Börja spela WoW för första gången någonsin

Permalänk
Medlem

Är Silvermoon pvp eller pve server?

Permalänk
Skrivet av waconda:

Är Silvermoon pvp eller pve server?

Det är en PVE

Visa signatur

Dice, ge tillbaks mitt liv!

Permalänk
Medlem

Vill du ha en PvP server och gillar horde rekommenderas att du börjar på Shattered Hand som dessutom har många svenskar.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Idag är det som sagt ingen större skillnad på PvP och PvE. Risken att bli gankad är obefintlig (gankad = dödad utan att du har en chans typ av en som är 15 levlar över osv, eller av flera stycken "gangkilled") Vem orkar slösa tid på att avmounta...döda och mounta igen när man kan få så mycket mera utav PvP genom battlegrounds osv.

Välj en högpopulated server så du kan joina raids och grupper lätt. Det finns även mer saker på AH (billigare med) än på lågpopulära servrar.

Är väldigt avensjuk på dig eftersom det kommer bli en skitrolig resa genom alla spännande zoner osv. Skulle vilja sett ansiktsutrycket på dig när du möter Stiches för första gången (om du spelar Aliance) jag höll på att göra i byxerna...mitt graffe laddade in hans char när han var typ ett par meter framför mig hahaha. ja jag dog....

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Är väldigt avensjuk på dig eftersom det kommer bli en skitrolig resa genom alla spännande zoner osv. Skulle vilja sett ansiktsutrycket på dig när du möter Stiches för första gången (om du spelar Aliance) jag höll på att göra i byxerna...mitt graffe laddade in hans char när han var typ ett par meter framför mig hahaha. ja jag dog....

Ibland kan jag lite grann sakna den tiden när man försiktigt höll sig mitt på vägen i typ Duskwood och skulle till sina quest. Stiches var ruggigt otäck för en lvl 18-22 karaktär

Finns han kvar i spelet?? jag är ju aldrig i Duskwood numera eftersom jag nära nog helt kör pvp med min 85 warrior.

Permalänk
Avstängd

Jag rekommenderar att INTE spela WoW, det är ett spel som förstör mer än det roar. Det är höjden av tidsfördriv eller slöseri som jag ser det, försök hitta andra spel om ni kan då inget gott kommer utav WoW.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lemasive:

Jag rekommenderar att INTE spela WoW, det är ett spel som förstör mer än det roar. Det är höjden av tidsfördriv eller slöseri som jag ser det, försök hitta andra spel om ni kan då inget gott kommer utav WoW.

Vill först säga att jag inte spelar wow.

Kan du motivera hur wow är höjden av tidsfördriv/slöseri med tid, när det bara är ett spel som alla andra?
Tiden är väl inte bättre spenderad i Eve Online, Minecraft eller Super Mario 64?

Sen att säga att det inte kommer något gott utav wow, är väl kanske en smärre felsägning?
Beror ju helt på vad man gör av sitt spelande, och om du är en riktigt ingrötad lajvare som träffar sina guildies, eller om du bara LAN:ar med polare så kan man väl inte ha mer roligt? Oavsett så är det upp till var och en vad man tycker är kul.

Då kan du ju lika gärna släppa all gaming och bara fokusera på plugg/jobb/familj/senare liv.

Visa signatur

[i7 7700K][Asus STRIX Z-270F][16GB Corsair Vengeance DDR4 3200M][MSI 2080 DUKE][WD 1TB][970 Pro m.2 500G][EVGA 750 G2][27" 1440p 144hz ASUS][Cooler Master HAF932][Win 10][Z-5500]

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Lemasive:

Jag rekommenderar att INTE spela WoW, det är ett spel som förstör mer än det roar. Det är höjden av tidsfördriv eller slöseri som jag ser det, försök hitta andra spel om ni kan då inget gott kommer utav WoW.

Så du menar att WoW är helt waste med tid?, jag har lärt mig sjukt mycket att sitta och spela med 24 andra eller i 60 tiden 39 andra och prata engelska och sjuk teamplay.

Det du argumenterar mot är att inte spela något överhuvudtaget.

SÅ inget gott kommer ut ur WoW bara skit, bra där tycker jag.

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tvelander:

Så du menar att WoW är helt waste med tid?, jag har lärt mig sjukt mycket att sitta och spela med 24 andra eller i 60 tiden 39 andra och prata engelska och sjuk teamplay.

Det du argumenterar mot är att inte spela något överhuvudtaget.

SÅ inget gott kommer ut ur WoW bara skit, bra där tycker jag.

Så för att du har lärt dig engelska är det ett bra spel? Teamplayet är skrattretande i jämförelse med andra high-end MMOs, det är inte ens utmanande. Är WoW ditt första spel?

Skrivet av Shunt91:

Vill först säga att jag inte spelar wow.

Kan du motivera hur wow är höjden av tidsfördriv/slöseri med tid, när det bara är ett spel som alla andra?
Tiden är väl inte bättre spenderad i Eve Online, Minecraft eller Super Mario 64?

Sen att säga att det inte kommer något gott utav wow, är väl kanske en smärre felsägning?
Beror ju helt på vad man gör av sitt spelande, och om du är en riktigt ingrötad lajvare som träffar sina guildies, eller om du bara LAN:ar med polare så kan man väl inte ha mer roligt? Oavsett så är det upp till var och en vad man tycker är kul.

Då kan du ju lika gärna släppa all gaming och bara fokusera på plugg/jobb/familj/senare liv.

WoW är ett spel som försämrar din spelupplevelse och drar onödig tid, människor som började med WoW som första MMORPG kommer för evigt ha förstört marknaden för gamers då dom är många många fler än oss som uppskattar djup och skills i spel.

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Lemasive:

Så för att du har lärt dig engelska är det ett bra spel? Teamplayet är skrattretande i jämförelse med andra high-end MMOs, det är inte ens utmanande. Är WoW ditt första spel?

WoW är ett spel som försämrar din spelupplevelse och drar onödig tid, människor som började med WoW som första MMORPG kommer för evigt ha förstört marknaden för gamers då dom är många många fler än oss som uppskattar djup och skills i spel.

Skills i Spel så du menar att du kan få Rank 1 Alla seasons i pvp på cyclonce? och du säger att inte wow är svårt, då kan du ju kolla hur svårt yogg +0 pre nerf va. eller tex LK 25 HC med 0 % buff tog bara paragon circka 133 wipes innan kill.

Teamplay skrattretande varför tycker du de? och vilka andra high end mmos är bättre?

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Skrivet av CoralSea:

Hej

Som titeln lyder så funderar jag på att börja spela WoW för första gången efter att ha läst och "forskat" om detta fenomen. Jag slutade nyligen på mitt jobb och har ca ett år av slötid innan jag börjar på min nästa tjänst och behöver fylla denna tid med lite smått och gott.

Jag har siktet inställt på Silvermoon som är en PvE server och ska göra en präst på Horde sidan. Då jag inte känner någon som spelar detta så letar jag helt enkelt efter folk som jag kan spela med men även lite info om hur servern jag valt är i allmänhet.

Tacksam för all information som ni kan tänkas ge.

Ska ge dig ett tips du kommer tacka mig för! SLUTA SPELA DELETE DELETE DELETE!

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av ZebbeSebbe:

Ska ge dig ett tips du kommer tacka mig för! SLUTA SPELA DELETE DELETE DELETE!

Vad ska han spela då? ska han lira 1.6 och splea 12 timmar om dan och bli proffs?

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem
Skrivet av CoralSea:

Hej

Som titeln lyder så funderar jag på att börja spela WoW för första gången efter att ha läst och "forskat" om detta fenomen. Jag slutade nyligen på mitt jobb och har ca ett år av slötid innan jag börjar på min nästa tjänst och behöver fylla denna tid med lite smått och gott.

Jag har siktet inställt på Silvermoon som är en PvE server och ska göra en präst på Horde sidan. Då jag inte känner någon som spelar detta så letar jag helt enkelt efter folk som jag kan spela med men även lite info om hur servern jag valt är i allmänhet.

Tacksam för all information som ni kan tänkas ge.

Om du vill skriva en liten post då och då hur det går så vore det kul, tycker du har helt rätt inställning iaf, tycker det blir roligare när man inte läser på för mycket

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tvelander:

Skills i Spel så du menar att du kan få Rank 1 Alla seasons i pvp på cyclonce? och du säger att inte wow är svårt, då kan du ju kolla hur svårt yogg +0 pre nerf va. eller tex LK 25 HC med 0 % buff tog bara paragon circka 133 wipes innan kill.

Teamplay skrattretande varför tycker du de? och vilka andra high end mmos är bättre?

PvP = Sten, sax, påse. Kan vara kul men är i slutändan en gearcheck.

PvE är endast en gearcheck, ibland måste du röra lite på din gubbe.

För enkelt spel som bygger på att det skall ta lång tid att få sin gear(se veckovis reset) för att hålla kvar spelaren och slippa göra bra content.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lemasive:

Jag rekommenderar att INTE spela WoW, det är ett spel som förstör mer än det roar. Det är höjden av tidsfördriv eller slöseri som jag ser det, försök hitta andra spel om ni kan då inget gott kommer utav WoW.

Allt handlar om att själv kunna kontrollera hur mycket man spelar och tycker därmed inte spelet i sig har något med det att göra. Är man svag och har dålig disciplin kan lika gärna tetris bli "slöseri med tid". Visst är WoW uppbyggt så att man lockas till att lägga många timmar på allt möjligt (se bara Achievements) men klarar man att säga ifrån när det är dags att lägga sig, dra ut med polarna, vara med familjen, spela något annat...ja vad som, då ser jag inget fel med att spela WoW eller andra spel.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mocka:

Allt handlar om att själv kunna kontrollera hur mycket man spelar och tycker därmed inte spelet i sig har något med det att göra. Är man svag och har dålig disciplin kan lika gärna tetris bli "slöseri med tid". Visst är WoW uppbyggt så att man lockas till att lägga många timmar på allt möjligt (se bara Achievements) men klarar man att säga ifrån när det är dags att lägga sig, dra ut med polarna, vara med familjen, spela något annat...ja vad som, då ser jag inget fel med att spela WoW eller andra spel.

Förutom att du blir sämre som spelare och mer krävande att andra spel skall vara lika lätta som WoW och ingen seriös kommer vilja spela med dig i framtiden. Att spela WoW är som att gå på Södertörns Högskola.

Permalänk
Skrivet av tvelander:

Vad ska han spela då? ska han lira 1.6 och splea 12 timmar om dan och bli proffs?

Finns massa roliga spel, Cod mw2/3 BF3 Guild Wars 2 kommer snart ut!

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Lemasive:

PvP = Sten, sax, påse. Kan vara kul men är i slutändan en gearcheck.

PvE är endast en gearcheck, ibland måste du röra lite på din gubbe.

För enkelt spel som bygger på att det skall ta lång tid att få sin gear(se veckovis reset) för att hålla kvar spelaren och slippa göra bra content.

Pve endast gearcheck då har du så fel att jag bara kan gråta. ibland måste du röra lite på din gubbe, vilken guild spela du i?

PvP endast gearcheck i slutändad då blir jag fan gråtfärdig vad du säger.

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av ZebbeSebbe:

Finns massa roliga spel, Cod mw2/3 BF3 Guild Wars 2 kommer snart ut!

Är mw2/3 BF3 MMO's ?

GW2 a men det är inte ute snart.

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Skrivet av tvelander:

Är mw2/3 BF3 MMO's ?

GW2 a men det är inte ute snart.

Måste det vara mmo? Underhållning som underhållning! Har gjort misstaget att spela WOW några år det ångrar jag starkt nu, hade dom sänkt månadskostnaden så hade jag nog spelat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lemasive:

PvP = Sten, sax, påse. Kan vara kul men är i slutändan en gearcheck.

PvE är endast en gearcheck, ibland måste du röra lite på din gubbe.

För enkelt spel som bygger på att det skall ta lång tid att få sin gear(se veckovis reset) för att hålla kvar spelaren och slippa göra bra content.

Ok, så det är bättre om man får all end game-gear efter en dag played?

