Gainward Geforce GTX 460 GS 1024 Mb

Permalänk

Gainward Geforce GTX 460 GS 1024 Mb

Skänker ett Gainward GTX 460 GS mot avhämtning. Kortet fungerar men ibland kan det få artifakter. Kanske dax att baka.

Personen med bäst anledning får kortet.

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@Melinho2895: hej. Håller på och bygger en budget dator till mitt barn där vi ska spela spel med varandra. Passar perfekt med ett budget kort till hans dator. Jag kan hämta den i haninge.

Permalänk
Permalänk
Avstängd

@tontboya Vill du ha ett identiskt kort att köra sli med? Har ett och kan skänka det med!

Permalänk

@Karl_magnum: Om han inte vill ha det(kanske inte har ett moderkort som klarar SLI) så tar jag gärna det, är i liknande situation, bygger en dator till min kusin, och grafikkortet är just nu ett GT 440

Visa signatur

Huvudburk: POP_OS! 22.04 | Ryzen 3900X | Asus Prime B350m-a | 32GB RAM | Sapphire RX 6800 | Sleeper-chassi (Tänk P4)
Xbox: POP_OS! 22.04 | Ryzen 5600G | B550I AORUS PRO AX | 16GB RAM | Urholkad OG Xbox som chassi

Permalänk
Avstängd

jag är väldigt sugen, håller på att bygga en lan dator, har fått delar skänkta till mig, m-atx moderkort s1155, psu 460w och en äldre hp chassi, är nuvarande arbetslös och söker efter delar som folk skänker så detta vore toppen!

Visa signatur

Mobo:ASRock X99M Killer mATX Gaming Processor:Intel i7 5820K@ 4.0Ghz + corsair Hydro H110. Ram:Corsair 16GB (4x4GB) DDR4 2666MHz CL15 VENGEANCE. SSD x2 Raid 0:Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB. GPU:ASUS GeForce GTX 980 HDMI 3xDP 4GB . Nätdel:EVGA Supernova G2 750W, 80+ Gold, Modulär. Chassi:Corsair Carbide Air 240 Vit.

Permalänk
Medlem

Jag skulle kunna tänka mig att ta den Skulle vara perfekt då jag tänkte fixa en dator till min bror.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Grilljohan:

@Karl_magnum: Om han inte vill ha det(kanske inte har ett moderkort som klarar SLI) så tar jag gärna det, är i liknande situation, bygger en dator till min kusin, och grafikkortet är just nu ett GT 440

Du får ta det om han inte vill ha det då jag bjöd ut det till han först..
Kortet finns i Älvkarleby mellan Gävle och Uppsala om du vill hämta det annars har jag nån kartong från annat grafikkort jag kan skicka det i men då står du för frakten!
Brukar ligga på 65kr för spårbart paket med Schenker..

Har jag inte fått svar innan kl.19 så får du ta det i vilket fall, låter det bra? @grilljohan

Mvh. K_M

Permalänk

@Karl_magnum: Det låter definitivt bra, tontboya går ju självklart först.
Bor strax söder om Stockholm och har inget lätt sätt att ta mig till Älvkarleby på så att skicka det blir nog bäst.

Visa signatur

Huvudburk: POP_OS! 22.04 | Ryzen 3900X | Asus Prime B350m-a | 32GB RAM | Sapphire RX 6800 | Sleeper-chassi (Tänk P4)
Xbox: POP_OS! 22.04 | Ryzen 5600G | B550I AORUS PRO AX | 16GB RAM | Urholkad OG Xbox som chassi

Permalänk
Skrivet av Grilljohan:

@Karl_magnum: Om han inte vill ha det(kanske inte har ett moderkort som klarar SLI) så tar jag gärna det, är i liknande situation, bygger en dator till min kusin, och grafikkortet är just nu ett GT 440

Skrivet av Thewild:

jag är väldigt sugen, håller på att bygga en lan dator, har fått delar skänkta till mig, m-atx moderkort s1155, psu 460w och en äldre hp chassi, är nuvarande arbetslös och söker efter delar som folk skänker så detta vore toppen!

Skrivet av karochi1:

Jag skulle kunna tänka mig att ta den Skulle vara perfekt då jag tänkte fixa en dator till min bror.

Kortet är nu borta. Men hittade dock ett ASUS Geforce 8800 GTS 512 Mb GDDR3 om någon skulle vara intresserad. Den fungerar som den ska.

Permalänk
Skrivet av Melinho2895:

Kortet är nu borta. Men hittade dock ett ASUS Geforce 8800 GTS 512 Mb GDDR3 om någon skulle vara intresserad. Den fungerar som den ska.

Det är visserligen inte lika intressant när det är ett 440 som ska bytas ut, men jag kan nog hitta användning för det om du vill bli av med det, bor nära Haninge så jag kan nog hämta det om ingen annan vill ha det.

Visa signatur

Huvudburk: POP_OS! 22.04 | Ryzen 3900X | Asus Prime B350m-a | 32GB RAM | Sapphire RX 6800 | Sleeper-chassi (Tänk P4)
Xbox: POP_OS! 22.04 | Ryzen 5600G | B550I AORUS PRO AX | 16GB RAM | Urholkad OG Xbox som chassi

Permalänk
Medlem

@Melinho2895: Tack för erbjudandet ge det till Grilljohan, jag fixar något annat istället

Permalänk

@Grilljohan:

Du är då välkommen att hämta kortet. Skickar PM.

Permalänk
Medlem

Jag antar att kortet är borta? Väldigt synd asså! Har ett exakt likadant och hade jätte gärna velat ha en i min collection! En utav mina favoritkort asså. Hade dödat för att få en Gainward GS, betalat vilken summa som helst hehe!

Permalänk

8800gts

Hej jag är väldigt intreserad av ditt 8800gts då jag har ett likadant och vill köra sli :).. har du möjlighet att skicka det mot frakt kostnad? Med vänlig hälsning joachim