Tråden om Nintendo Switch och Switch Lite

Permalänk
Medlem

Fick äntligen hem min Switch + Super Mario Odyssey. Ett litet problem bara; skärmen är flammigt blå.

Någon som har sett det här förut? Antar att det bara är att reklamera och vänta ett tag till på att kunna spela.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Derix:

Fick äntligen hem min Switch + Super Mario Odyssey. Ett litet problem bara; skärmen är flammigt blå.

Någon som har sett det här förut? Antar att det bara är att reklamera och vänta ett tag till på att kunna spela.
https://i.imgur.com/JVw0MGu.jpg

Är ingen skärmexpert, men tror fenomenet kallas ips glow. Jag har inte märkt nåt på min switch, vet inte hur returpolicy på sånt fungerar. Jag hade hört av mig till åf och försökt i alla fall, håll gärna oss uppdaterade här i tråden hur är det går.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| R7 5800X3D @-30 i PBO2 + Noctua NH-U12s | ROG Strix B450-F | 32GB HyperX Fury Black 3200MHz | RTX 3080 TUF OC | Define R4 + Noctua NF-A14 (x2) & NF-S12A + Noctua NA-FC1 | Corsair RM 850X v2 | Samsung 970 Evo Plus 1TB + Crucial MX300 2TB | LG 27GL850

Permalänk
Medlem
Skrivet av klirre:

Är ingen skärmexpert, men tror fenomenet kallas ips glow. Jag har inte märkt nåt på min switch, vet inte hur returpolicy på sånt fungerar. Jag hade hört av mig till åf och försökt i alla fall, håll gärna oss uppdaterade här i tråden hur är det går.

Skickades från m.sweclockers.com

Hittade ganska snabbt fler personer som haft problem med detta. I alla fall har Nintendo bytt ut skärmen.
https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/comments/610b0i/my_sw...

Jag har gjort en reklamation till Proshop där jag köpte den ifrån.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Aegis defenders kommer 8 februari i slutet av filmen dyker även Shovel Knight upp spännande.

On the Switch, Aegis Defenders will feature split Joy-Con local multiplayer, allowing players to use a single Joy-Con as part of the drop-in at anytime cooperative play.

“The ability to just slide off one Joy-Con and play co-op anywhere takes it to another level,” Kho said.

Källa

PixARK är ett open world spel som har både single- som multiplayer.

– Single player and online multiplayer
– The ability to collect and craft items and build bases
– Over 100 dinosaurs and other creatures to tame, train and ride
– Character progression and customization
– Procedurally generated worlds, with no two worlds ever being the same
– Creative Mode which allows players to construct whatever they can imagine
– More than eight unique biomes to explore, including deserts, jungles, caves and more
– Procedurally generated quest system to keep players actively engaged in their worlds

World End Syndrome kommer till Japan 28 April.

Källa

Aeterno Blade I är listad på den europeiska e-shop:en, 1 februari.

Black hole 6 februari e-shop.

Uppdatering: Badass Hero är ytterligare ett spel till e-shop.

– Comic book setting – dive into comic book reality with Metal Slug inspired visuals.
– Action platforming with 360° shooting – jump, dash, shoot, slash and blow things up like a real badass!
– Procedurally generated levels – you’ll never know what waits for you around the corner.
– Customizable character – take advantage of Steam Workshop and make the hero your own.
– Permadeath with character progression – you’ll keep the collected ink even if you die.
– Three unique comic book stories to play through: Face the awakening Evil God in “Quetzalcoatl’s Awakening”; Defeat the Nazis in “Operation Crimson Dusk”; Defend the Earth from alien invasion in “The Last Stand of Earth”.
– Lots of game-changing items and weapons – wreak havoc on your enemies with shotguns, machine guns, rocket launchers and other firearms. Don’t forget about defense too – choose the best armor possible!

Källa

Permalänk
Medlem
Skrivet av klirre:

Är ingen skärmexpert, men tror fenomenet kallas ips glow. Jag har inte märkt nåt på min switch, vet inte hur returpolicy på sånt fungerar. Jag hade hört av mig till åf och försökt i alla fall, håll gärna oss uppdaterade här i tråden hur är det går.

Skickades från m.sweclockers.com

IPS Glow är när en sidobelyst TFT-skärm ger ljusare effekter i vissa partier av skärmen (typiskt hörnen/sidorna). Detta är något annat.

Har inte sett detta på någon av våra Switchar. Lämna tillbaka som DOA är mitt förslag.

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av martinot:

IPS Glow är när en sidobelyst TFT-skärm ger ljusare effekter i vissa partier av skärmen (typiskt hörnen/sidorna). Detta är något annat.

Har inte sett detta på någon av våra Switchar. Lämna tillbaka som DOA är mitt förslag.

Jag har redan packat ner allt i kartongen igen, skickar tillbaka den imorgon. Väldigt tråkigt då jag köpt den inför två längre resor. Finns inte en chans att jag hinner få en ny enhet före dess.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Hallå gubbar, hur ser det ut i framtiden för Switch? Jag är väldigt sugen på att köpa mig en konsoll, dock velar jag lite fram och tillbaka då jag inte riktigt vet vilka spel det kommer. Jag köpte mig en Wii U när den släpptes och det ångrade jag lite då det knappt kom några vettiga spel.

Visa signatur

Intel 9700K @ 5Ghz :: Gigabyte 3080 Vision OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av plexx:

Då blev man med Switch

https://i.imgur.com/7Dee4kW.jpg

Var köper folk sina fysiska spel ? Är lite kluven med angående det, skönt och slippa byta hela tiden men man vill ju ha boxarna

Grattis till köpet!

Fysiska spel köper jag som med mycket annat - kollar på prisjakt och köper från den billigaste seriösa butiken (med fraktkostnad inräknad).
Är priserna ungefär desamma eller om jag har bråttom blir det från wehhallen då de som råkar ha utlämningsställen både 200 m från jobbet och ett annat 200 m hemifrån.

Det är sällan värt att beställa nya spel från utlandet då frakten ofta äter upp den lilla prisskillnaden. Det är väl limited-versioner eller vissa tillbehör som är värt det då de ofta antingen inte finns här eller kan vara mycket dyrare här.

Begagnade spel finns knappt än så de få som finns kostar som nytt. Annars är det något som ofta kan vara värt att köpa från utlandet (minimalt utbud här och priser därefter), men kanske om några år till Switchen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AddixD:

Hallå gubbar, hur ser det ut i framtiden för Switch? Jag är väldigt sugen på att köpa mig en konsoll, dock velar jag lite fram och tillbaka då jag inte riktigt vet vilka spel det kommer. Jag köpte mig en Wii U när den släpptes och det ångrade jag lite då det knappt kom några vettiga spel.

Alltid svårt att veta hur det är i framtiden. Mycket pekar på att den har en god framtid, men saker kan vända fort.

Den har redan sålt bättre än Wii U (totalt antal) så visst intresse finns bland spelutvecklare.

Det finns redan också spel i flera av de största Nintendo-serierna (men 2 av dessa finns också till WiiU) och massvis med indie-spel.

Gillar du Nintendo-spel eller tycker bärbart är en stor fördel borde den vara ganska given.
Jag tror själv inte så många av de största multi-plattform-AAA-titlarna kommer att komma till den, i.a.f. inte direkt vid släpp.

Jag är själv inte orolig. Det som släppts + det som officiellt utannonserats är ganska många riktigt intressanta spel.
Sen tycker jag 3DS har ett riktigt bra spelbibliotek, trots avsaknad av många multi-plattform-spel, så lyckas denna ärva de flesta spelserier därifrån blir jag nöjd.

Konceptet med dockningsbar bärbar enhet med möjlighet till multiplayer på resande fot passar mig också utmärkt.

Permalänk
Medlem

@Tiamat:
Tack för alla fantastiska uppdateringar på allt nytt som kommer!

Permalänk
Medlem
Skrivet av plexx:

Var köper folk sina fysiska spel ? Är lite kluven med angående det, skönt och slippa byta hela tiden men man vill ju ha boxarna

Jag köper fysiska spel enbart för att kunna byta och sälja dem vidare, den dagen man inte längre kan göra det kommer jag att satsa på digitalt till 100% eftersom det är så otroligt smidigt att ha allt samlat i konsolen.

För att besvara din fråga så köper jag där det är billigast helt enkelt och om man har lite tålamod går det att göra rätt bra klipp. Super Mario Odyssey gick att köpa för ca 400kr för någon dag sen, Mario + Rabbids för 299kr osv.

Skrivet av Derix:

Jag har redan packat ner allt i kartongen igen, skickar tillbaka den imorgon. Väldigt tråkigt då jag köpt den inför två längre resor. Finns inte en chans att jag hinner få en ny enhet före dess.

Trist, men du kan ju alltid köpa ett ex i butik. Enligt prisjakt ligger både NetOnNet, Webhallen, El-Giganten och ICA inom 100kr från Proshops pris och om man räknar bort fraktavgiften kan det till och med bli billigare.

Tänk även på hur du genomför returen om du vill slippa betala returfrakt: https://www.sweclockers.com/forum/trad/1397650-proshop-brak-o...
Finns det någon speciell anledning till att du köpte den hos Proshop? De brukar ofta vara lite billigare och det kan gå att spara en del genom att handla där men i gengäld har jag hört att de är rätt kassa på support och garanti. Kan man köpa samma produkt i en lokal butik för en 50-lapp extra förstår jag inte riktigt varför man skulle beställa från Danmark men det finns säkert någon bra anledning.

Skrivet av AddixD:

Hallå gubbar, hur ser det ut i framtiden för Switch? Jag är väldigt sugen på att köpa mig en konsoll, dock velar jag lite fram och tillbaka då jag inte riktigt vet vilka spel det kommer. Jag köpte mig en Wii U när den släpptes och det ångrade jag lite då det knappt kom några vettiga spel.

Konsolen har en otroligt ljus framtid och det finns redan idag, efter mindre än ett år, fler spel till konsolen är det släpptes till Wii U under hela dess livstid. Många utvecklare har uttalat sig positivt om Switch som plattform och trots de tekniska begränsningarna verkar det inte vara särskilt svårt att anpassa spel både efter hårdvaran och den bärbara aspekten.

Det släpps väldigt många härliga indiespel eftersom de ofta passar bra i bärbart format men sen har du så klart även stora titlar från Nintendo själva och andra AAA-titlar som Doom, Wolfenstein, L.A. Noire, Dark Souls osv. Jag kanske misstolkade artikeln men jag har för mig att jag nyligen läste att Switchen är den snabbast säljande konsolen genom tiderna så det verka inte direkt finnas någon brist på intresse och i och med det har nog många utvecklare fått upp ögonen för plattformen.

Wii U hade visserligen ett par kanontitlar men som helhet var det en enorm flopp och spelutbudet är verkligen kasst.

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Inaktiv

Intresset för Switch ökar också, lite siffror från GDC: http://www.nintendolife.com/news/2018/01/game_developers_conf...

Hade dock gärna sett mer AA och AAA-titlar presenteras nu. Vi har fått en del relativt nyligen men hade gärna sett lite mer. Jag har inte räknat men känns som att utannonserade titlar dragit iväg bara under veckan, @Tiamat har fått med de flesta vad jag sett.

Vad som hände Wii U ser inte ut att kunna inträffa här, Switchen säljer bättre, får spel och även bra tredjepartsstöd. Men är man osäker skadar det ju inte att vänta lite.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AddixD:

Hallå gubbar, hur ser det ut i framtiden för Switch? Jag är väldigt sugen på att köpa mig en konsoll, dock velar jag lite fram och tillbaka då jag inte riktigt vet vilka spel det kommer. Jag köpte mig en Wii U när den släpptes och det ångrade jag lite då det knappt kom några vettiga spel.

Jag skulle påstå att den är en etablerad plattform och succé redan nu. Framtiden är redan säkrad. Är du intresserad att köpa så skulle jag inte tveka. Är redan påväg att bli en klassiker i konsolhistorien tror jag.

