Warhammer Space Marine 2 standard edition

Permalänk
Medlem

Warhammer Space Marine 2 standard edition

Säljer Warhammer space Marine 2 standard edition.
Spelet släpps den 9 september på Steam jag preordrade spelet för flera månader sedan jag blev efter det giftad spelet av en god vän fast gold edition så då har jag en nyckel över.
Nyckeln levereras till mig per epost på måndag och den aktiveras direkt i steam ingen bundling eller liknande där du måste ha en Amd cpu eller Gpu för att aktivera spelet plug and play så gott som👍.
Efter avslutad auktion och när betalning erhållits så antingen smsar jag koden eller skickar den via epost
Kör budgivning tills på södag 8/9 klockan 18.00
Allt gott och ha en god helg alla sweclockare
Mvh.Niclas😊

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Cpu:Intel 5820k H2O Gpu:Gainward 970 sli Mobo:Asus x99-S 16Gb DDR4 PSU:CorsairAX860W Chassis:NZXT H440

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 250 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Core i9 12900K | RTX 3090 FE | Odyssey G80SD |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

350 kr

Visa signatur

Mvh
Gabriel

Permalänk
Medlem
Skrivet av FishE:

350:- är väl vad jag hade planerat att få för spelet så jag låter det gå tills klockan 19.00 så får de andra två en chans med i annat fall är spelet ditt.
Mvh.Niclas😊

Visa signatur

Cpu:Intel 5820k H2O Gpu:Gainward 970 sli Mobo:Asus x99-S 16Gb DDR4 PSU:CorsairAX860W Chassis:NZXT H440

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Alla bud är noterade @Neonstar budade högst pch vann budgivningen innan deadline skulle han ångra sig går vinsten vidare till @Dunderil osv.
Mvh.Niclas😊

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur