samma ställe. Jag fick häromkvällen ett infall under en känslostorm, jag blev helt enkelt tvungen att veta vad det är vi är påväg åt för håll. Så jag frågade rakt ut "Jag t ycker att vi är vänner, är vi det? Dvs inte vänner som småsurrar på MSN och spelar wow utan två st som har ett gemensamt intresse av att umgås fysiskt under sociala förhållanden" och det tyckte hon absolut att vi var. Då på följdfrågan "Finns det möjlighet att vi blir mer än vänner?" hon tyckte förstås frågan var korkad, vilken den helt klart är! Vi känner ju varandra inte rktigt! Men fick iaf till svar "Det kan man ju aldrig veta!".

Ska jag tolka det som att det finns en möjlighet eller vadå? Det känns ju som att om det inte finns någon möjlighet eller intresse av något sådant så kunde hon väldigt enkelt bara ha sagt det!

Baserat på vad du berättar så verkar hon fått upp ögonen på dej, så att de blir något verkar genast mindre omöjligt så att säga...de är bara att spinna vidare, ha kul, umgås så kanske de leder någonstans Lycka till iaf :thumbup:

Visa signatur

Fractal Design R3, Win7, I7 2600k @ 4,5GHz, Noctua NH-U12P, 16Gb vengeance LP, Strix GTX 1070, Asrock P67 pro3, Force GT 120GB, 3x Samsung S27D391, Razer Mamba TE, Razer Blackwidow X chroma , Astro A40
Ala_95: Musen är skön men du blir svettig om händerna

Permalänk
Medlem

Fuck va störd jag blir! xD hehe

Har smsat en hel del med ett ex de senaste veckorna och träffats ett par gånger, nu de senaste så har de känts lite som att de kanske är nått på G.

Och helt plötsligt så hör man inte ett knyst från henne, bara några enstaka korta sms med ett par timmars svarstid.

Jag vill ju inte besvära henne om hon av någon anledning inte vill prata med mig mer men vill ju gärna veta vad de är som pågår=/

Förstår inte hur de på bara en dag kan gå ifrån att vi småflörtat med varandra till att hon i princip dissar mig helt? xD

Visa signatur

Chassi:Thermaltake Level 10 GT CPU:AMD FX-8150 8x4,4Ghz CPU Kylare:Corsair H80 MB:Gigabyte GA-990FXA-UD3
RAM:Corsair Vengeance 4x4GB 1600Mhz GPU:Radeon hd6950 2GB PSU:Corsair HX650w
System disk: Samsung 830 128GB Lagring:WD 1TB, WD 320GB
Skärm: Samsung B2330, LG 47lv355n Ljud: Jamo PP3000

Permalänk

matte.90: Nae, det är ingen fara. Kvinnor behöver lite utrymme, kör på. Det där med "korta sms" och "några timmars svarstid", det är heller ingen fara.

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Skit i era ex..

What he said, det finns en anledning till att de är ex.

Visa signatur

AMD X2 3600+ @ 3000Mhz, ASUS M2R32-MVP, 4096Mb Corsair DDR2 800, Gecube Radeon HD3850

Permalänk
Medlem

SilentHarmonic: jaså, de låter ju bra, får se om du har rätt =P

Visa signatur

Chassi:Thermaltake Level 10 GT CPU:AMD FX-8150 8x4,4Ghz CPU Kylare:Corsair H80 MB:Gigabyte GA-990FXA-UD3
RAM:Corsair Vengeance 4x4GB 1600Mhz GPU:Radeon hd6950 2GB PSU:Corsair HX650w
System disk: Samsung 830 128GB Lagring:WD 1TB, WD 320GB
Skärm: Samsung B2330, LG 47lv355n Ljud: Jamo PP3000

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorion:

What he said, det finns en anledning till att de är ex.

+1 Amen!

Visa signatur

3900X | 2080 TI | 64GB RAM | 1TB NVME Pcie4 | C49RG90

Permalänk
Skrivet av Gorion:

Nu för lite dryg en månad sedan så hade jag en dröm där hon var med i, den var sjukt intensiv och den påverkade mig på sätt jag inte ens trodde var möjligt. I drömmen så blev jag iaf helt sjukt kär i den här flickan, så kär som jag var och så intensivt har jag aldrig känt för någon varken i dröm eller verklighet. Det var så intensivt att när jag vaknade och insåg att det bara var en dröm så hade jag faktiskt fysiskt ont i hjärtat och tårarna låg i halsen. Det tog hela dagen att skaka av sig känslan av upprördhet.

Jag vill också ha av ditt röka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rymdvanilj:

Jag vill också ha av ditt röka!

Am sowwie jag delar inte med mig av mitt guldgräs

Visa signatur

AMD X2 3600+ @ 3000Mhz, ASUS M2R32-MVP, 4096Mb Corsair DDR2 800, Gecube Radeon HD3850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorion:

What he said, det finns en anledning till att de är ex.

Kan finnas olika anledningar. Ibland blir man tvungen att göra slut pga. flytt eller av helt andra skäl.

...Så formeln "ex är ex av anledning, bli inte tsmns igen" är något som inte alltid är helt svart på vitt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DarKzY:

Kan finnas olika anledningar. Ibland blir man tvungen att göra slut pga. flytt eller av helt andra skäl.

...Så formeln "ex är ex av anledning, bli inte tsmns igen" är något som inte alltid är helt svart på vitt.

Undantagen bekräftar regeln

Visa signatur

AMD X2 3600+ @ 3000Mhz, ASUS M2R32-MVP, 4096Mb Corsair DDR2 800, Gecube Radeon HD3850

Permalänk
Medlem
Skrivet av SilentHarmonic:

Har ni tips på något lite "extra gulligt" som man kan göra för att få sin vackra kvinna glad igen?

Här hon ledsen pga dig eller annat?

Visa signatur

//Bacon

Permalänk
Medlem

På tal om ex, så är jag singel igen sedan några veckor tillbaks. Det är skönt att det är över, även fast det känns ensamt ibland så är det faktiskt inte henne jag saknar. Hon var en riktig energivampyr som bara klampade in i mitt liv och tog över. Konflikträdd som jag är så lät jag henne göra det allt för länge. Hon la över allt ansvar på mig och, ja jag måste erkänna, utnyttjade mig totalt. Jag fick laga mat, se till att hon åt, se till att hon drack, att hon sov, att hon kom upp ur sängen och så vidare. Emellanåt fick jag t.o.m. se till att hon skötte grundläggande hygien... Dessutom försökte hon styra vilka hobbies jag skulle ha, vad jag skulle göra på fritiden, vilka kompisar jag fick ha kontakt med, osv.

Hon blev ju såklart skogstokig när jag gjorde slut. Hon använde diverse självmordsbabbel som hot för att jag skulle behålla henne, slog sönder saker, osv. Jag fick faktiskt ringa efter en bekant som jobbar inom psykiatrin som kom och styrde upp det. Efteråt så har hon bl.a. hotat att hon ska låta sig bli våldtagen o.s.v. i försök att få tillbaks mig...

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av lord_dubbdäck:

På tal om ex, så är jag singel igen sedan några veckor tillbaks. Det är skönt att det är över, även fast det känns ensamt ibland så är det faktiskt inte henne jag saknar. Hon var en riktig energivampyr som bara klampade in i mitt liv och tog över. Konflikträdd som jag är så lät jag henne göra det allt för länge. Hon la över allt ansvar på mig och, ja jag måste erkänna, utnyttjade mig totalt. Jag fick laga mat, se till att hon åt, se till att hon drack, att hon sov, att hon kom upp ur sängen och så vidare. Emellanåt fick jag t.o.m. se till att hon skötte grundläggande hygien... Dessutom försökte hon styra vilka hobbies jag skulle ha, vad jag skulle göra på fritiden, vilka kompisar jag fick ha kontakt med, osv.

Hon blev ju såklart skogstokig när jag gjorde slut. Hon använde diverse självmordsbabbel som hot för att jag skulle behålla henne, slog sönder saker, osv. Jag fick faktiskt ringa efter en bekant som jobbar inom psykiatrin som kom och styrde upp det. Efteråt så har hon bl.a. hotat att hon ska låta sig bli våldtagen o.s.v. i försök att få tillbaks mig...

Nåt verkar fel med henne och nog fan måste det va skönt och vara singel igen.

Jag själv har varit ihop med samma tjej i två och ett halvt år, haft mycket skoj tillsammans men också en hel del otrevligheter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lord_dubbdäck:

Efteråt så har hon bl.a. hotat att hon ska låta sig bli våldtagen o.s.v. i försök att få tillbaks mig...

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lord_dubbdäck:

Ledsen alltså men hon verkar inte direkt fullt kry... Måste kännas befriande..

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kern:

I dag är det 6000 dagar sedan jag träffade min underbara fru :). Överraskade henne med;
Svärmor passade barnen medans jag hämtade min Älskling med taxi och vi begav oss in till stan för en avslappande bubbelbad relax och en underbar
middag på en mysig restaurang. Hon blev väldigt glad och jag känner mig väldigt nöjd med mig själv...

Har du räknat skottår och så? Du kan ju ha missat några dagar. Grattis iaf, hon kanske inte är ett mattgeni så du klarar dig undan.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Behöver objektiv syn på min situation!

Blir tacksam för din syn på det hela!
Jag har hittat en galet grym tjej på min skola som jag fattat tycke för. Jag har lärt känna henne lite, men börjar känna att det är på väg åt helt fel håll (läs kompisfacket).

För att ni ska få lite insyn i det hela, så har vi pratat och träffats i snart 2 månader, men båda var hemma hos sina föräldrar över jul. Så det är inte så jätte länge vi känt varandra.

En resumé av storyn:
Jag hade lyckats få henne att ha mitt nummer i sin mobil. Men mer gjorde jag inte. Så det var hon som tog initiativ och började prata med mig. Vi har sett ett par filmer tillsammans. Har hänt att jag hållit om henne någon gång, vilket hon verkade väldigt bekväm med vi satt även och lekte med varandras händer när vi tittade på film. Men om jag försökte något mer så var hon väldigt avvisande. När vi chattade i början så avslutade hon alltid med "godnatt, puss" (Finns det vuxna tjejer som gör det till alla? eller är det bara fjortisar?) hur som, nu så har hon slutat med detta. Vi träffas ganska ofta, och jag har väldigt kul med henne, hon har även sagt att jag är kul att umgås med. Även om att det blir att vi bara sitter och pratar. (som sagt det går utför:'( ). Jag har dock fått henne till att åka med på äventyr, vi har bestämt datum när båda är lediga. D.v.s. vi tar en helg, hoppar på tåget, och så får vi se vart vi blir av den helgen(Detta måste ju vara den gyllene chansen för mig.)
så nu hur ska jag gå till väga.

  1. Acceptera att hon är en vän och inget mer.

  2. Prata med hennes rumskamrat om hon vet hur tjejen ser på mig. De har känt varandra sen dagis men pratar inte om kilalr och känslor med varandra. men hon känner väl sin kompis.

  3. Fråga rätt ut: "Du jag tycker du är störtskön, och väldigt snygg. får jag lov att bjuda på dejt?"

  4. Vänta till vårat äventyr. se till att det är alkohol och hoppas att något sak hända?

  5. Har jag missat något alternativ?

Det som frustrerar mig är att jag aldrig haft problem med någon tjej förut! och om jag får säga det själv, så ser jag inte dålig ut heller, då jag tränar ett par gånger i veckan och har ett ganska aktivt liv.

Tack på förhand.
Mvh fluxor.