Rent praktiskt så finns det i dagsläget ingen bättre bärbar konsol. Varken gällande kvalitet/prestanda på hårdvara eller spel (inte i antal enbart, men i kombination med kvalitet).

Så är du intresserad så är det bara hänga på att köpa en!

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segge:

Inte hunnit testa den mot switchen ännu men laddade upp telefon och en suftplatta och det gick fort, fortare än mina äldre 1-2A powerbank. Tyckte dessutom att det gick fort att ladda den, körde med en 2A laddare från suftplattan. Telefonen har stöd för fastcharge så ska prova ikväll om den indikerar något sånt. Bra med USB-C speciellt om man tänkt använda den med switchen.

@Wallen
Telefonen (Galaxy S7 edge) snabbladdade mot batteriet. Den är specad för QC 3.0 så ska alltså funka med båda systemen. Stöder Switchen QC eller FC, borde väl det eftersom den laddar med mer är standard 1-2A/5V. Laddade den både i standby och under drift på en resa över jul och nyår. Råkades sätta kabeln i 1A uttaget på ett av mina äldre batterier när jag spelade, tyckte det gick lite fort från 15% till 5% så jag insåg misstaget och flyttade kabeln till 2A uttaget och fast jag fortsatte spela så ökade batteriet i switchen något. Så med 3A som CO powerbanken ger borde den ladda hyffast under drift, ska försöka göra några tester i helget, kan vara bra att vet då switchen åker med lite överallt men sitter mest i dock när det spelas hemma.

Visa signatur

Workstation: Intel DX79SI | Intel Core i7-3930K | Cooler Master Hyper 212 EVO | ASUS GeForce GTX 1070 Dual | 6x4GB Kingston HyperX | Samsung 850 PRO 256GB
Server: HP Microserver Gen8 | Intel Xeon E3-1265Lv2 | HP Smart Array P222/512 FBWC | 2x8 ECC Kingston KTH-PL316E/8G | Samsung 850 PRO 256GB | 3x4TB WD Red WD40EFRX
Wii U | Switch 7754-7201-0621 | PS5 Segge81

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segge:

@Wallen
Telefonen (Galaxy S7 edge) snabbladdade mot batteriet. Den är specad för QC 3.0 så ska alltså funka med båda systemen. Stöder Switchen QC eller FC, borde väl det eftersom den laddar med mer är standard 1-2A/5V. Laddade den både i standby och under drift på en resa över jul och nyår. Råkades sätta kabeln i 1A uttaget på ett av mina äldre batterier när jag spelade, tyckte det gick lite fort från 15% till 5% så jag insåg misstaget och flyttade kabeln till 2A uttaget och fast jag fortsatte spela så ökade batteriet i switchen något. Så med 3A som CO powerbanken ger borde den ladda hyffast under drift, ska försöka göra några tester i helget, kan vara bra att vet då switchen åker med lite överallt men sitter mest i dock när det spelas hemma.

Perfekt! Tack så mycket @Segge

Permalänk
Konsolgrävare

@Tiamat Aegis Defenders, Flinthook, Mercenary Kings och Dead Cells såg ju riktigt intressant ut. Men nu börjar backlogen bli alldeles för stor!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

@Neon: Jag köpte Copter Exoglass till min. Riktigt nöjd än så länge. Märks inte att det sitter på om man inte medvetet tittar på kanten av glaset.

webhallen

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Medlem
Skrivet av ågren:

Tänk även på hur du genomför returen om du vill slippa betala returfrakt: https://www.sweclockers.com/forum/trad/1397650-proshop-brak-o...
Finns det någon speciell anledning till att du köpte den hos Proshop? De brukar ofta vara lite billigare och det kan gå att spara en del genom att handla där men i gengäld har jag hört att de är rätt kassa på support och garanti. Kan man köpa samma produkt i en lokal butik för en 50-lapp extra förstår jag inte riktigt varför man skulle beställa från Danmark men det finns säkert någon bra anledning.

