Permalänk
Medlem

Gymmet, jobbet, retat en hel avdelning genom att prata till mig 1500:- mer i lön, dagis, läsa sagor, kolla top gear, posta i denna tråden, sova nu.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Inte gjort nåt vettigt på hela dagen, fyfan va skönt det har varit idag..

Möjligen fått en ny kund hos oss:)

Permalänk

Håller på och flyttar, detta eviga bärande och körande
Men lägenheten är fin

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem

Gymmat, träffat coachen, letar bostadsrätt, ska snart laga lite matlådor också snart.

Permalänk
Medlem

Jobbat, städat, och nu har man precis formaterat om datorn! Gött med en fräsch lägenhet och dator!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Permalänk
Medlem

vad har ni gjort idag?
Inte mycket. Sovit, käkat. Sett en och annan tv-serie. Jobbat lite. Det känns verkligen att det är Söndag.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Feber, ont i halsen:( Gör läxor och föräldrarna kommer snart hem.

Visa signatur

PC-DATOR: CPU:Intel Core i5 2500k 3,3ghz RAM:8gb CorsairVenganceE MODERKORT:Asus P8Z68-Vpro gen 3 GPU:Asus Nvidia gforce GTX560ti LAGRING:2* WD diskar 500gb i RAID0 SKÄRM: LG IPS 226 TANGETBORD:TESORO Durandal Ultimate GN1L MUS: RAT7
Bärbart: Privat LaptopMacBook Retina Late 2013 8gb, 256gb SSD SkoldatorHP EliteBook 2540p 4gb, 320gb HDD TelefoniPhone 5 16gb

Permalänk
Medlem

Personalmöte imorse och sedan har jag åkt snowboard hela dagen. Sinnessjukt bra åkning idag, hoppas morgondagen blir lika bra. Då blir det ännu mer pumpande i backarna.

Visa signatur

Arch | Samsung S20 FE 5G

Permalänk
Medlem

Pendlat oseriöst lång tid för att skaffa fram några stycken aluminium till fräsning. Lagt lite trä på tork för ett framtida gitarrbygge, tålamod sökes

Permalänk
Medlem

Får bli vad som gjordes igår. En hel del gitarrlirande. Håller på att lära in Holiday riffet och solo. Sen Enter Sandman också. Efter det så blev det gym och sen skrivande av 4,5 av 6 sidor till en rapport i programmering. En förvånande produktiv fast ändå rolig helgdag faktiskt.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk

Brutit av fyra bitts, svurit över att skruvarna sitter som berget och fått borra bort det mesta i slutändan. Drängt mig själv i Jet A1 och svurit lite till.

Permalänk
Medlem

Testat lite brandstyrningar i en stor anläggning. Innebär t.ex att man aktiverar brandgasventilation, stänger branddörrar/brandportar, aktiverar det talade utrymningslarmet, larmöverföring mot SOS Alarm m.m.
Även testat det talade inrymningslarmet.

Det gäller dock att man vet vad man sysslar med. Annars står räddningstjänsten utanför dörren inom 10 min :).

Permalänk
Medlem

Det har fått bli en del plugg av kalkylering. Sen uppvisning av ett projekt i Java för handledaren på Universitetet, det blev godkänt så det var kul. Sen en del gitarr. Nu är jag inne på No prayer for the dying av Iron Maiden. Var även förbi 4sound och köpte en stämpedal till gitarren.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Idag har jag varit med o tävlat i Linustechtips's tävlig där man kan vinna 2 styck intel extreme processorer och 2 st x79 moderkort från gigabyte! Måste posta detta här då.

Intel has creates a new Android/IOS app called the VIP Tech zone- http://intel.ly/104lmKM Intel is also hosting a Lenovo Ultrabook Giveaway!

Visa signatur

Intel core i5 4670k 4,4GHz ASUS MAXIMUS VI GENE mATX PRO EVGA GTX 680 Hydro Copper Classified SLI Custom vattenkylning.

Permalänk
Medlem

Kom "hem" till hotellet från detta för ett tag sen. Första stranden jag ser på några veckors resande genom Laos och Kambodja. Riktigt skönt att hänga på stranden igen iaf. Även om det var lite väl varmt i vattnet. Det var så man brände sig i vattnet!

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Gjort två tentor, varav en gick bra och den andra blev jag underkänd på med 1p, för femte gången snubblar jag på mållinjen

Permalänk
Medlem

Simmade 2000 meter i morse. Detta tog 49 minuter att göra. Var nära ge upp efter sendrag i foten vid 1800 meter men lät det göra ont och simmade på lite till så försvann det efter ett par minuter. Sedan jobb, jobb och jobb...

Permalänk
Medlem

Jag har påskstädat lägenheten, från golv till tak. Och så fick jag igång en torktumlare i tvättstugan som gav upp efter typ 5 minuter.

Visa signatur

Mac, Fender och synthar...

Permalänk
Medlem

Har fått igång min "testburk" igår så jag kontrollerade ett par hårddiskar. Passade också på att skrota ner min gamla laptop. Tror det är moderkortet som är felaktigt och det lönar sig inte att köpa ett nytt till en så gammal dator. Hittade lite smått och gått som jag ska försöka bli av med (förutom minne och processor då). I övrigt har jag mest suttit ock slösurfat på nätet. Lite datorspel blev det också.

Glad Påsk!

Visa signatur

I'd tell you a chemistry joke... But all the good ones Argone

Permalänk
Medlem

Fick hoppa in igår och jobba 3h, idag fick man hoppa in på 12h, och imorgon blir det att rycka in för 12h till.
känns riktigt gott

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Fick hoppa in igår och jobba 3h, idag fick man hoppa in på 12h, och imorgon blir det att rycka in för 12h till.
känns riktigt gott

Syns på lönen sen!

Själv har jag åkt upp till Narvik med flickvännen och hennes kompis över dagen.
Ca 40 mil fram och tillbaka med körning i Narvik inräknad. Var rätt skoj

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Åkt till Tumba med familjen och käkat massa god mat, sen tillbaka hem och träna. Sen vart det och kolla Breaking bad, nu är det dags att sova.

Permalänk
Medlem

Inte ett skit xD

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av linsjb:

Syns på lönen sen!

Själv har jag åkt upp till Narvik med flickvännen och hennes kompis över dagen.
Ca 40 mil fram och tillbaka med körning i Narvik inräknad. Var rätt skoj

Yepp, får både mars &april lönen den 25.
Så de blir gott som tusan

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Mockat ut permanentbädden hos våra ankor och höns (nåt man inte läser ofta om på sweclockers, kan jag tänka mig). Imorrn lär det mockas ut åt getterna också. Ikväll blir det nog lite spelande med polarna, närmare bestämt Multi Theft Auto!

Permalänk
Medlem

Sitter hos arbetsförnedraren, suttit här sedan 10.00....8st för än... Hujja. Här går det inte fort.

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Skrivet av blame_me:

Mockat ut permanentbädden hos våra ankor och höns (nåt man inte läser ofta om på sweclockers, kan jag tänka mig). Imorrn lär det mockas ut åt getterna också. Ikväll blir det nog lite spelande med polarna, närmare bestämt Multi Theft Auto!

Vilka servrar lirar ni på?

Idag har jag inte gjort nånting, ska ner i källaren nu o göra klart de sista på moppen innan den tas fram

Permalänk
Medlem

Jobbat, och har även hämtat fälgarna på däckverkstan! Gött med nya däck inför sommaren
Och nu är det dags att fixa middag.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av FamousDonkey:

Vilka servrar lirar ni på?

Idag har jag inte gjort nånting, ska ner i källaren nu o göra klart de sista på moppen innan den tas fram

Mestadels en server kallad "oasiz" med bland annat destruction derby och blandade racebanor.