Hjälp mig med ett bra stryktipssystem :)

Permalänk

Hjälp mig med ett bra stryktipssystem :)

Jag spelar på stryktipset och får aldrig lägre en 9 rätt och än så länge aldrig högre en 11 rätt. Jag inser att jag behöver fler halv/helgarderingar. Jag har normalt kört enkelrad och aldrig systemspel . Men efter lite fundering så skulle jag behöva ha ett systemspel där vinsten är bra (så klart) men också där fler halv/hel garderingar inkluderas för ett lågt pris. Det hela handlar om att försöka hålla spelpriset nere och vinsterna på topp.
Jag spelar för max 150Kr i veckan.
Några tips? 😊
Mvh /David

Visa signatur

[Cooler Master HAF XB EVO] [Supernova G2 850W] [Corsair 16gb DDR4 3200mhz] [Ryzen 7 1800X] [Noctua NH-D15-SE-AM4 ] [Gigabyte GTX 970 G1 Gaming][Samsung 850 250Gb][SSD 750 Gb]

Permalänk
Medlem

Spar de 150 i veckan ett par månader och kör ett monstersystem varannan månad istället. Hoppa över de veckor som är osäkra så du bara spelar när du känner kontroll.

Gå in med en polare eller två och gör ett ännu större system.

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Skrivet av Fredag:

Spar de 150 i veckan ett par månader och kör ett monstersystem varannan månad istället. Hoppa över de veckor som är osäkra så du bara spelar när du känner kontroll.

Gå in med en polare eller två och gör ett ännu större system.

Tack för tipset!
Den tanken har slagit mig, men om vi tittar bort från hur mycket man kan spela för Ect Ect. Vi säger att budgeten är 600 istället. Har du något tips på ett lämpligt system som löser det problem jag beskriver i ovan? /Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[Cooler Master HAF XB EVO] [Supernova G2 850W] [Corsair 16gb DDR4 3200mhz] [Ryzen 7 1800X] [Noctua NH-D15-SE-AM4 ] [Gigabyte GTX 970 G1 Gaming][Samsung 850 250Gb][SSD 750 Gb]

Permalänk

Imorgon är det dags för stryktipset och jag har denna gång tänkt mig 300 kr att spela för några tips på bra system att spela på utifrån infon ovan?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheNewsV2:

Imorgon är det dags för stryktipset och jag har denna gång tänkt mig 300 kr att spela för några tips på bra system att spela på utifrån infon ovan?

5 halv och 2 hel blir väl typ 300 spänn, eller tänker du nå annat system? Min känsla är att om man vill vinna lite mer på stryktipset så måste man chansa och få in skrällarna. Är ju som inte värt att vinna 400 på 13 rätt.... De gånger jag spelar så brukar jag försöka undvika att spika de solklara favoriterna.

Permalänk
Medlem

Som tidigare nämnt. Det handlar ju att sätta skrällarna. jag spelar 64 raders (6 halv) + 16 raders (4 halv) på topptipset med en gammal kollega. Resultaten varierar

För 300 kr hade jag kört 8 halvgarderingar för 256 kronor. Eller möjligen 2 hel och 5 halv för 288 kronor.

Permalänk
Skrivet av carlbanan:

5 halv och 2 hel blir väl typ 300 spänn, eller tänker du nå annat system? Min känsla är att om man vill vinna lite mer på stryktipset så måste man chansa och få in skrällarna. Är ju som inte värt att vinna 400 på 13 rätt.... De gånger jag spelar så brukar jag försöka undvika att spika de solklara favoriterna.

Ja funderade mest på att köra på ett system där flera halv/helgarderingar inte kostar skjortan men förut så så körde jag bara för 100 kr och nu igår så spelade jag för 300 och vann 674Kr så jag tror jag har hittat ett bra system men också ett sådant som kostar skjortan om man inte vinner... 😁

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av svintooo:

Som tidigare nämnt. Det handlar ju att sätta skrällarna. jag spelar 64 raders (6 halv) + 16 raders (4 halv) på topptipset med en gammal kollega. Resultaten varierar

För 300 kr hade jag kört 8 halvgarderingar för 256 kronor. Eller möjligen 2 hel och 5 halv för 288 kronor.

Ja, jag förstår.
Det hela handla om att jag försökte få ner priset per spelning och endå kunna ha chans på en stor summa pengar. Jag har en så länge aldrig kommit under 9 rätt och därför så vill jag försöka täcka resten med fler garderingar för minsta möjliga peng. Men det verkar svårt om du inte vill sänka priset rejält. Tror jag har hittat en bra strategi nu, mera pengar = större chans 😁

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Är besviken på Sweclockers sökmotor. Jag har sökt trådar typ denna, men skriver man stryktipssystem så kommer det inte upp något resultat . Hittade denna genom google

Om ni vill stryktipssystem så har jag gjort en tråd på https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/31261-nyckeltabel... med system och nyckeltabell och garantitabell oftast.

En annan kille och jag har lagt upp en hel del av de system med bra garanti till 13 rätt (oftast system med U tecken)

Nu är denna tråd gammal men hoppas att det inte gör nåt

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk

Stryktipsförslag

@AMD-FX:

Nu när det vimlar av "Matchfixare" finns inga säkra vinnare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av iMacKalle:

@AMD-FX:

Nu när det vimlar av "Matchfixare" finns inga säkra vinnare.

Kanske därför jag inte vinner så ofta Italienska ligan är nog värst där det blir väldigt konstiga resultat ibland som att hämta upp 3-0 underläge när matchen nästan är slut (exempel bara)

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare