Permalänk
Medlem

omslag till CD skivor

Vart kan man hitta omslag till dom nyaste och äldre musik CD skivorna???

Visa signatur

2500+@3500+(2420Mhz) | 512DDRam | Geforce4 ti4200 125Mb | 120GB disk | 19"skärm | 10994 i 3D Mark 01

Permalänk
Medlem

Skivindustrin gillade inte att folk tog backup på sina skivor inklusive omslag så de har lyckats stänga nästan alla sådana sidor.

Visa signatur

||Vanligt sunt förnuft är inte särskilt vanligt ||

Permalänk
Medlem

jo det har du rätt i..men någon sida fins säkert

Visa signatur

2500+@3500+(2420Mhz) | 512DDRam | Geforce4 ti4200 125Mb | 120GB disk | 19"skärm | 10994 i 3D Mark 01

Permalänk
Medlem

Jag tror inte någon här vågar svara på din fråga eftersom moderatorerna kan bli arga

Google är f.ö. din vän.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta tillbaka!

Permalänk
Medlem

jo men dom kan ju skriva till min mail

Visa signatur

2500+@3500+(2420Mhz) | 512DDRam | Geforce4 ti4200 125Mb | 120GB disk | 19"skärm | 10994 i 3D Mark 01

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -7k-
jo men dom kan ju skriva till min mail

och sånt gillar inte vi andra.. det är som tidigare sagt ett forum, inte kontaktannonser...
Men du kanske söker efter lunaj

Permalänk

Det är ju iofs ganska tråkigt eftersom jag tycker det är ganska roligat att titta på cd-omslag och jag kan tänka mig att många andra tycker det med...

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KentRoyal
Det är ju iofs ganska tråkigt eftersom jag tycker det är ganska roligat att titta på cd-omslag och jag kan tänka mig att många andra tycker det med...

Då rekommenderar jag www.cdon.se där ser du omslagen fast i litet format...men du kan du ju ändå ha "roligt" å titta på alla omslagen

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JME
Då rekommenderar jag www.cdon.se där ser du omslagen fast i litet format...men du kan du ju ändå ha "roligt" å titta på alla omslagen

Hopp nu togs jag väl inte seriöst som vanligt.
Allt ska förknippas till piratkopiering och warez och bla bla bla.
Det funkar väl och se framsidan där bara att de ser ut som frimärken.

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Medlem

Ja men jag vill se omslagen i original storlek.

Visa signatur

2500+@3500+(2420Mhz) | 512DDRam | Geforce4 ti4200 125Mb | 120GB disk | 19"skärm | 10994 i 3D Mark 01

Permalänk
Medlem

hur som helst så får du inget svar här iaf. Även om det inte har något med warez att göra så tror jag inte att en länk uppskattas av moderatorerna.

Permalänk
Medlem

fotografera nere i affären

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Persa
hur som helst så får du inget svar här iaf. Även om det inte har något med warez att göra så tror jag inte att en länk uppskattas av moderatorerna.

Bara undrar, finns det någon sådan lag?

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Hedersmedlem

Upphovsrättslagen heter den.

*Tråd låst*

Visa signatur

» Hedersmedlem: Fd Ledarmoderator & Redaktör
» Läs reglerna
» Medlem på swec i över 10 år!