Permalänk
Avstängd

Google Stadia Kontroll

Köptes under black friday men vart endast intresserad utav Chromecasten som fanns med i paketet, kontrollen är med andra ord helt oanvänd

https://store.google.com/se/product/stadia_controller?hl=sv

Pris: 250 kr

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Och jag som bara är intresserad av att testa kontrollern och inte behöver chromecasten lägger väl ett bud på 250kr+frakt då Kommer ju svära om paketet kommer tillbaka på google-store men det verkar det ju inte riktigt göra så...

Bor i Göteborg om det underlättar, annars är väl 63kr postnord smidigt och enkelt tänker jag?

/Einar

Permalänk
Avstängd
Skrivet av EinarB:

Och jag som bara är intresserad av att testa kontrollern och inte behöver chromecasten lägger väl ett bud på 250kr+frakt då Kommer ju svära om paketet kommer tillbaka på google-store men det verkar det ju inte riktigt göra så...

Bor i Göteborg om det underlättar, annars är väl 63kr postnord smidigt och enkelt tänker jag?

/Einar

Kan skicka kontrollen i en annan låda (än originalet som är ganska stor) till din brevlåda för 66 kr med postnord skicka lätt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wolf Island:

Kan skicka kontrollen i en annan låda (än originalet som är ganska stor) till din brevlåda för 66 kr med postnord skicka lätt

Taget! Skickar PM.

Permalänk
Avstängd

Annonsen är avslutad