Visa signatur

O o
/¯¯/_o___o___o___o____o__
\__\¯¯o¯¯¯o¯¯¯¯¯¯o¯¯¯¯¯¯o I'M FIREIN MY LAZER!

Permalänk
Skrivet av fluxor:

Behöver objektiv syn på min situation!

[*]Fråga rätt ut: "Du jag tycker du är störtskön, och väldigt snygg. får jag lov att bjuda på dejt?"

Mvh fluxor.

alltid bäst att vara ärlig, jag som tjej skulle uppskatta det. Tror även andra gör det oxå.
ingen bra ide o göra det på fyllan då de kan leda till ångestkänslor.

Permalänk

fluxor: trust me on this one,går man runt och tänker "nu ska jag ta chansen och bli ihop med henne" eller "hoppas det händer nått mellan oss nu" eller liknande,så blir man rysligt jäkla besviken om det nu inte blir så,kan i vissa fall även leda till att man blir sur innerst inne och visar sen detta för tjejen(vilket då med största sannolikhet bränner alla broar för en framtida partner)...det brukar även vara grunden till att en träff även blir en katastrof eftersom man hela tiden "försöker",hela tiden försöker läsa signaler,hela tiden är på spänn,hela tiden försöka göra ett bra intryck,hela tiden försöka dölja sin desperation och att man vill "mer" etc etc.

HÄNDER DET SÅ HÄNDER DET<---learn it
var dej själv,var passiv.se på film med henne,var hennes vän,prata,umgås,kramas om ni nu vill...men låt det där "mera" hända automatiskt,sträva inte efter det.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Skrivet av mangemani:

HÄNDER DET SÅ HÄNDER DET<---learn it
var dej själv,var passiv.se på film med henne,var hennes vän,prata,umgås,kramas om ni nu vill...men låt det där "mera" hända automatiskt,sträva inte efter det.

Vad i helvete? Vad är det där för tips egentligen? Var passiv?! Sen NÄR ska en kille vara passiv med en tjej? Det är just då han hamnar i kompisfacket...

Nädu, ta för dig. Säg som du tycker & känner. Kör med raka rör.

Permalänk

nog ett utav dom bästa tips han kan få.
bättre att det blir nått genom att det klickar naturligt och automatiskt än att det blir en "påtvingad" klickning genom en massa desperation,"tjat" i form utav att man hänger efter tjejen med en massa sunkiga repliker och kommentarer.

vet allt det där om att tjejen sitter på sitt arsle medans killen får kämpa ihjäl sej för att det ska bli nått,been there done that,never going back...det finns gott om tjejer där ute som har en sundare inställning,alltså sådana som inte tror att dom är speciella,sånna som vet att om dom ska få nått här i livet så måste dom lyfta på arslet och kämpa lite själva...it takes 2 to tango som man brukar säga och varför i hela helvete ska man vara på på en tjej som inte vill dansa med en när det finns exakt lika bra tjejer därute som är villiga att dansa =/,dosent make any sense

och nej,utav år utav erfarnehet,så kan jag lugnt säga att om man är passiv så hamnar man inte i "kompisfacket",det beroende på om man är så mot en bra tjej dvs.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Skrivet av mangemani:

nog ett utav dom bästa tips han kan få.
bättre att det blir nått genom att det klickar naturligt och automatiskt än att det blir en "påtvingad" klickning genom en massa desperation,"tjat" i form utav att man hänger efter tjejen med en massa sunkiga repliker och kommentarer.

vet allt det där om att tjejen sitter på sitt arsle medans killen får kämpa ihjäl sej för att det ska bli nått,been there done that,never going back...det finns gott om tjejer där ute som har en sundare inställning,alltså sådana som inte tror att dom är speciella,sånna som vet att om dom ska få nått här i livet så måste dom lyfta på arslet och kämpa lite själva...it takes 2 to tango som man brukar säga och varför i hela helvete ska man vara på på en tjej som inte vill dansa med en när det finns exakt lika bra tjejer därute som är villiga att dansa =/,dosent make any sense

och nej,utav år utav erfarnehet,så kan jag lugnt säga att om man är passiv så hamnar man inte i "kompisfacket",det beroende på om man är så mot en bra tjej dvs.

