Jakten på det "elita" server chassit [många bilder]

Permalänk
Medlem

Kan inte tråden få dö ut?

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk
Medlem

nej, jag älskar den här tråden

radict: ta bilder

Visa signatur

Ehhh...
...öhhhh

Permalänk
Medlem

Dra hem båtskrället på nått vis o rusta upp !! Slipper du köpa hus sen!

Permalänk
Medlem

shit har läst hela tråden nu... har tydligen inte varit så intreserad av "Jakten på det "elita" server chassit" tidigare så ja har missat hela skiten men kul läsning.
Tog sin tid men nu e det klart.

Visa signatur

Signatur raderad, max 2 färger (svart är en färg!). Se reglerna för mer information.

Permalänk
Medlem

Heter den här ALmtrask Niclas tro?

Visa signatur

[size="1"]"Tomma ciderburkar står på bordet, det fnissas och pratas analsex, de är alla eniga om att det är något de vill prova på innan sommaren är slut."
(Ur boken Statarliv av Herr Mossa)[/size]

Permalänk
Medlem

Nu har jag läst hela tråden, den var helt underbar.. Blev ju sugen som fan nu på att få se den där jävla båten och få sno lite själv. Åk dit nu och ta massa bilder.

Om jag fattat rätt så hade ni inte ens genomsökt hela båten än?, jag hade nog aldrig gett mig om jag hittart den. Aja fram med bilder nu.. Vill se!!!

Visa signatur

"Var glad över att Nintendo Game Cube inte ser ut som en stor svart verktygslåda eller en kupévärmare på högkant"

Permalänk

Det förvånar mig att denna tråden fortfarande lever , 2002-08-10 00:20 skapades denna tråden och den håller i sig fortfarande alltså.

Visa signatur

Asus Z390-F Strix | i9 9900K | 64GB Corsair 3200Mhz | MSI GTX 1080 Seahawk EKWB

Permalänk
Medlem

tråden är död!!! länge leve tråden!!!

Permalänk
Medlem

Ligger båten kvar överhuvud taget? Har inte läst dom senaste sidorna

Visa signatur

Projekt inför 2008 på G.

Tidigare projekt: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=54319...

Permalänk
Medlem

båten

hahaha sten cool båt man borde rusta upp den så vi här på sweclockers kan ha lan träff där

Permalänk

hur blev det radict? besökte ni båten eller? nästa gång kanske det blir bilder eller??

Visa signatur

om 50 % av alla rökare dör! betyder det att resten lever för alltid??

Permalänk
Medlem

Dom var där i Söndags men dom bara åkte förbi, och båten var kvar..

Visa signatur

"Var glad över att Nintendo Game Cube inte ser ut som en stor svart verktygslåda eller en kupévärmare på högkant"

Permalänk
Medlem

åka förbi?
bah!
vi vill ha mer bilder!!!

Visa signatur

Lösningen på alla tekniska problem:
Allt går med våld, går det inte med våld får man använda mer våld!

Permalänk
Medlem

Bara tråkigt folk som inte läst tråden som grinar om att tråden inte dör ut. Varför gnälla om en rad text på en forum sida med 100-tals inlägg? Don't liek it.. bry er inte om tråden? .. .. . . ..

Visa signatur

Antec P182 - XFX nForce 780i - C2D E8400 @ 3,0Ghz - OCZ XTC DDR2 PC6400/800MHz CL5 2x2GB - Gainwad GeForce 8800GT GS 1024Mb - Thermalright Ultra-120e

Permalänk
Medlem

Underbar tråd... TA KORT!

Visa signatur

*Intel i7 3820, ASUS Sabertooth X79, 32GB RAM, Nvidia GTX660 & GTX660, Samsung SSD 840 Pro & 2 Barracuda 7200.10 i RAID1, ESI Audio ESP1010e
*Amiga 4000D i Elbox Tower. 16 MB FAST Mem & 2 MB Chip Mem. Indivision AGA MK2, FastATA 4000 MK-VI, 16 GB CF & 40 GB IDE

Permalänk
Medlem

Jag kommer besöka båten nu i krister himf, jag bor i bromma rätt nära dit... Ska tamed kameran o se om det finns något

Permalänk
Medlem

Det coolaste vore ju att installera webb-kameror på båten så att alla swec:are kan följa såpan i realtid :D...

Visa signatur

Jag är cancerforskare, är du?
| Samsung T220 | ASUS P4P800 Deluxe | Intel® Pentium® M 1.6@2.4Ghz | 1GB BH-5 + 1GB BH-6 | 7800GS 256MB | X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty | Intel SSD 80GB + WD740ADFD 74GB + 7200.10 320GB + 7200.7 120GB |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av leif2k
Jag kommer besöka båten nu i krister himf, jag bor i bromma rätt nära dit... Ska tamed kameran o se om det finns något

BILDER, BILDER, BILDER

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

nu är det sommar.. och det är inte särskilt fint väder.. men skit samma.. åk till båten då har ni tak över huvet och så tar ni en massa bilder så man kan se vad det är för skick på båten nu.. och så kanske man ser om det är någon som har varit och snott något från båten! eller hur?!?! just det.. så iväg med er nu och ta lite bilder på båten så kommer vi på swe clock. att bli riktigt glada!

Visa signatur

om 50 % av alla rökare dör! betyder det att resten lever för alltid??

Permalänk
Medlem

satt just och undrade om tråden hade dött

Permalänk
Medlem

den dör nog aldrig

Permalänk
Medlem

DET BOR EN PERSON PÅ DEN BÅTEN ÄR DET SVÅRT ATT FATTA!
HAN HAR SKRÄMT SKITEN UR MIG O MIN KOMPIS FÖRRA SOMMARN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av p00tie
DET BOR EN PERSON PÅ DEN BÅTEN ÄR DET SVÅRT ATT FATTA!
HAN HAR SKRÄMT SKITEN UR MIG O MIN KOMPIS FÖRRA SOMMARN

Är han snäll? Tycker han om hallonsoda?

Visa signatur

Living your life is a task so difficult it has never been attempted before.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PaNiC
Är han snäll? Tycker han om hallonsoda?

Om han gör det kan ni ju göra en bytesaffär... båten mot en årsförbrukning hallonsoda.

Härlig tråd förresten, jag har just läst igenom alla de 17 sidorna. Men jag vill ha fler bilder!!!

Permalänk
Medlem

Detta måste vara den segaste tråden någonsin, den dör aldrig!

Varför inte bli kompis med han som bor där? Han kanske är en jättetrevlig typ som oftast sitter på den lokala bibblan och swec:ar... Men nej, här ska vi dömma folk utan att känna dem...

Visa signatur

Captain Awesome

Permalänk

Det är min bååt!!!!

Visa signatur

!

Permalänk
Medlem

hmm ingen som undrar vart dom som startade tråden tagit vägen? dom kom aldrig tillbaks...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VikHe
hmm ingen som undrar vart dom som startade tråden tagit vägen? dom kom aldrig tillbaks...

Han som bor på båten kanske inte var så snäll trots allt...

Permalänk
Avstängd

Läst igenom alla sidor nu, känns som allt är lögn eftersom inga mer bilder kommer upp och ingen information om allt. Vafan, ta disketter och titta igenom dem då! Fatta va roligt, han kanske är en hacker som hackat massor av roliga saker och sen lagt all fakta på disketterna

Visa signatur

stallet.se - för oss som älskar heztar!

Permalänk
Medlem

fasen pappe inen dålig haxxor du måste va.

Visa signatur

ehhehe