Permalänk

Iphone facetime autosvara

Hej,

Jag försöker hitta någon inställning eller app som gör det möjligt att låsta telefonen autosvara på inkommande facetime. Tänkte använda funktionen som komplement till våran babyvakt, dvs om barnet börjar gny mycket så kan jag ringa telefonen som är riktad mot barnet och se om hon är vaken eller bara pratar i sömnen.

Mvh Niklas

Permalänk
Visa signatur

Chassi: Fractal Design Arc mini l Nätdel: Corsair CX750 l Moderkort: ASRock Fatal1ty Z77 Professional-M l Processor: Intel core i5 3570K (4.5GHz @ 1,128Volt) l Minnen: Corsair 16GB Vengeance l Grafikkort: Msi GeForce GTX 670 sli l Hårddisk: Seagate Barracuda 1TB l SSD: Kingston V300 120GB l Citera för snabbare svar.

Permalänk

Tror man måste hacka telefon för att komma åt Cydia för nedladdning. Vänligen rätta mig om jag har fel och förklara hur jag går tillväga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av niklasmagnus:

Tror man måste hacka telefon för att komma åt Cydia för nedladdning. Vänligen rätta mig om jag har fel och förklara hur jag går tillväga.

Du måste jailbreaka för att få tillgång till cydia. Hur man gör varierar beroende på iOS-version. Till min iTouch 4 med iOS 6.1.6 har jag kört p0sixspwn (untethered) och det var iaf hur lätt som helst.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk

Finns det någon lösning på min fundering utan att jailbreaka?

Permalänk