Det här bygger ju på den felaktiga slutsatsen att en tjej som vill att man är rakt på och själv är mer passiv nödvändigtvis måste vara en dålig tjej. Så behöver det ju inte vara, det kan bero på osäkerhet eller blyghet precis lika mycket. Mina erfarenheter utav att vara passiv är övervägande dåliga, det finns såklart en balans men jag tror att man ska vara ganska tydlig med sina intentioner klargöra redan från början att man redan har vänner och att man faktiskt inte är intresserad utav ett vänskapsförhållande.

Om man är nöjd med att vara vänner, var för all del passiv och vänta det kan ju säga klick ändå men om man absolut inte vill vara vänner så tycker jag faktiskt att man har rätt att tala om det och vara rakt på sak.

Visa signatur

AMD X2 3600+ @ 3000Mhz, ASUS M2R32-MVP, 4096Mb Corsair DDR2 800, Gecube Radeon HD3850

Permalänk
Skrivet av mangemani:

nog ett utav dom bästa tips han kan få.
bättre att det blir nått genom att det klickar naturligt och automatiskt än att det blir en "påtvingad" klickning genom en massa desperation,"tjat" i form utav att man hänger efter tjejen med en massa sunkiga repliker och kommentarer.

Påtvingat? Hur blir det påtvingat om du tar första initiativet till t.ex. en kyss? :\ Hänger efter? Jag som trodde att vi inte pratade om att få ligga på krogen nu.. Vadå desperation? Hur är det desperat att vara lite initiativtagande när man uppenbarligen INTE är nöjd med att vara kompisar?

Permalänk

vet inte hur enklare jag ska kunna förklara för att du ska förstå,så jag lägger ner;)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Skrivet av mangemani:

vet inte hur enklare jag ska kunna förklara för att du ska förstå,så jag lägger ner;)

Det kanske inte sitter i hur enkelt du förklarar det?

Visa signatur

AMD X2 3600+ @ 3000Mhz, ASUS M2R32-MVP, 4096Mb Corsair DDR2 800, Gecube Radeon HD3850

Permalänk
Medlem

Man ska absolut inte pressa, men samtidigt inte vara för passiv. Man ska tolka signaler, samtidigt som man inte ska överanalysera. Man ska veta vad de vill, när inte ens de själva vet det. Ta komplicerat och gör det 1 miljon gånger värre, där har vi det!

(Syftar dock inte på något speciellt utan bara allmänt babbel.. Har säkert sagt detta förut).

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Medlem

Skrev tidigare att jag träffa en söt tjej på en nyårsfest.

Nu är det som så att en kompis adda henne på Facebook på mitt konto och hon accepterade adden samt börja skriva till mig i chatten när jag senare under dagen logga in. Efter att hon för andra gången skrivit till mig i chatten så gav jag henne slutligen mitt nummer, "smsa om du har tråk ikväll". Grejen är att hon även gjorde det. Det som dock mindfuckar mig är att en av mina bästa vänner har en vän som känner denna tjej ganska bra. Jag hade även frågat mina bästa vän om hennes nummer och när han försökte fixa det så fick han det inte, därför dom (hennes kompisar?) inte ville ge mig numret. Hur ska jag tolka det? Vill fan inte bli sårad OCH mindfuckad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gigabayt:

Det som dock mindfuckar mig är att en av mina bästa vänner har en vän som känner denna tjej ganska bra. Jag hade även frågat mina bästa vän om hennes nummer och när han försökte fixa det så fick han det inte, därför dom (hennes kompisar?) inte ville ge mig numret. Hur ska jag tolka det? Vill fan inte bli sårad OCH mindfuckad.

Jag kanske missuppfattade nu, men kan det inte vara så att de inte ville ge numret till din vän helt enkelt?

Visa signatur

/Seriously