Permalänk
Medlem

Chassi sökes!

Chassi sökes!
Gärna ett Fractal designchassi.
mATX eller ATX.
Stilrent.

Tänkt att vara en server som får stå lite i bakgrunden i lägenheten.

Bor i Norrtälje och hittar gärna chassit i närområdet.

Pris beror på chassi och skick!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har ett Nzxt s340 White som bara står. Har väl några mindre skavanker, mest synligt är tre repor på plexit, men i hyffsat skick ändå. Om du ställer sidan med plexi mot en vägg så har du ett cleant vitt chassi. Finns att hämta på Valhallavägen i Sthlm, ditt för 150:-.

Visa signatur

i7-7700K @5GHz | Corsair H115i | MSI Z270 SLI PLUS | GTX 1060 6GB | G.Skill 16GB @3200MHz | Samsung 960 EVO 250GB | Intel 600p Series 512GB | be quiet! Dark Power Pro 850W | iiyama Red Eagle G-Master 24" 144HZ

Permalänk
Medlem

Hej! Har ett Fractal Design Define R6 USB-C Svart TG, köptes i slutet av 2019. Tänkte att det skulle bli mer minne och liknande, men behövdes inte, så det extra utrymmet var överflödigt för min del. Bor i Örebro för studier numera dessvärre, däremot så åker jag till Stockholm då och då. Om det är av intresse kanske jag kan planera in en resa till Stockholm där jag kan få med chassit, alternativt om du mot all förmodan har vägarna förbi Örebro.

I princip i nyskick, runt 700kr låter rimligt tycker jag. Kan dra av en hundring om du också råkar vara i området så jag slipper släpa runt på det haha.

Permalänk
Skrivet av WooJin:

Hej! Har ett Fractal Design Define R6 USB-C Svart TG, köptes i slutet av 2019. Tänkte att det skulle bli mer minne och liknande, men behövdes inte, så det extra utrymmet var överflödigt för min del. Bor i Örebro för studier numera dessvärre, däremot så åker jag till Stockholm då och då. Om det är av intresse kanske jag kan planera in en resa till Stockholm där jag kan få med chassit, alternativt om du mot all förmodan har vägarna förbi Örebro.

I princip i nyskick, runt 600kr låter rimligt tycker jag. Kan dra av en hundring om du också råkar vara i området så jag slipper släpa runt på det haha.

Om inte han tar den så kan jag tänka mig slå till 😀

Permalänk
Medlem

Har denna om du är intresserad https://www.webhallen.com/se/product/196682-Fractal-Design-No... finns i Stockholm.

Permalänk
Medlem

@Jonathan460: Jomen absolut! Han har inte återkommit ännu. Väntar en två dagar till sedan hör jag av mig till dig om intressen finns kvar hos dig!

Permalänk

@WooJin: Låter bra!

Permalänk
Skrivet av aToria:

Har ett Nzxt s340 White som bara står. Har väl några mindre skavanker, mest synligt är tre repor på plexit, men i hyffsat skick ändå. Om du ställer sidan med plexi mot en vägg så har du ett cleant vitt chassi. Finns att hämta på Valhallavägen i Sthlm, ditt för 150:-.

Om TS inte vill ha det kan jag gärna ta den!

Permalänk
Medlem

@elias27122: han köpte det!

Visa signatur

i7-7700K @5GHz | Corsair H115i | MSI Z270 SLI PLUS | GTX 1060 6GB | G.Skill 16GB @3200MHz | Samsung 960 EVO 250GB | Intel 600p Series 512GB | be quiet! Dark Power Pro 850W | iiyama Red Eagle G-Master 24" 144HZ