Permalänk

Acer 27" Nitro XV275KP Mini LED, vesa??

Hej, har precis skaffat en "Acer 27" Nitro XV275KP Mini LED" rätt nöjd med den efter 5min användning men ända är det står den ska ha vesa 75x75 men fattar inte hur man ska montera den på en arm i så fall samt ser inte direkt någon förklaring för det heller, ska man montera hela armen som skärmen sitter på eller vadå? skulle uppskatta lite hjälp med detta.

Permalänk
Viking

Här skulle jag tro:

Visa signatur

RTX 3080 Gaming X Trio | Ryzen 7 5800X | TridentZ Neo 32GB @3600MHz CL16 | Asus X470-F ROG Strix | Lian Li PC-O11 Dynamic Svart | NZXT Kraken Z73 | 9x Phanteks T30 | LG OLED 27GS95QE 240Hz

Permalänk

Skulle tippa att du fick med någon vesa adapter med skärmen kolla runt i kartongen.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Hade en xv275up3, var tvungen att köpa långa skruvar och såna där plastcylindrar, vad dom nu heter för att få rätt avstånd. Men sen satt det ju utan problem iaf.

Typ såna här: https://www.power.se/tv-och-ljud/tv-tillbehor/ovriga-tv-tillb...

Visa signatur

Give a man a fire and he'll be warm for a night. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.

Permalänk

tack så jätte mycket för feedback, fanns ingen adapter med men som bilden visa från Donnerstar så värka det vara korrekt för där passa hålen, samt tack till khendon så behövde jag lite längre skruvar, för att få den att passa. så tack så mycket,
alltid lite osäkert att skruva port skruvar på nya prylar hehe...

Permalänk
Medlem

Hur gillar du skärmen? Sitter och funderar på att lägga en beställning

Visa signatur

Give a man a fire and he'll be warm for a night. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.

Permalänk
Skrivet av khendon:

Hur gillar du skärmen? Sitter och funderar på att lägga en beställning

jag är jätte nöjd med den faktiskt, ända är att den är lite svår att få bra inställd men inte googlat så mycket för best setting ännu, men HDR1000 var trevlig och Svarta känns som svart jämfört med vanlig LCD. inte hunnit spela så mycket på den heller men det lilla man gjort så har det vart en bra upplevelse.