Jag köpte hos Proshop för att de förra helgen var 200kr billigare än andra butiker. Efter ett smidigt telefonsamtal under morgonen så fixar Proshop returen och återbetalning genom RMA. Inga som helst problem med supporten där.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Inaktiv

http://cdon.se/spel/wild_weekend_2018/spel_fr%c3%a5n_ubisoft/
Mario + Rabbids för 299kr och Rayman: Legends för 179kr.

Just Dance 2018 för 299kr men osäker på om detta pris är bra.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av anon5930:

http://cdon.se/spel/wild_weekend_2018/spel_fr%c3%a5n_ubisoft/
Mario + Rabbids för 299kr och Rayman: Legends för 179kr.

Just Dance 2018 för 299kr men osäker på om detta pris är bra.

Skickades från m.sweclockers.com

Rekomenderar stark Rayman: Legends speciellt nu till detta pangpris! Otroligt roligt spel!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

@anon5930: Tack, där sparade jag lite på Mario + Rabbids

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

http://cdon.se/spel/wild_weekend_2018/spel_fr%c3%a5n_ubisoft/
Mario + Rabbids för 299kr och Rayman: Legends för 179kr.

Just Dance 2018 för 299kr men osäker på om detta pris är bra.

Skickades från m.sweclockers.com

Tack för tipset! Slår till på Rayman där

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segge:

@Wallen
Telefonen (Galaxy S7 edge) snabbladdade mot batteriet. Den är specad för QC 3.0 så ska alltså funka med båda systemen. Stöder Switchen QC eller FC, borde väl det eftersom den laddar med mer är standard 1-2A/5V. Laddade den både i standby och under drift på en resa över jul och nyår. Råkades sätta kabeln i 1A uttaget på ett av mina äldre batterier när jag spelade, tyckte det gick lite fort från 15% till 5% så jag insåg misstaget och flyttade kabeln till 2A uttaget och fast jag fortsatte spela så ökade batteriet i switchen något. Så med 3A som CO powerbanken ger borde den ladda hyffast under drift, ska försöka göra några tester i helget, kan vara bra att vet då switchen åker med lite överallt men sitter mest i dock när det spelas hemma.

OBS:

Vissa av de snabbladdningsteknikerna är begränsade till just Samsungs och Qualcomms proprietära chip, och inte alltid någon standard hos USB Forum. https://www.qualcomm.com/solutions/mobile-computing/features/...

Då är det inte givet/troliget att Switch, med dess Nividiabaserade Tegrachip, stödjer dessa eventuella specialvarianter av snabbladdningstekniker som är ostandard och tillverkarspecifika.

Satsa istället på en laddare som stödjer USB PD (Power Delivery) enligt USB Implementers Forum standard. Det är en standard som både tex. Nintendo och Apple följer. http://www.usb.org/developers/powerdelivery/

USB PD charging standard
USB 3.1 (USB-C + USB-PD) 5V – 20V 0.5A/0.9A/1.5A/3A/5A 100W

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av martinot:

OBS:

Vissa av de snabbladdningsteknikerna är begränsade till just Samsungs och Qualcomms proprietära chip, och inte alltid någon standard hos USB Forum. https://www.qualcomm.com/solutions/mobile-computing/features/...

Då är det inte givet/troliget att Switch, med dess Nividiabaserade Tegrachip, stödjer dessa eventuella specialvarianter av snabbladdningstekniker som är ostandard och tillverkarspecifika.

Satsa istället på en laddare som stödjer USB PD (Power Delivery) enligt USB Implementers Forum standard. Det är en standard som både tex. Nintendo och Apple följer. http://www.usb.org/developers/powerdelivery/

USB charging standards

Voltage Current Max Power
USB 1.0 5V 0.5A 2.5W
USB 2.0 5V 0.5A 2.5W
USB 3.0 5V 0.5A/0.9A 4.5W
USB 3.1 (USB-C + USB-PD) 5V – 20V 0.5A/0.9A/1.5A/3A/5A 100W

Visst kan man satsa på en Powerbank med USB PD men då blir priset därefter. En powerbank används förmodligen till det mesta bärbara elektroniken så det behöver inte alls vara fel med en som stöder FC eller/och QC. Det är länge sedan vi frångick den där standarden, 1A för USB 2.0 var väl mer eller mindre standard där smarttelefonerna kom. Anser CO laddaren väldigt prisvärd och fullt fungerande till switchen.

