Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

Elite tank ger inget extra, en premium tank ger 50% mer credits.

Det förklarar varför han får så jädra mycket med sin Löwe.

Men vilken Premium tank rekommenderar folk?

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Skrivet av Gascogne:

Det förklarar varför han får så jädra mycket med sin Löwe.

Men vilken Premium tank rekommenderar folk?

Löwe är den premium tank som de flesta använder

Permalänk
Medlem

Efter en veckas funderare så bestämde jag mig äntligen, tredje modden på min Maus fick bli en Spall Liner, hjälper verkligen kan jag säga, och man är fortfarande lika agil som förut. Dvs en blåval med tracks :D.

Denna runda var bara för episk win för att undvika att posta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

Denna runda var bara för episk win för att undvika att posta.
http://i.solidfiles.net/72dc.jpg

Liten bild, kan inte förstora.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gascogne:

Liten bild, kan inte förstora.

det är för att sweclockersforumet zoomar ned till din webbläsarbredd, högerklicka - visa bild

En till episk runda, jag och en clanmate rushade mid och cappade, :F
Dem var lite "FUUUUUUUU" när vi vann. Det var runt 13:00 kvar när vi började cappa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

det är för att sweclockersforumet zoomar ned till din webbläsarbredd, högerklicka - visa bild

http://i.solidfiles.net/eb69.jpg

En till episk runda, jag och en clanmate rushade mid och cappade, :F
Dem var lite "FUUUUUUUU" när vi vann. Det var runt 13:00 kvar när vi började cappa.

Hehe, gjort likadant med medium tanks, folk blir ju inte glada.

Är det värt att ha camouflage som skill på medium tanks eller ska man först köra repair på alla, kanske nån på fire?
Har snart min besättning på T-34-85 på 100%.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gascogne:

Hehe, gjort likadant med medium tanks, folk blir ju inte glada.

Är det värt att ha camouflage som skill på medium tanks eller ska man först köra repair på alla, kanske nån på fire?
Har snart min besättning på T-34-85 på 100%.

Repair kommer först.
Inte kul att vara detrackad som medium.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gascogne:

Hehe, gjort likadant med medium tanks, folk blir ju inte glada.

Är det värt att ha camouflage som skill på medium tanks eller ska man först köra repair på alla, kanske nån på fire?
Har snart min besättning på T-34-85 på 100%.

Alltid repair först sen så ska du kolla vilken tank du har som mål med din crew, heavys eller german medium ta fire, US och RU mediums ta camo. om tanken du har som mål med din crew har väldigt dåligt camo value så är camo skill bortkastat.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

Du kan även spendera 5000 guld för att få epic flying mount. Det har jag på min IS-4, tror det är därför de skriker OP hela tiden.

Visa signatur

Whisky kan drickas på 3 sätt:
1. Utan vatten. 2. Med vatten. 3. Som vatten.

WS: z790 ProArt + 13900K + 4080 + 2x32GB 6400 MT/s.
Server: Klassiskt PC-V2000 med skapligt mycket SSD (ca 33 + 57 TB) och 10G.

Permalänk
Medlem

Då hade man t-54 då :3

Osso mitt nya maus skin som jag fick av Pinkiepie...

Om någon vill ha det av någon anledning tror jag säkert att Pinkiepie laddar upp det.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Då hade man t-54 då :3
Osso mitt nya maus skin som jag fick av Pinkiepie...
Om någon vill ha det av någon anledning tror jag säkert att Pinkiepie laddar upp det.

Haha snyggt skin, synd att andra inte ser den för du är den alla skulle skjuta först på utav princip sak.

Har en bit kvar till T-54 själv, är på T-34-85 har 20k exp till T-43... >_<

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gascogne:

Haha snyggt skin, synd att andra inte ser den för du är den alla skulle skjuta först på utav princip sak.

Har en bit kvar till T-54 själv, är på T-34-85 har 20k exp till T-43... >_<

Hehe sant det men det är värt grinden genom T-43 för T-44 och T-54 båda är roliga att köra.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem

Kul grej bara...

Jag har inte spelat EVE på ett tag så de skickade ut ett frågeformulär att fylla i. Där kunde man bland annat fylla i att man spelade WoT istället.

"World of Tanks...vad är det? Det låter spännande!" tänkte jag och laddade genast ner.

Nu spelar jag EVE ännu mindre

Är bara på Pz III än så länge men har Pz IV inom räckhåll!

Permalänk
Skrivet av Saber:

Då hade man t-54 då :3
http://i6.photobucket.com/albums/y241/Zerox_88/shot_224.jpg

http://i6.photobucket.com/albums/y241/Zerox_88/shot_225.jpg

Osso mitt nya maus skin som jag fick av Pinkiepie...
http://i6.photobucket.com/albums/y241/Zerox_88/shot_222.jpg

Om någon vill ha det av någon anledning tror jag säkert att Pinkiepie laddar upp det.

Wiii, jag är kändis!

Permalänk
Medlem

De heter inte T-54 utan KACKERLACKOR...

De är små
De är enerverande
De överlever det mesta

Jäkla kackerlackor!

(körde själv T-54 i beta, de är roliga som fasen)

Visa signatur

Whisky kan drickas på 3 sätt:
1. Utan vatten. 2. Med vatten. 3. Som vatten.

WS: z790 ProArt + 13900K + 4080 + 2x32GB 6400 MT/s.
Server: Klassiskt PC-V2000 med skapligt mycket SSD (ca 33 + 57 TB) och 10G.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pappy:

De heter inte T-54 utan KACKERLACKOR...

Helt underbart smeknamn på T-54.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pappy:

De heter inte T-54 utan KACKERLACKOR...

De är små
De är enerverande
De överlever det mesta

Jäkla kackerlackor!

(körde själv T-54 i beta, de är roliga som fasen)

Dom är kackerlackor så länge folk inte vet vart man skjuter på dem.
Track sen sidan så dör dem fort.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk

Hur får man bort sitt kreditkort från betalningsalternativen?
Vill inte att de ska finnas sparade, litar inte på någon.

Har tittat lite i WoT's forum, men någon här kanske vet?

Visa signatur

Speldator: RTX 3070, AMD 5700X3D, Asus B450-F, HyperX 16GB 3200Mhz, 2TB SSD, Corsair 400Q, Win11
Skärm: Dell G2724D

Permalänk
Medlem

E3 2011: Conquering the world with World of Tanks

Citat:

Along with the American nations, the devs are adding American destroyer tanks; French tanks will launch in September; and British tanks will land near the end of the year. Eventually, in 2012, he would like to add Japanese tanks, but he doesn't have an exact time for that yet.

Mer tanks till folket!

En annan kul sak jag tyckte om var detta:

Citat:

As for other additions to the game: We can look forward to cross-server battles, new maps, and a one-off game called a Garage Battle. This is a 15v15 map where each player pulls five tanks from his garage and places them on deck. If the first tank is destroyed, the player can re-enter the battle with one of the tanks from his pool.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Någon som vill lira?

Visa signatur

Herrow

Permalänk
Medlem
Skrivet av EEdwin:

Någon som vill lira?

Hoppa in i swec kanalen i spelet och fråga istället. ;D

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem

Will do

Visa signatur

Herrow

Permalänk

Köpte en Heavy Tank modell T14 igår då det känns lite manligt att fyra iväg lite större ammunition mot fienden någon gång ibland

Smög runt någon tysk tank och hann att få in 3träffar innan han såg mig, dock så har han efter de tre samt ännu ett skott 100% hälsa kvar.

Hur är detta möjligt? Sedan blev jag med mina 690hitpoints slaktad av hans två skott, blir man trött eller vad...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Guteklockaren:

Köpte en Heavy Tank modell T14 igår då det känns lite manligt att fyra iväg lite större ammunition mot fienden någon gång ibland

Smög runt någon tysk tank och hann att få in 3träffar innan han såg mig, dock så har han efter de tre samt ännu ett skott 100% hälsa kvar.

Hur är detta möjligt? Sedan blev jag med mina 690hitpoints slaktad av hans två skott, blir man trött eller vad...

Alltså det beror ju mycket på vad det var för tank du sköt på Visst är alla svagare i bakänden men samtidigt så har T14 en ganska klen kanon tyvärr...

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Skrivet av Pinkspear:

Alltså det beror ju mycket på vad det var för tank du sköt på Visst är alla svagare i bakänden men samtidigt så har T14 en ganska klen kanon tyvärr...

Har bara lirat 3dagar men tycker detta hur kul som helst även om uppgraderingarna tar en galet lång tid.

Vilken kanon är det lite mer fart i då? Å säg inte Maus för den kostar en förmögenhet...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Guteklockaren:

Har bara lirat 3dagar men tycker detta hur kul som helst även om uppgraderingarna tar en galet lång tid.

Vilken kanon är det lite mer fart i då? Å säg inte Maus för den kostar en förmögenhet...

Det finns många bra kanoner KV tier 5 har en 152 och en 107mm gun som är mycket bra. T-34-85 Tier 6 har en 100mm som är bra. SU-85, tier 5 har en 107 som är bra. Pz4 har en lång 75mm som är bra.
Innan Tier 5 så finns det inga bra kanoner, det mesta är lika kasst.

Men sen har du ju problemet med matchmaking, en bra T5 kanon är ju skit när man möter tier 9 tanks och eftersom man väldigt sällan har den bästa tanken när man lirar lägre tiers, alla tanks har svagheter där även mindre tanks kan penetrera, så är det mycket viktigt att du lär dig vart dom svagheterna är.

Bak och på sidornar är det oftast väldigt lite armor, längst ner på fronten har tanks ofta en bottenplatta som är vinklad annorlunda än själva fronten, där är dom svag. Och sen alla hål där det finns machinguns, öppningar så föraren kan se och luckor som används för att ta sig in och ut ur tanksen dom är svaga.

Hjälper inte det så ladda HE då gör du nästan alltid skada, inte så mycket men lite är ju bättre än inget.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

Det finns många bra kanoner KV tier 5 har en 152 och en 107mm gun som är mycket bra. T-34-85 Tier 6 har en 100mm som är bra. SU-85, tier 5 har en 107 som är bra. Pz4 har en lång 75mm som är bra.
Innan Tier 5 så finns det inga bra kanoner, det mesta är lika kasst.

Men sen har du ju problemet med matchmaking, en bra T5 kanon är ju skit när man möter tier 9 tanks och eftersom man väldigt sällan har den bästa tanken när man lirar lägre tiers, alla tanks har svagheter där även mindre tanks kan penetrera, så är det mycket viktigt att du lär dig vart dom svagheterna är.

Bak och på sidornar är det oftast väldigt lite armor, längst ner på fronten har tanks ofta en bottenplatta som är vinklad annorlunda än själva fronten, där är dom svag. Och sen alla hål där det finns machinguns, öppningar så föraren kan se och luckor som används för att ta sig in och ut ur tanksen dom är svaga.

Hjälper inte det så ladda HE då gör du nästan alltid skada, inte så mycket men lite är ju bättre än inget.

Panzer 3s 7.5 kanon e ganska trevlig på sin tier.
Sen så har du nog rätt att det inte finns några fina kanoner innan tier 5 :x

Sen sa han "kom inte och säg maus" om jag säger ISU-152 då BL-10 kanonen där.
Och vill man ha stora kanoner på en gång är det oftast TD / arty linjer som gäller.
Heavys får också ganska nice guns.
Meds har ju sina mellan klass kanoner.
Vill man ha stora kanoner fort så är nog ryska heavy trädet bäst. 122an på KV-3 / KV-1S.
Och som du sa 107 / 152 på KV.
152mm KV-2 kan one shotta, andra kvs, t1 heavy, Vk 3001 (h), vk 3001 (p), pz4, m6 heavy, KV-1S och en massa annat på din egen tier och en till två tier över. FEAR THE DERP!

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem

Skaffade en T34 igår..riktigt underbar tank. Känns verkligen som att man kommit till T9. Riktigt kul att få sin T34 matchad mot en IS-4 eller VK...

Eller som en på forumet skrev:

"I DON'T CARE what its called, if it looks like a T 29, drives like a T 29 and shoots like a T 29 its a god damned T 29? get it?"

Är alltså samma turret, samma chassi och samma vapen som T29..tills man grindar strax över 100K och får 120mm kanonen. Kan säga att jag körde 8 matcher och sen gav upp. Ingen större mening med denna tank. T29 så var 105mm riktigt bra, på T32 var 105mm helt okej faktiskt, men på T34 är 105mm helt fruktanvsvärt dålig.

102mm frontal armor på T9 (drygt något sådant iaf) är helt hopplöst. Hoppas verkligen att det blir bättre med den nya tanken som ska ersätta T34:an. Om inte annat är det bara börja grinda ryss som alla andra..

The T34 Chronicles- Chapter one: The Purchase

congratulations! you have researched the T34!

Commander Spratling: Woohoo! Tier 9 here we come!
Driver Noble: this is gunna kick ass!
Gunner Summerfield: Lets buy this beast and start pwnin commies!
Loader Smart: YAY!
Radioman Asplin: whatever

You purchase the T34

Driver Noble: Its the most beautiful thing I've ever seen
Loader Smart: BOING!
Radioman Asplin: Meh
Gunner Summerfield: dont ruin this Ass Pin!
Radioman Asplin: it's asPLIN!
Commander Spratling: ALL OF YOU SHUT UP!
Gunner summerfield: Chief?
Commander Spratling: Does this tank look eerily familiar to any of you?

crew gazes in unison at the new T34

Driver Noble: Nope
Loader Smart: YES, WAIT... NO!
Radioman Asplin: I don't care
Gunner Summerfield: Sorry chief
Commander Spratling: Guys... are you seriously going to tell me that you cant see that this is the EXACT same thing as the T 29!?
Loader Smart: LOL WUT?
Driver Noble: I aint followin boss
Radioman Asplin: no one understands me
Gunner Summerfield: Chief, This is a new T34, its nothing like that old T29 we drove in Tier 7!
Commander Spratling: REALLY? Ok try and follow you mouth breathers... if it has the same Hull, same turret, same engine and the same F@#KING gun it its the same tank, understand?
Driver Noble: but it says T34?
Commander Spratling: I DON'T CARE what its called, if it looks like a T 29, drives like a T 29 and shoots like a T 29 its a god damned T 29? get it?
Radioman Asplin: sometimes, I cut myself on the radio dials just to feel alive.
Commander Spratling: ...
Gunner Summerfield: But chief, the devs wouldn't be cruel enough to make us play through the same tank twice! I think you are just stressed out from dying to artillery all day, want me to get you some coco?
Commander Spratling: F#$k you guys, I'm going to go talk a dev and get this sh!t sorted out.

Contacts a Dev

Russian Dev: According to your ticket there was a problem with your T-34? I assure you I will do everything in my power to get this sorted out. Customer satisfaction is our number 1 concern.
Commander Spratling: Thank god, Ive been dealing with f@#ktards all day, it will be a pleasant change to talk to a normal person for a change.
Russian Dev: My pleasure, so what is your problem with the T-34? the 57 not doing enough damage? Do we need to buff the armor and HP?
Commander Spratling: Oh whoops, my problem is with the American T34, not the Russian T-34, that's fine right?
Russian Dev: I C... □ □ □ □ □ □ □ □
Commander Spratling: ???
Russian Dev: □ □ □ □ □ □ □ □ □
Commander Spratling: You b@st@rd, I KNOW YOU SPEAK ENGLISH!!!
Russian Dev: □ □ □ □ □ □ □ □ □ □ □
Commander Spratling: SERIOUSLY JUST TALK TO ME!

Russian Dev logs out

Commander Spratling: GOD D@MNIT!

Chapter 2: Popping the Cherry

30 seconds till start of battle!

Commander Spratling: Alright boys get ready, this is for real, battle starts in 30 secs, don't embarrass me... again.
Gunner Summerfield: Hell yea chief, were about to pop our girls battle cherry!
Driver Noble: So whys this tank a she Gunny, the sleek build?
Radioman Asplin: Nah, its a girl because it hits like one with the 105
Loader Smart: LOL!
Driver Noble: Thats harsh.
Gunner Summerfield: Don't mind Ass Pin, he's just angry because he knows that manning this tank is the only time he will ever be inside a "She"
Loader Smart: BURN!
Radioman Asplin: Hate you guys...
Commander Spratling: WTF are you retards doing!? the battle started 2 minutes ago, LETS GO, FFS!!!

The T 34 drives into the woods on the western part of Prohorovka

Commander Spratling: Alright were in position, Ass Pin, give me a sit rep!
Radioman Asplin: its AsPLIN sir and... you want a what?
Driver Noble:I think that's what they call 10 push ups
Gunner Summerfield: Or maybe its a...
Commander Spratling: FOR GODS SAKE just tell me whats going on.
Radioman Asplin: oh, well 4 mediums went up the hill without support and got roflstomped and 2 of our IS3s got in an argument about anime and ended up TKing each other soo... we are are down 6
Commander Spratling: 6 dead 5 minutes in... Must be our lucky day boys, were usually down 8 players 5 minutes in!
Loader Smart: YAY!

the T34 enters the main fray in the west

Commander Spratling: Alright were in range, Gunny what targets are in range?
Gunner Summerfield: an IS3!
Commander Spratling: Pass
Gunner Summerfield: Panther II!
Commander Spratling: Like we'd pen that...
Gunner Summerfield: A T 54!
Commander Spratling: Gunny are you f#$king serious? I'd have a better chance trying to kill the T-54 with a drop kick then shooting it with the 105, anything we can actually HANDLE?
Gunner Summerfield: A-20!
Commander Spratling: ...LOCK AND LOAD BOYS, lets do it!

drives to within 100 yards of A-20

Driver Noble: In position Sir!
Loader Smart: LOADED!
Gunner Summerfield:Target locked
Radioman Asplin: Looking busy!
Commander Spratling: FIRE!
Long silent pause
Gunner Summerfield: Sir... we have no shells.
Commander Spratling: WHAT? But Smart said we were loaded?!
Gunner Summerfield: Sir you know very well that hes not all there... he wore a helmet well before he enlisted after all.
Loader Smart: SORRY!
Gunner Summerfield: Sir.. did you click the auto resupply when we got the T34.
Commander Spratling: .....................................F#CK
Driver Noble: ...sir?
Radioman Asplin: dumbass.
Commander Spratling: ALRIGHT, battles near an end and I want a kill dammit!
Radioman Asplin: Sir there's a bus in the town to the east!
Commander Spratling: RAMMING SPEED!
Gunner Summerfield: but sir the bu-
Commander Spratling: I said RAMMING SPEED!
the T34 drives into town and rams bus, destroying it completely!
Driver Noble: Got it sir!
Commander Spratling: AHA! VICTO-...
T34 is Ammo racked and one shotted by Bison

[our battered crew checks the after action report

Commander Spratling: Alright Ass Pin, how'd we do
Radioman Asplin: well sir its one of the usual... we lost 15-0 and we personally had a score of -31.
Commander Spratling: -31, WTF how?! We got their bus!
Gunner Summerfield: Actually sir as I tried to tell you that wasn't a SU-14 "Bus" that was a Prohorovka School district bus...
Driver Noble: awkward...
Loader Smart: O.o
Commander Spratling: Well, they knew the risks.
Gunner Summerfield: Sir, they were between the ages of 8-12...
Commander Spratling: Well... I guess we have a rather large problem on our hands.
Gunner Summerfield: Indeed sir, shall I contact the families and file a report with high command?
Commander Spratling: What? No f@ck that. I meant that we have a problem because I'm not sure if we paint just the bus Icon on the side of the turret or an Icon for each kid.
Radioman Asplin: You are in command again why?

End Chapter

Dold text
Permalänk
Medlem

Hihi

Ja har T34an just nu med 120mm kanonen och kör. Visst, den är inte lika lättkörd som IS-4a tex men den är inte så hemsk som många tycker. Gäller att spela den som man spelar T30, som en skör TD. standardtipsen hulldown osv osv.
Så om man inte gillar T34 så kommer man nog inte gilla T30 heller. Det krävs ganska lång anpassning till den tanken jämfört med dom andra. Mycket mer försiktig.

Dock kan ja hålla med om att med 105mm kanonen så är det en plåga att köra igenom tanken. Men får man 120mm kanonen efter "bara" 80k+ exp så är den halvtrevlig iaf.

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem
Skrivet av Holic:

Hihi

Ja har T34an just nu med 120mm kanonen och kör. Visst, den är inte lika lättkörd som IS-4a tex men den är inte så hemsk som många tycker. Gäller att spela den som man spelar T30, som en skör TD. standardtipsen hulldown osv osv.
Så om man inte gillar T34 så kommer man nog inte gilla T30 heller. Det krävs ganska lång anpassning till den tanken jämfört med dom andra. Mycket mer försiktig.

Dock kan ja hålla med om att med 105mm kanonen så är det en plåga att köra igenom tanken. Men får man 120mm kanonen efter "bara" 80k+ exp så är den halvtrevlig iaf.

Man börjar väll redan inlärningen vid t29 / t32?
Dem är ganska sköra i hullet, Kanske inte t29 men t32an jämfört med is-3 och KT fullt upgraderade så är det ju bara tornet den har riktig armor i.

Men efter bara 80k så är det ju bara 45k för motor och sen bara 191k till tank

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.