Vad blir du mest arg på när du spelar?

Permalänk

Vad blir du mest arg på när du spelar?

Blir ofta arg när jag spelar på folk som campar och folk som skjuter med ett granat gevär när dom står en meter ifrån än... vad blir ni arga på när ni spelar? intressant o veta

Visa signatur

OKEJ, JA KANSKE ÄR ARG? VEM FAN BRYR SEJ??!!

Permalänk

Folk som låter som småflickor i micken

Permalänk

Har nästan aldrig spelat multiplayer, så vad gäller singleplayer avskyr jag mest av allt överdrivet sega bossar; alltså såna som inte är svåra för fem öre, men tar timmar att klara av

Visa signatur

EVGA G2 Supernova 750W, ... , 2x8GB Vengance, MSI GTX760 4GB Gaming Ed + GTX580 3GB Phantom (ej SLI).

Permalänk
Medlem

Flamers, det finns inget mer irriterande än flamers som dessutom vägrar att samarbeta

Visa signatur

Intel i9-12900KS | Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate | Corsair 32GB | Asus Strix Z790-F | ASUS ROG THOR 1200w | FD Meshify 2 |

Permalänk
Lego Master

Är det lönt att bli arg när man spelar...? Det är ett spel ffs. Skärpning.

Lägg ilskan på relevanta saker att bli arg på istället.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Folk som är jävligt kassa eller blockerar så man själv dör.

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Shudnawz:

Är det lönt att bli arg när man spelar...? Det är ett spel ffs. Skärpning.

Det är bara mänskligt att bli frustrerad över saker, spel kan ha en väldigt tävlingsinriktad stämning som inte är mycket olik sporter som fotboll, ishockey etc.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Lego Master
Skrivet av Sisyfos:

Det är bara mänskligt att bli frustrerad över saker, spel kan ha en väldigt tävlingsinriktad stämning som inte är mycket olik sporter som fotboll, ishockey etc.

Ah. De där sporterna begriper jag mig inte på alls. Förklarar kanske en del.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

jag blir arg när folk använder hacks..

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Medlem

Idioter är sjukt jobbiga när dom inte kan ett skit om spelet och failar...

Permalänk
Medlem

Om spelen är dåligt designade eller fylld med buggar.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

kids som skriker i micen, sjunger, eller leker gangztahz. så sjukt irriterande... annars är fuskare det som gör mig mest less, speciellt i dayz

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Inaktiv

Fuskare och 24/7 campers.

Jag skiter fullständigt i om du har hittat världens bästa sniperställe och allt du gör dygnet runt är att ligga där och trycka, vill du spela peka o klicka kan du gå o spela något flashlir.

Permalänk
Medlem

Folk som går AFK när man spelar, som tar telefonsamtal mitt när man ska spela (båda exemplen gäller i spel man inte kan pausa).

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk

lagg som leder till min död.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shudnawz:

Är det lönt att bli arg när man spelar...? Det är ett spel ffs. Skärpning.

Lägg ilskan på relevanta saker att bli arg på istället.

Du sitter ju själv och blir så pass upprörd över en forumpost att du känner dig tvungen att komma hit och kommentera att andra frustrerade människor ska skärpa sig. Du blir dessutom frustrerad över något som inte alls har med dig att göra om du bara väljer att gå förbi forumposten.

Vi som blir arga på spel however, vi vill verkligen vinna och blir frustrerade när någon ser till att man inte gör det (genom att exempelvis campa eller på andra fega sätt hindra det). Det är något vi måste kämpa oss förbi och inte bara kan förbise som en t.ex. forumpost.

Visa signatur

CPU Intel Core i7 6700K GPU ASUS GeForce GTX 980 Ti 6GB STRIX DC3 Moderkort ASUS Z170 Pro Gaming
PSU
XFX ProSeries XXX 850W RAM Corsair 32GB DDR4 2133MHz CL13
SSD
Corsair Force GT 120gb HDD 2TB Seagate Barracuda

-Citera för svar

Permalänk
Medlem

Blir aldrig arg. Kan tröttna och stänga av om det är för tråkigt, men aldrig arg.

Permalänk
Lego Master
Skrivet av Jonas_Hofvander:

Du sitter ju själv och blir så pass upprörd över en forumpost att du känner dig tvungen att komma hit och kommentera att andra frustrerade människor ska skärpa sig. Du blir dessutom frustrerad över något som inte alls har med dig att göra om du bara väljer att gå förbi forumposten.

Vi som blir arga på spel however, vi vill verkligen vinna och blir frustrerade när någon ser till att man inte gör det (genom att exempelvis campa eller på andra fega sätt hindra det). Det är något vi måste kämpa oss förbi och inte bara kan förbise som en t.ex. forumpost.

Du missförstår, jag blir inte upprörd utan förvånad över vad folk väljer att lägga sin energi på. Det är en viss skillnad.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Gangsta Ungar, lagg, fuskare, trolls, folk som suger och fransmän!

Permalänk
Medlem

Mig för man vill vara bättre.

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Medlem

Folk som spelar även fast de igentligen inte har någon lust. Dom sitter där och är överdrivet seriösa och tror sig vara den bästa i världen, när dom igentligen drar ner teamet och förstör för alla andra med deras negativa synpunkt och anklagliga natur. Spel är till för att ha kul med, det är inte till för att ersätta en psykolog när man måste funka som ett lag.

Visa signatur

Phanteks Enthoo EVOLV | i5 4460 | Noctua NH-U9B SE2 |
Corsair 12GB@1866mhz | GTX 970 | SSDs: 3x120 raid, 1x 256 Win10

Permalänk
Medlem

Folk som skriker "Hacker" så fort man dödar dem. De är nästan mer irriterande än folk som faktiskt fuskar.

Visa signatur

2500k @ 4.6GHz atm | Noctua NH-D14 | Asus MIVE | 8GB G.Skill Ripjaws X @ 1866MHz | 2x Asus HD 6970 DirectCU II @ 920/5500 | Corsair AX850w | Corsair F60 + 1Tb Spinpoint | Corsair 650D | 2x BenQ 22" | Filco Majestouch Ninja Tenkeyless MX Red | Razer Deathadder Respawn, Qpad CT Swec edition | Astro A40 + Mixamp

Permalänk
Medlem

Skitungar som piper i micken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shudnawz:

Är det lönt att bli arg när man spelar...? Det är ett spel ffs. Skärpning.

Lägg ilskan på relevanta saker att bli arg på istället.

Nja, så kan man ju tycka.
Fast om man inte alls blir arg, irriterad, nöjd, glad eller något annat när man spelar så tyder det på att man inte får ut någon glädje alls av spelet.
Är man så likgiltig för hur det går i spelet så borde man göra något man tycker är roligare istället.

Angående vad jag blir arg/irriterad över så är det i princip uteslutande lagkamrater som inte hjälper till med målen i spelet.
Det är som att spela en match fotboll där halva laget står och pratar, klättrar på målet eller har picknick på gräsmattan.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Folk som inte kan gå igenom en öppen dörr, och står där och blockerar HELA laget. (Sen kommer en fiende och skjuter ihjäl alla i laget...)

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 1TB|

Permalänk
Medlem

arg vet jag inte om det är rätt ord, men jag blir grymt irriterad på mig själv när jag inte förlorar en duell jag tycker att jag borde klarat av. Arg för mig innebär att det är känsla som består under en längre tid (åtminstone längre än 1-2 minuter) och därför skulle jag knappast kalla det arg..
Stöter väldigt sällan på fuskare i League of Legends och lider än mer sällan av lagg så dem två slipper jag iaf störa mig på

Permalänk

Att man är så dålig

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ryssar..

Permalänk
Medlem
Skrivet av AtreX:

arg vet jag inte om det är rätt ord, men jag blir grymt irriterad på mig själv när jag inte förlorar en duell jag tycker att jag borde klarat av. Arg för mig innebär att det är känsla som består under en längre tid (åtminstone längre än 1-2 minuter) och därför skulle jag knappast kalla det arg..
Stöter väldigt sällan på fuskare i League of Legends och lider än mer sällan av lagg så dem två slipper jag iaf störa mig på

fuskare? ska jag vara ärligt har jag aldrig möt någon som jag kan helt ärligt fusk anklaga... (det är rätt bra gjort av dem tbh)

men vad jag blir förbannad på... när jag blir total dominerad flera gånger om så blir jag lite sur :] säger lite dumheter.

men blir generellt inte så arg längre. jag blev det mer när jag var yngre (CS, WOW, DOTA) (pajade en mus i cs, och ett tangentbord i dota) men jag känner aldrig sådant vrede idag. tänker mer "pust, idioter, hur fan ska dem klara av livets hinder" så mår jag bättre

Visa signatur

Censorship is for the weak
----------------------------------
i5 6600K @ 4.7 | MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB Gaming | ASUS Z170 PRO GAMING | 16GB 2400mhz | 850 EVO 250GB SSD | 2+1+1TB HDD | NH-U12P SE2 | Define S | XL2411Z 144Hz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shudnawz:

Du missförstår, jag blir inte upprörd utan förvånad över vad folk väljer att lägga sin energi på. Det är en viss skillnad.

Vad missar jag när du sitter och skriver For F*ck's Sake bara för att göra din poäng ännu "kraftfullare"? FFS är inte ett uttryck/förkortning jag använder när jag är helt opåverkad/neutral till en åsikt

Visa signatur

CPU Intel Core i7 6700K GPU ASUS GeForce GTX 980 Ti 6GB STRIX DC3 Moderkort ASUS Z170 Pro Gaming
PSU
XFX ProSeries XXX 850W RAM Corsair 32GB DDR4 2133MHz CL13
SSD
Corsair Force GT 120gb HDD 2TB Seagate Barracuda

-Citera för svar