Visa signatur

[i7 7700K][Asus STRIX Z-270F][16GB Corsair Vengeance DDR4 3200M][MSI 2080 DUKE][WD 1TB][970 Pro m.2 500G][EVGA 750 G2][27" 1440p 144hz ASUS][Cooler Master HAF932][Win 10][Z-5500]

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av ZebbeSebbe:

Måste det vara mmo? Underhållning som underhållning! Har gjort misstaget att spela WOW några år det ångrar jag starkt nu, hade dom sänkt månadskostnaden så hade jag nog spelat!

Så nu handlar det om pengar.

Jag har 6 konton aktiva.

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Shunt91:

Ok, så det är bättre om man får all end game-gear efter en dag played?

håller med. hur kul är det om alla får allt gear efter 1 dag.

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tvelander:

håller med. hur kul är det om alla får allt gear efter 1 dag.

Vem fan bryr sig om Gear? Bara människor i WoW är Epicskåta.

Permalänk
Medlem

Tycker inte vi ska klaga på WoW.
Visst jag spelade det i fem år..
Jag har slutat, och tycker det är ett skit spel.

Men jag kommer fortfarande ihåg första gången jag testade de.
Och den känslan var lätt magisk!

Klart han ska testa spelet!

Visa signatur

[CPU: Intel i5 13600KF] - [Moderkort: Asus TUF Z790] - [Minnen: Corsair Vengeance 2x16 5600MHz] - [GPU: Asus GeForce TUF 4070 Ti] [SSD: Samsung EVO 960 250GB, Samsung 850 500GB] - [Skärm: Msi 27" MAG274QRF-QD] - [Övrigt: Sennheiser HD650, Schiit Modi 2, Schiit Magni 3, Logitech G Pro, Ducky One 2 SF]

Permalänk
Medlem

Suck... om man endå hade nybörjar känslan kvar för wow, nu har jag gjort alla quests på 4 charrs, och ungefär hälften på ytterligare 6 :/ Explorat allt 8 gånger och gjort alla raids sedan vanilla... vanilla var ju helt klart det svåraste... där snackar vi om skillz, men nu... hell yeah skaffa allt gear så får du vara med du behöver inte vara bra längre usch, hemsk känsla, slutade med wow för någon månad sedan totalt och trappat ner på spelandet sedan vi tog LK 25 HC, vilket var bland de första... riktigt synd att man inte kan få tillbaks den känslan Men Lycka till, du kommer lära dig efter några månader ^^

Visa signatur

Dator 1: i9 9900k, 16gb 3600Mhz, 2x970 Evo 500gb, RTX 2070 etc.
Dator 2: Macbook Pro late 2018

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lemasive:

Förutom att du blir sämre som spelare och mer krävande att andra spel skall vara lika lätta som WoW och ingen seriös kommer vilja spela med dig i framtiden. Att spela WoW är som att gå på Södertörns Högskola.

Det var ett rätt så underligt sätt att se på saken. Är andra MMOs bättre då? Ge gärna exempel.
Du menar att om ett spel är lätt så blir man sämre som spelare?
Har ingen aning om vad Södertörns Högskola är för någon skola och det känns irrelevant att veta det.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Avstängd

Troll ja, men min points är valid och så är även det jag har gjort. Man kan vara mer än en sak i världen, och WoW är ett dåligt spel. Så är det bara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av waconda:

Dessutom så kan man inte (på en PVE server) som vi gjorde för 3år sedan samla ihop så många allys och hordes i olika levlar och banka skiten ur varann i Stranglethorne. Hur kul som helst

Synd att sånt inte görs längre men det är fortfarande kul med for the alliance eller for the horde och det kan man väl knappast göra på en pve-server?

Går att göra så på alla realmer

Bara klicka pvp enable uppe vid ditt nick..

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tvelander:

Varför äter folk macdonadls jo för att dt är enkelt att få tag på + finns där och var + att vissa kanske tycker det är gott?

Haha, du har precis bevisat allt jag ville säga om WoW-spelare. Ha en trevlig vecka, och för er som funderar på att börja spela, ni kommer bli som Tvelander.