Visa signatur

Workstation: Intel DX79SI | Intel Core i7-3930K | Cooler Master Hyper 212 EVO | ASUS GeForce GTX 1070 Dual | 6x4GB Kingston HyperX | Samsung 850 PRO 256GB
Server: HP Microserver Gen8 | Intel Xeon E3-1265Lv2 | HP Smart Array P222/512 FBWC | 2x8 ECC Kingston KTH-PL316E/8G | Samsung 850 PRO 256GB | 3x4TB WD Red WD40EFRX
Wii U | Switch 7754-7201-0621 | PS5 Segge81

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segge:

Visst kan man satsa på en Powerbank med USB PD men då blir priset därefter.

Så kan det vara.

Skrivet av Segge:

En powerbank används förmodligen till det mesta bärbara elektroniken så det behöver inte alls vara fel med en som stöder FC eller/och QC. Det är länge sedan vi frångick den där standarden, 1A för USB 2.0 var väl mer eller mindre standard där smarttelefonerna kom. Anser CO laddaren väldigt prisvärd och fullt fungerande till switchen.

Ta inte detta fel, eller ta inte personligen illa upp (inget illa menat om vare sig dig, eller Clas Ohlson).

Visst är det bra med snabbladdning, men vill bara påpeka/upplysa för de som är ute efter att snabbladda sin Switch (detta är trots allt en tråd om Switch, och det var även den som efterfrågades gällande laddning tidigare), så tror jag inte att just detta kanske är rätt laddare. Just sayin'.

Sedan är det upp till var och en att köpa precis vad de vill.

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

http://cdon.se/spel/wild_weekend_2018/spel_fr%c3%a5n_ubisoft/
Mario + Rabbids för 299kr och Rayman: Legends för 179kr.

Tack!

Blev 2 Rabbids och 1 Rayman (hade en innan, men blir en till dottern).

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

http://cdon.se/spel/wild_weekend_2018/spel_fr%c3%a5n_ubisoft/
Mario + Rabbids för 299kr och Rayman: Legends för 179kr.

Just Dance 2018 för 299kr men osäker på om detta pris är bra.

Skickades från m.sweclockers.com

xY46E4xg, lägg till den i utcheckningen för 50 kr rabatt (vid köp över 200kr)

EDIT: koden är inte en engångskod utan alla kan använda den. Dock fungerar den enbart en gång per konto.

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Inaktiv

Switch har enligt ickeofficiella uppgifter sålt mer än Xbox One i Spanien: http://www.nintendolife.com/news/2018/01/ole_sales_of_nintend...

Skrivet av frizzy10:

xY46E4xg, lägg till den i utcheckningen för 50 kr rabatt (vid köp över 200kr)

EDIT: koden är inte en engångskod utan alla kan använda den. Dock fungerar den enbart en gång per konto.

Sweet! Fick en sån nyligen och trodde den var unik men gör ju priserna än bättre.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Lite mer spel som kommer i framtiden på switch.

Mad Carnage till e-shop 2 februari.

Millie ett pusselspel med över 90 nivåer, TBA.

Xeodrifter 15 februari e-shop.

Källa

Då Lost sphear har släppts har det redan läckt ut en bild på nästa titel Project Octopath Traveler.

Källa

Ps demo finns att ladda ned via e-shop.

Uppdatering:

Pac-Man Championship Edition 2 Plus 22 februari, e-shop.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

http://cdon.se/spel/wild_weekend_2018/spel_fr%c3%a5n_ubisoft/
Mario + Rabbids för 299kr och Rayman: Legends för 179kr.

Just Dance 2018 för 299kr men osäker på om detta pris är bra.

Skickades från m.sweclockers.com

Tack, blev alla utom Rayman då vi redan har det till Wii U

Och tack till @frizzy10 för koden som gjorde det 50 kr billigare dessutom!

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide